- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag 4 medailles en 3 service stars gehaald, 605 claymore kills nucall me mr claywhore
).
vandaag 4 medailles en 3 service stars gehaald, 605 claymore kills nucall me mr claywhore
Ik heb lang met C4 rond gelopen, maar gebruik tegenwoordig ook vaker claymores (moet 300kills ermee halen voor de medaille).
Beste tot zover was een triple kill met 1 claymore![]()
Nog een leuke:
Lekkere recon gameplay montage:
http://www.youtube.com/watch?v=J6TARByQFHk&feature=channel_video_title
t*ring ey hoe krijg je het voor elkaar zo snel altijd in 1 x raak te schieten.
Ik kan best aardig knallen en sta vaak bovenaan maar dit krijg ik echt niet voor elkaar.
Smell like auto aim.
Altijd wel grappig. Plakken een paar lucky shots achter elkaar uit 50 uur gameplay en iedereen zegt gelijk "omg snipers zijn awesome! YEAH" !
"Kijk eens hoe effectief hij is ! YEAHHHH"
Kijk eens naar de ticket count. Zijn op z'n minst 4 potjes
Hij verbergt trouwens ook z'n battlelogs om de een of andere reden, en z'n stats zijn ook nogal magertjes
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/TheSgtEnigma/
Maar ja, een paar lucky shots met een epic muziekje erachter maakt al gauw een heel andere indruk LoL
En wie de **** speelt er nou team deathmatch ? 60% health server, 1 shot 1 kill met sniper rifle. Headshots niet nodig.
Deze gast zuigt
logiteg is gewoon aan het haten, op 109 uur spelen een score halen van 587 per minuut en een kd van 1.546 met veel uren agressive recon op tdm is gewoon goed

Ik kan die battlelog hier niet zien (zit op men werk), maar die kerel is echt niet zo slecht zoals jij beweerd. Hij speelt vaak clanmatches die behoorlijk intens zijn en daar scoor je geen overdreven potjes mee zoals met random noobs.
Ik heb het spel gedownload en heb even Singleplayer gespeeld.. maar het is dus niet mogelijk om Multiplayer te spelen? ( Dat staat niet in het menu ).
Of moet ik eerst een campaign uitspelen ofzo?