XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik ben op z'n vroegst pas om 9 uur klaar maar verwacht zelf pas rond 10...ach anders misschien het weekend. Wel leuk om gewoon even met een normaal squad te kunnen gamen ipv random josti's op de servers.

Ja, die ook geen specalization geselecteerd hebben. Soms zit ik in een squad waarvan er 3 man bijv. ammo specialization hebben, schiet lekker op.

Ik verga van de spierpijn in mn benen dus kans is groot dat ik thuis blijf vanaaf, dus we'll see ;)
 
Maarre realist , je moet wel even alle unlocks met de MBT vrijspelen!
 
Maarre realist , je moet wel even alle unlocks met de MBT vrijspelen!

Ja ik zat gister even mn stats te bekijken, en die unlock waar jij 't over had is mn eerst volgende, duurt niet zo lang meer.
 
Zodat je twee grafische kaarten kan plaatsen. Nu heb je er 1, en als je moederbord SLI ondersteund kan je een 2de zelfde kaart ernaast zetten.
geen idee, heb daar de balle verstand van. is ook niet nodig om er een bij te zetten lijkt me omdat het een "familie" pc is en ik er alleen bf3 op wil spele ;P
 
geen idee, heb daar de balle verstand van. is ook niet nodig om er een bij te zetten lijkt me omdat het een "familie" pc is en ik er alleen bf3 op wil spele ;P

Ja ok, maar omdat bf3 behoorlijk zwaar is had het misschien mooi geweest er een 2de bij te plaatsen :o. Ik draai ook SLI en dat heeft ervoor gezorgd dat bf3 velen maler beter draait.

Hihi
 
Ja ok, maar omdat bf3 behoorlijk zwaar is had het misschien mooi geweest er een 2de bij te plaatsen :o. Ik draai ook SLI en dat heeft ervoor gezorgd dat bf3 velen maler beter draait.

Hihi

dus het is slim om voor zeg 50 euro een extra video kaart er in te zetten ongeacht of die goed is??
 
dus het is slim om voor zeg 50 euro een extra video kaart er in te zetten ongeacht of die goed is??

Zou eerst gewoon kijken hoe die draait maar als je er een tweede exact dezelfde bij zet kan het voor veel verbetering zorgen.

Mijn fps is zo goed als verdubbeld.
 
Zou eerst gewoon kijken hoe die draait maar als je er een tweede exact dezelfde bij zet kan het voor veel verbetering zorgen.

Mijn fps is zo goed als verdubbeld.
oke, ja ik ga eerst even kijken. ben niet van plan een extra te kopen ivm het voor de familie is en ik geen zin heb om daar nog geld bij te doen. hoop binnekort zelf een pc te kopen dusja ;).

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 12:49 ----------

hoe heet trouwens het pc platoon? dacht dat het er best veel ware die er in zate van dbb
 
TDM ben ik mee begonnen, lang gespeeld, leuk om goed te kunnen fraggen, minder als je pas op level 20 met conquest begint en nog nooit een tank e.d. bestuurd hebt.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 08:52 ----------



Zal straks eens kijken, weet nog niet wat ik vanavond ga doen maar wss ga ik aan de drank, ben sowieso half 5 klaar hier dus dan kunnen we misschien rond 5,6,7 ff knallen ;)

Ik speel helemaal niet graag TDM, als ik puur voor de kills wil gaan en geen andere objectifs dan speel ik Squad DM, veel leuker.

Ik heb de pest echt aan die frags, ik gebruik ze zelf niet tenzij de tegenpartij er vol mee zit en het begint me tegen te steken.
Van mij mogen die frags echt uit het spel gehaald worden.
Shotguns diene voor close combat en niet voor van zover explosieve af te schieten :p
 
oke, ja ik ga eerst even kijken. ben niet van plan een extra te kopen ivm het voor de familie is en ik geen zin heb om daar nog geld bij te doen. hoop binnekort zelf een pc te kopen dusja ;).

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 12:49 ----------

hoe heet trouwens het pc platoon? dacht dat het er best veel ware die er in zate van dbb

Geen idee, ik zit er niet in :dance:
 
Heb het aardig onder de knie, kan mezelf nu op hoge gebouwen zetten met de MAV :D Gisteren de M98B geunlocked. Speelde altijd met de SV98 maar dit is ook een fijn wapen.
 
Heb het aardig onder de knie, kan mezelf nu op hoge gebouwen zetten met de MAV :D Gisteren de M98B geunlocked. Speelde altijd met de SV98 maar dit is ook een fijn wapen.

We hebben weer een lamer erbij jongens :p

Nee serieus, daar moet echt snel een patch voor komen, gister met Adhoc ook allemaal mannetjes die zich boven in een gebouw verschansden, ik kon er een aantal killen door met een rocket launcher het plafond te raken van waar ze zaten, maar daarna hadden we een map waar ze ergens op een dak zaten (tv station bij die ene map) en op 1 of andere vage manier was er geen heli tot onze beschikking, tja dan krijg je die gasten nooit te pakken.
 
We hebben weer een lamer erbij jongens :p

Nee serieus, daar moet echt snel een patch voor komen, gister met Adhoc ook allemaal mannetjes die zich boven in een gebouw verschansden, ik kon er een aantal killen door met een rocket launcher het plafond te raken van waar ze zaten, maar daarna hadden we een map waar ze ergens op een dak zaten (tv station bij die ene map) en op 1 of andere vage manier was er geen heli tot onze beschikking, tja dan krijg je die gasten nooit te pakken.

Je weet toch dat er in dat gebouw van TV station gewoon een trap binnen is die tot het dak gaat... Daar moet je niets fancy voor doen ;)
 
Je weet toch dat er in dat gebouw van TV station gewoon een trap binnen is die tot het dak gaat... Daar moet je niets fancy voor doen ;)

Gek! Meen je dat nou? :p

Ik bedoel nog die verhoging daarvan, daar zaten ze, en daar kan je niet opkomen hoor met een trap :p
 
We hebben weer een lamer erbij jongens :p

Nee serieus, daar moet echt snel een patch voor komen, gister met Adhoc ook allemaal mannetjes die zich boven in een gebouw verschansden, ik kon er een aantal killen door met een rocket launcher het plafond te raken van waar ze zaten, maar daarna hadden we een map waar ze ergens op een dak zaten (tv station bij die ene map) en op 1 of andere vage manier was er geen heli tot onze beschikking, tja dan krijg je die gasten nooit te pakken.

Eigenlijk is het ook wel irritant hoor :)
Wil ook niet zeggen dat ik het (vaak) ga gebruiken, gewoon even kijken of het makkelijk te doen is. Het mooiste is altijd als er een groepje snipers op een hoog gebouw zitten en denken dat ze daar veilig zijn en je ze er 1 voor 1 afknalt :D

Je weet toch dat er in dat gebouw van TV station gewoon een trap binnen is die tot het dak gaat... Daar moet je niets fancy voor doen ;)

:D
 
We hebben weer een lamer erbij jongens :p

Nee serieus, daar moet echt snel een patch voor komen, gister met Adhoc ook allemaal mannetjes die zich boven in een gebouw verschansden, ik kon er een aantal killen door met een rocket launcher het plafond te raken van waar ze zaten, maar daarna hadden we een map waar ze ergens op een dak zaten (tv station bij die ene map) en op 1 of andere vage manier was er geen heli tot onze beschikking, tja dan krijg je die gasten nooit te pakken.

Tuurlijk wel pak gewoon je mortar en bam iedereen kapot.
En bij tv station kan je inderdaad omhoog.
Ik snap niet wat iedereen nou loopt te jammeren over snipers op moeilijk bereikbare plekken ze zijn nog steeds niet veilig en geeft het spel alleeen maar xtra dimensie.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk wel pak gewoon je mortar en bam iedereen kapot.
En bij tv station kan je inderdaad omhoog.
Ik snap niet wat iedereen nou loopt te jammeren over snipers op moeilijk bereikbare plekken ze zijn nog steeds niet veilig en geeft het spel alleeen maar xtra dimensie.

Klopt, maar boven op het dak kan je nóg hoger, en daar kan je niet komen met een trap.
 
Zo lvl je gewoon verder, thats it.

Jammer, wat zijn jullie favoriete assault rifles dan? Ik heb eigenlijk nog niets gevonden wat lekkerder werkt dan de F2000.
 
Jammer, wat zijn jullie favoriete assault rifles dan? Ik heb eigenlijk nog niets gevonden wat lekkerder werkt dan de F2000.

AEK-971, KH2002 .

Bring it on bish!
 
Jammer, wat zijn jullie favoriete assault rifles dan? Ik heb eigenlijk nog niets gevonden wat lekkerder werkt dan de F2000.

Ze zijn allemaal redelijk goed eigenlijk.
Ik heb op alle automatische, alle unlocks vrij gespeeld.
Enkel de burst guns voor assault nog niet.

In close combat is de famas echt een beest, hoogste firerate van alle guns die er zijn.
 
Back
Naar boven