AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beter, ik vond het wel weer tijd worden voor nieuwe DLC, als het tenminste maps zijn en bugfixes.
 
Of je haalt zelf je MAV boven en maakt die van hun stuk ;)
Je kan enemy equiment "lazer painten" en kapot maken met je mav.

Ow ken je doelen uitschakelen met je mav dan?
Dacht dat je alleen kon verkennen.
 
Die Val heb ik gewoon gekozen omdat ik hem toen nieuw had en hij bevalt wel, ook op afstand is ie prima in ieder geval. Heb de laatste tijd wel constant connectie problemen, vliegt ie er weer ineens af en soms moet ik ook opnieuw inloggen op PSN. Hoop dat het niet aan mijn internet ligt, lijkt me ook sterk.
 
Ow ken je doelen uitschakelen met je mav dan?
Dacht dat je alleen kon verkennen.

yup, komt er ook zo'n rood venster rond en kan je die uitschakelen.
Ik heb zo al eens zo'n irritante recon die op zijn MAV stond naar beneden laten vallen :D
Werkt ook op bv spawn becons.
 
yup, komt er ook zo'n rood venster rond en kan je die uitschakelen.
Ik heb zo al eens zo'n irritante recon die op zijn MAV stond naar beneden laten vallen :D
Werkt ook op bv spawn becons.

Niceee!

Moet je zeker eerst unlocken voor dat je missile af kan vuren?
 
Niceee!

Moet je zeker eerst unlocken voor dat je missile af kan vuren?

Kan de MAV standaard al, die kan vrijwel alle soorten enemey equipment uitschakelen d.m.v. lock on het wil echter nog wel regelmatig voor komen dat deze functie nogal buggy is.
 
Welke rank is iedereen hier ondertussen?
 
Colonel 12 nog maar.
 
lvl 58 - cln 13
 
Colonel 1

Ik word wel moe van die random k*t crashes zo nu en dan, ze moeten echt eens het een en ander fixen want aan m'n pc ligt het niet. Ben je net met een lekker potje bezig crashed die tyfus zooi weer, en je score word dan niet altijd opgeslagen, potverdomme :mad:
 
Laatst bewerkt:
Als die arend, Colonel is dan ben ik 23.
 
Jammer, wat zijn jullie favoriete assault rifles dan? Ik heb eigenlijk nog niets gevonden wat lekkerder werkt dan de F2000.

F2000 heeft slappe kogels man, gebruikte die ook, tot ik de A-91 had ontdekt als engineer.

Met andere classes gebruik ik de AS-VAL, 2 kogels en hij ligt, dat vind ik belangrijker dan wat dan ook omdat je rennende mannetjes nog wel eens uit het oog kan verliezen.

Wat is jullie favo class btw?
 
Ik zie nu dat BF3 nog maar 39,- is op de EA website. Als ik hem daar koop en download kan ik hem meteen spelen toch? Of wordt er nog wel een CD op gestuurd met de key waar ik op moet wachten.
 
Als die arend, Colonel is dan ben ik 23.

Nice gozer dat gaat bij nog wel ff duren,hoeveel uur heb je er al opzitten dan?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:35 ----------

F2000 heeft slappe kogels man, gebruikte die ook, tot ik de A-91 had ontdekt als engineer.

Met andere classes gebruik ik de AS-VAL, 2 kogels en hij ligt, dat vind ik belangrijker dan wat dan ook omdat je rennende mannetjes nog wel eens uit het oog kan verliezen.

Wat is jullie favo class btw?

Ik gebruik alle classes eigenlijk wel evenveel maar geef nog steeds voorkeur aan engineer bij nu bezig de mp7 te unlocken en vind het wel lkkr geschut.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:36 ----------

Colonel 1

Ik word wel moe van die random k*t crashes zo nu en dan, ze moeten echt eens het een en ander fixen want aan m'n pc ligt het niet. Ben je net met een lekker potje bezig crashed die tyfus zooi weer, en je score word dan niet altijd opgeslagen, potverdomme :mad:

Ja man dat crashen is echt wel een probleem ook veel last van en zo nu en dan toch lagy server ondanks goede pc.
 
F2000 heeft slappe kogels man, gebruikte die ook, tot ik de A-91 had ontdekt als engineer.

Met andere classes gebruik ik de AS-VAL, 2 kogels en hij ligt, dat vind ik belangrijker dan wat dan ook omdat je rennende mannetjes nog wel eens uit het oog kan verliezen.

Wat is jullie favo class btw?

Ik speel eigenlijk alleen als assault omdat ik verslaafd ben aan medkits. Welk wapen vindt je beter voor de assault class dan?
 
Battlefield 3 players on the PS3 will be seeing a patch on February 6th, tomorrow, which will address the VoIP problems. But what else will the upcoming patches include for other platforms? On top of the recent announcement of the USAS-12 shotgun fix, other patch details have begun to surface.


Mortars in have always been a controversial feature in Battlefield 3. Fans have been pleading that players should be unable set up mortars while in their own spawn where they could quite easily be unreachable. DICE has recently stated that it “will be fixed in next patch.”
Also awaiting some much needed tweaking are the M-COM ribbons, or more specifically, the M-COM Defender ribbon. Currently, achieving this ribbon can be an extremely difficult task given the unlikelihood of earning defender points in the Rush game mode. Luckily, Senior Designer, Fredrik Thylander, recently stated that “m-com defender and m-com attacker are easier to get in the next patch.”


Though the PS3 will be receiving an update tomorrow, DICE has not yet officially announced a date for the other platforms. There may still be a chance that other platforms will see a patch tomorrow as well, but DICE has been known to announce a date ahead of time in the past.
Lastly, It has come to our attention that some players on the Battlelog are reporting to have downloaded a 7GB patch for Battlefield 3 recently. DICE has officially commented on the matter: “We have not received official word of a patch so be cautious.”


Are you happy with what will be included in the upcoming patches so far? Let us know in the comments below and stay tuned as we find out more!

Bron

:)
 
Ik word echt zo ****ing moe van die mensen in voertuigen die wegrijden/vliegen zonder passagier en geen ammo boxes droppen @#$@#$ :mad:

Ja man dat crashen is echt wel een probleem ook veel last van en zo nu en dan toch lagy server ondanks goede pc.

Ja ik heb al meerdere malen bf3 moeten repareren, en nu zijn er enkele maps die op bepaalde punten ook laggy draaien zoals Firestorm en Kharg Island.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven