Fitness Seller

Het Battlefield topic

vandaag 4 medailles en 3 service stars gehaald, 605 claymore kills nu :p call me mr claywhore

vandaag 4 medailles en 3 service stars gehaald, 605 claymore kills nu :p call me mr claywhore

Ik heb lang met C4 rond gelopen, maar gebruik tegenwoordig ook vaker claymores (moet 300kills ermee halen voor de medaille :p ).
Beste tot zover was een triple kill met 1 claymore :D

Netjes hoor ik gebruik ze nog te weinig ben nu meer bezig met c4 en mortar.

Ik heb gistere trouwens bijna 1300 mtr geschoten met da snipaaa ****ing geil man.

Ik heb lang met C4 rond gelopen, maar gebruik tegenwoordig ook vaker claymores (moet 300kills ermee halen voor de medaille :p ).
Beste tot zover was een triple kill met 1 claymore :D

Claymores zijn baas, net als mijnen. Krijg je met de explosives spec. nu ook de mogelijkheid om het aantal wat je bij je draagt, neer te leggen? Dus dat het verhoogt wordt?

Dat is gameplay van een pro éh :p
Het is in hardcore, dus maar 60% leven en daardoor vaak 1shot-kill.
Maar zijn reactie vermogen en aiming is echt super goed.

Pfff is wel dudielijk ja zag pas ltr dat het hardcore was en dat scheelt wel aanzienlijk.
Matie van mij is ook sow mik wonder wordt ook vaak voor cheeter geband als hij weer eens bovenaan staat met bijvbeeld 90/0 haha.
Dat vind ik trouwens wel snel gebeuren hoor dat kicken voor het vermoeden dat je aan het cheeten bent,heb het zelf ook al meerdere keren meegemaakt en ben echt niet super goed.
Zou het mssh zijn omdat veel gasten er helemaal niets van bakken?

Ben ik de enige die het moeilijk heeft om te mikken op ps3 ?
altijd bfbc2 gespeeld en vond het daar toch een stuk makelijker.

groetjes b3 noobi :o xxx

t*ring ey hoe krijg je het voor elkaar zo snel altijd in 1 x raak te schieten.
Ik kan best aardig knallen en sta vaak bovenaan maar dit krijg ik echt niet voor elkaar.

Smell like auto aim.

Altijd wel grappig. Plakken een paar lucky shots achter elkaar uit 50 uur gameplay en iedereen zegt gelijk "omg snipers zijn awesome! YEAH" !

"Kijk eens hoe effectief hij is ! YEAHHHH"

Kijk eens naar de ticket count. Zijn op z'n minst 4 potjes

Hij verbergt trouwens ook z'n battlelogs om de een of andere reden, en z'n stats zijn ook nogal magertjes

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/TheSgtEnigma/

Maar ja, een paar lucky shots met een epic muziekje erachter maakt al gauw een heel andere indruk LoL

En wie de **** speelt er nou team deathmatch ? 60% health server, 1 shot 1 kill met sniper rifle. Headshots niet nodig.
Deze gast zuigt

Laatst bewerkt:
Altijd wel grappig. Plakken een paar lucky shots achter elkaar uit 50 uur gameplay en iedereen zegt gelijk "omg snipers zijn awesome! YEAH" !

"Kijk eens hoe effectief hij is ! YEAHHHH"

Kijk eens naar de ticket count. Zijn op z'n minst 4 potjes

Hij verbergt trouwens ook z'n battlelogs om de een of andere reden, en z'n stats zijn ook nogal magertjes

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/TheSgtEnigma/

Maar ja, een paar lucky shots met een epic muziekje erachter maakt al gauw een heel andere indruk LoL

En wie de **** speelt er nou team deathmatch ? 60% health server, 1 shot 1 kill met sniper rifle. Headshots niet nodig.
Deze gast zuigt

Ik kan die battlelog hier niet zien (zit op men werk), maar die kerel is echt niet zo slecht zoals jij beweerd. Hij speelt vaak clanmatches die behoorlijk intens zijn en daar scoor je geen overdreven potjes mee zoals met random noobs.

logiteg is gewoon aan het haten, op 109 uur spelen een score halen van 587 per minuut en een kd van 1.546 met veel uren agressive recon op tdm is gewoon goed

heb zin om te spelen, dadelijk weer :D

logiteg is gewoon aan het haten, op 109 uur spelen een score halen van 587 per minuut en een kd van 1.546 met veel uren agressive recon op tdm is gewoon goed

"haten" lol komaan zeg. Knakkertje interesseert me echt geen reet hoor, vind alleen die comments "omg you are not human!" (op de youtube reacties) een beetje mongole

Gast is gewoon niks bijzonders, hij heeft 3 minuten footage van een paar lucky shots aan elkaar geplakt en that's it.

Volgens mij wordt ook elke comment die niet 'OMG YOU SO GOOD" gelijk gedelete als ik het zo zie.

Snap echt niet dat jullie daarvan onder de indruk zijn maar ja . Is wel een 'znipor' natuurlijk en zniporz zijn super cool , zeker op 60% health servers :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 17:00 ----------

Ik kan die battlelog hier niet zien (zit op men werk), maar die kerel is echt niet zo slecht zoals jij beweerd. Hij speelt vaak clanmatches die behoorlijk intens zijn en daar scoor je geen overdreven potjes mee zoals met random noobs.

Random noobs heb je zowieso maar heel weinig op de PC . Iedereen is wel level 50 onderhand.

Jij moet wel erg goed zijn éh, op elk filmpje dat er gepost wordt heb je negatieve commentaar :p
De jets zijn volgens jou ook ****ed op want jaren terug speelde je een spel waar het veel beter was (dat was dan ook een flightsimulator).

Laat eens wat actie materiaal van jezelf zien dan ;)

Ik heb het spel gedownload en heb even Singleplayer gespeeld.. maar het is dus niet mogelijk om Multiplayer te spelen? ( Dat staat niet in het menu ).

Of moet ik eerst een campaign uitspelen ofzo?

Ik heb het spel gedownload en heb even Singleplayer gespeeld.. maar het is dus niet mogelijk om Multiplayer te spelen? ( Dat staat niet in het menu ).

Of moet ik eerst een campaign uitspelen ofzo?

Dat staat los van elkaar, ik speel wel op console, maar heb al uren multi opzitten en nog geen seconde van de campaign gespeeld.

29ylhrl.jpg

Dit is het enige wat ik nu zie :P

Terug
Naar boven