MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik hou niet van die close combat wapens aangezien ik toch altijd weer mensen op een afstand zie en dan wil ik ze wel meteen neer kunnen maaien ipv proberen dichterbij te komen. Ik speel zelf nu met de VAL, wel goed wapen ook. Geen idee welke ik het beste vind eigenlijk
 

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 12:49 ----------

hoe heet trouwens het pc platoon? dacht dat het er best veel ware die er in zate van dbb

Zie start post, is voor pc,ps3,xbox. Kan alleen niet samen gamen maar wel elkanders stats in de gaten houden en communiceren en natuurlijk zien wie top scoorder is van het platoon.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 23:39 ----------

Tuurlijk wel pak gewoon je mortar en bam iedereen kapot.

Snipers hadden aardige overhand vooral i.c.m. hun meer dan vervelende mav's. Heb diverse toch kunnen killen met de mortar.
 
Vandaag eindelijk een degelijke score behaald in TDM, 64 kills 20deaths. Ga nu maar is andere game modes bezoeken.
 
Vandaag eindelijk een degelijke score behaald in TDM, 64 kills 20deaths. Ga nu maar is andere game modes bezoeken.

conquest, meer heb je eig niet nodig, voor elke vlag verovering krijg je 450 punten, dat zegt al genoeg denk ik.
 
Heb laatste 5 weken niet gespeeld.. Zijn er nog goede updates voor PC geweest?
 
Wie had er gisteren nog meer veel problemen met klote origen?

Liep gisteren echt dramatisch slecht en besloot toen op origen er maar eens af te halen en opnieuw te installeren grote fout schijnbaar want nu vraagt origen om een download die ik niet binnen krijg door een foutmelding.
 
Iemand om een uurtje of 12 nog gamen @ps3?
 
Zie start post, is voor pc,ps3,xbox. Kan alleen niet samen gamen maar wel elkanders stats in de gaten houden en communiceren en natuurlijk zien wie top scoorder is van het platoon.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 23:39 ----------



Snipers hadden aardige overhand vooral i.c.m. hun meer dan vervelende mav's. Heb diverse toch kunnen killen met de mortar.

Dat is wel super irri als snipers constant met die mavs gaan jagen om je voor je sokken te vliegen.
Gisteren ook zo een potje meegemaakt in metro zaten al bij RU deployment vast en er waren wel 4 van die gasten tegelijk aan het mav hunten.
 
Dat is wel super irri als snipers constant met die mavs gaan jagen om je voor je sokken te vliegen.
Gisteren ook zo een potje meegemaakt in metro zaten al bij RU deployment vast en er waren wel 4 van die gasten tegelijk aan het mav hunten.

Enige simpele remedie, wanneer je ligt kan die je bijna niet killen met de mav.
 
Wie had er gisteren nog meer veel problemen met klote origen?

Liep gisteren echt dramatisch slecht en besloot toen op origen er maar eens af te halen en opnieuw te installeren grote fout schijnbaar want nu vraagt origen om een download die ik niet binnen krijg door een foutmelding.

Wat is de foutmelding dan?
 
Foutmelding 114 krijg ik op me scherm.

Geeft aan dat ik in origen een update van bf 3 nodig heb maar bf3 zelf is alles up to date.

Totdat ik wil gaan spelen en wil weer gaan downloaden wat niet gebeurt.
Ik kan dan wel verder spelen maar draait helemaal niet soepel meer.
 
Foutmelding 114 krijg ik op me scherm.

Geeft aan dat ik in origen een update van bf 3 nodig heb maar bf3 zelf is alles up to date.

Totdat ik wil gaan spelen en wil weer gaan downloaden wat niet gebeurt.
Ik kan dan wel verder spelen maar draait helemaal niet soepel meer.

Battlefield 3 repareren via origin, rechtmuisklik op BF3 > repareren, werkte niet dus?


Dit zou kunnen helpen, schakel compatibility mode uit op origin.exe, dus rechtermuis klik op origin.exe in program files>origin, compatibility tab.
Als je BF3 op Xp speel moet je misschien kiezen voor Vista, maar eerst gewoon uitschakelen en kijken of dat helpt.
 
Laatst bewerkt:
Battlefield 3 repareren via origin, rechtmuisklik op BF3 > repareren, werkte niet dus?

Nope helaas niet krijg dan ook foutmeling 114

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 10:40 ----------

Battlefield 3 repareren via origin, rechtmuisklik op BF3 > repareren, werkte niet dus?


Dit zou kunnen helpen, schakel compatibility mode uit op origin.exe
Als je BF3 op Xp speel moet je misschien kiezen voor Vista.

Speel bf 3 op windows 7 trouwens
Neem aan dat je die compatibility mode bij de instellingen van origen aanpas.
 
Nope helaas niet krijg dan ook foutmeling 114

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 10:40 ----------



Speel bf 3 op windows 7 trouwens
Neem aan dat je die compatibility mode bij de instellingen van origen aanpas.

In program files > origin > origin.exe

Zit nu even op een andere pc maar daar zit dacht ik origin.exe

Rechtermuis klik op origin.exe, en dan de compatibility tab. Compatibility modus uitschakelen.
 
In program files > origin > origin.exe

Zit nu even op een andere pc maar daar zit dacht ik origin.exe

Rechtermuis klik op origin.exe, en dan de compatibility tab. Compatibility modus uitschakelen.

Dacht haal ff alles er af inclu bf3 grote fout want nu kan ik bf3 niet dowloaden omdat mijn windows versie schijnbaar niet up to date is en ik nu het besturings systeem bij moet gaan werken.

Belachelijk natuurlijk heb nog steeds windows 7 erop staan.
 
Ik heb gehoord dat er nieuwe DLC beschikbaar komt in de vorm van nieuwe maps (mogelijk new york) iemand die hier meer vanaf weet?
 
Ik heb gehoord dat er nieuwe DLC beschikbaar komt in de vorm van nieuwe maps (mogelijk new york) iemand die hier meer vanaf weet?

Kan het me niet voorstellen omdat niet zo heel geleden Back to Karkand is uitgekomen
 
Ik hou niet van die close combat wapens aangezien ik toch altijd weer mensen op een afstand zie en dan wil ik ze wel meteen neer kunnen maaien ipv proberen dichterbij te komen. Ik speel zelf nu met de VAL, wel goed wapen ook. Geen idee welke ik het beste vind eigenlijk

Je houdt niet van close combat, maar de val is daar nog thans ook als uitblinker in.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 13:37 ----------

Ik heb gehoord dat er nieuwe DLC beschikbaar komt in de vorm van nieuwe maps (mogelijk new york) iemand die hier meer vanaf weet?

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou liever hebben dat ze alles eens te goei patchen, voor er een dlc komt.
Dat krijgt voor mij prioriteit.
 
Enige simpele remedie, wanneer je ligt kan die je bijna niet killen met de mav.

Ja klopt buiten kapot schieten natuurlijk ik word namelijk helemaal para van die klote dingen dus schiet ze kapot en probeer alle snipers te killen.
 
Ja klopt buiten kapot schieten natuurlijk ik word namelijk helemaal para van die klote dingen dus schiet ze kapot en probeer alle snipers te killen.

Of je haalt zelf je MAV boven en maakt die van hun stuk ;)
Je kan enemy equiment "lazer painten" en kapot maken met je mav.
 
Back
Naar boven