Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

:fa::fa::fa:
Er waren mensen die binnen 3 maanden level 99 colonel waren, sorry hoor maar dan ben je echt een ****ing nerdo.

snap die mense niet maar goed ;P
 
Gaat weer lekker met het servertje joinen, het heeft nu zelfs maar 4 pogingen nodig!
 
Zijn mensen op de PC met al 1000 + speeluren. :p

Nog erger is dat er mensen zijn die bf3 al uitgespeelt hebben na 300 uur hoe goed ben je dan wel niet of xtreem veel boosten kan ook natuurlijk.
 
Ik ben niet eens van plan om alles van elk wapen te unlocken, geen zin in en gebruik ze toch niet.
 
Ik heb dat wel gedaan, niet dat ik ze allemaal gebruik, maar assault heb ik alles unlocked buiten de G3, pdw's alles unlocked, engineer moet ik enkel nog de scar (haat dat wapen echt), support ben ik aan de M240B bezig.
Recon heb ik geen enkel wapen alles unlocked denk ik, snipen is mijn ding zo niet.
 
nogmaals, wanneer wordt die patch gereleased?
 
wat een ownage elke keer weer zeg :roflol:
 
Had pas wat beeldmateriaal opgenomen om te testen, het is niet zo heel boeiend maar weet nu in ieder geval wel hoe ik de bestanden in HD op youtube krijg :mad:

Het is eigenlijk geen echte HD want ik heb het opgenomen beeld uitgerekt van 960x600 naar 1280x720 en daarna verscherpt. Maar het ziet er acceptabel uit. Volgende keer neem ik fullscreen op voor 1080p.

Jet gameplay

 
Dat werkt helemaal niet.

Wanneer kom je weer? :D

Ik heb echt nooit problemen op ps3 om in servers te geraken, browers werkt perfect, zo kun je ook servers uitzoeken met goede connectie, find game trekt echt op niets.
 
Je zegt dat je het hebt verscherpt.. hoe bedoel je dat? :P Via een functie binnen het programma waarmee je de film hebt gemaakt?
 
Je zegt dat je het hebt verscherpt.. hoe bedoel je dat? :P Via een functie binnen het programma waarmee je de film hebt gemaakt?

Ja via het programma met een filter. Net zoals je in photoshop de optie Sharpen hebt.

Alleen als ik echt zou willen editen moet ik denk ik Sony Vegas maar eens downloaden :p
 
Ik heb echt nooit problemen op ps3 om in servers te geraken, browers werkt perfect, zo kun je ook servers uitzoeken met goede connectie, find game trekt echt op niets.

Ja ik gebruik het eigenlijk alleen als ik een bepaalde map wil, en dan lukt het joinen alsnog niet.
 
Had pas wat beeldmateriaal opgenomen om te testen, het is niet zo heel boeiend maar weet nu in ieder geval wel hoe ik de bestanden in HD op youtube krijg :mad:

Het is eigenlijk geen echte HD want ik heb het opgenomen beeld uitgerekt van 960x600 naar 1280x720 en daarna verscherpt. Maar het ziet er acceptabel uit. Volgende keer neem ik fullscreen op voor 1080p.

Jet gameplay


Je speelt vrij defensief, maar zeker niet slecht :)
Toen je geraakt werd door die heatseeker (voor je eruit sprong), waren je flares trouwens klaar. Wat ik zelf erg moeilijk vind is tijdens een dogfight waar er iemand achter je zit, om die af te schudden en het over te nemen, dat lukt me echt niet. Loopings moet je dan zeker al niet doen, dan ben je een vogel voor de kat, dat zie ik er vaak doen als ik achter hun zit. Dat zijn easy targets want dan vliegen ze trager.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 22:49 ----------

Ja ik gebruik het eigenlijk alleen als ik een bepaalde map wil, en dan lukt het joinen alsnog niet.

Waarschijnlijk gebruik je hem verkeerd, server met van die rare namen, join ik zelden of nooit. Ga voor officiele servers.
 
Ziet er wel nice uit Supermario. Het lijkt wel alsof vertragen bij de PS3 veel minder goed werkt als op de PC (je speelt op PC toch?). Maar dat zal misschien tussen de oren zitten..
 
Je speelt vrij defensief, maar zeker niet slecht :)
Toen je geraakt werd door die heatseeker (voor je eruit sprong), waren je flares trouwens klaar. Wat ik zelf erg moeilijk vind is tijdens een dogfight waar er iemand achter je zit, om die af te schudden en het over te nemen, dat lukt me echt niet. Loopings moet je dan zeker al niet doen, dan ben je een vogel voor de kat, dat zie ik er vaak doen als ik achter hun zit. Dat zijn easy targets want dan vliegen ze trager.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 22:49 ----------


Ja, speelde hier inderdaad wel defensief maar er waren vrij veel lock-ons als ik dichter naar hun spawn vloog. Sowieso vind ik Operation Firestorm met 64man en dan met jets niet altijd even lekker, kleine map met veel lockons, zeker met de heli.

Het is jammer dat ik niet eerder opnam, aan het begin van de ronde waren er veel dogfights.

Zie nu inderdaad dat ik nog flares had :o

Ziet er wel nice uit Supermario. Het lijkt wel alsof vertragen bij de PS3 veel minder goed werkt als op de PC (je speelt op PC toch?). Maar dat zal misschien tussen de oren zitten..

PC inderdaad.
 
Back
Naar boven