Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Is het niet zo dat je in die clan matches en door te spelen op metro al die stats kan verhogen in tegenstelling tot het spelen in public potjes 64 man choppers, tanks etc.
 
Mister MAV,
Dat zal na de patch gedaan zijn, tenzij je een kerel inhuurt die je steeds een ammo crate klaar dropt :p
 
Jij zou nog steeds die hacks naar me opsturen :cool: versie nr. etc.

Welke hacks hebben jullie het over?

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 23:36 ----------

Mister MAV,
Dat zal na de patch gedaan zijn, tenzij je een kerel inhuurt die je steeds een ammo crate klaar dropt :p

Ja klopt las het ook helaas ook geen mav lift meer me sad end of many good times.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 23:37 ----------

Is het niet zo dat je in die clan matches en door te spelen op metro al die stats kan verhogen in tegenstelling tot het spelen in public potjes 64 man choppers, tanks etc.

Zolang je goed speel kan je overal je stats verhogen.
 
Ik heb wat jet gameplay footage opgenomen vandaag, net nadat jij uit de server vertrok. Helaas werd het daarna ook rustig in de server met dogfights e.d. Het is maar test footage aangezien ik nooit eerder wat heb opgenomen.

Ben even aan het kijken hoe ik het allemaal kan samenvoegen en uploaden op youtube. Aangezien fraps het in stukken van 4GB per 3 min. opneemt :/
 
wil wel eens zien hoe je vliegt ;P, kan er zelf de balle niet van. moet op de pc nog veel lere ;/

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 19:44 ----------

btw als er nog mense zijn op de pc voeg me ff toe iKidmonster ;)
 
Ik heb wat jet gameplay footage opgenomen vandaag, net nadat jij uit de server vertrok. Helaas werd het daarna ook rustig in de server met dogfights e.d. Het is maar test footage aangezien ik nooit eerder wat heb opgenomen.

Ben even aan het kijken hoe ik het allemaal kan samenvoegen en uploaden op youtube. Aangezien fraps het in stukken van 4GB per 3 min. opneemt :/
Via sony vegas kan je dat wel compressen. :P


Zag laatst dat hier rivalxfactor ofzo werd geplaats.. Hier een tutorial filmpje van hem
http://www.youtube.com/watch?v=vVo-QhNOb9Q
 
Via sony vegas kan je dat wel compressen. :P


Zag laatst dat hier rivalxfactor ofzo werd geplaats.. Hier een tutorial filmpje van hem

Had toevallig vandaag wat minuten opgenomen en heb het kleiner kunnen maken via een ander programma, kwaliteit werd wel iets minder maar acceptabel. Vervolgens op youtube gezet maar die verkracht de kwaliteit.
 
Had toevallig vandaag wat minuten opgenomen en heb het kleiner kunnen maken via een ander programma, kwaliteit werd wel iets minder maar acceptabel. Vervolgens op youtube gezet maar die verkracht de kwaliteit.
zet maar hier op met linkje als het klaar is, ik zuig in jet en wil beter worde xD
 
eindelijk rang 40 gehaald.
tot hoever gaan de rangen eigenlijk?
want zag ook zon adelaar teken wat betekent da?
 
Da's rank 45 als ik me niet vergis. Vanaf daar krijg je een adelaar en een getalletje.
 
Blij als die MAV's generfed worden, wat word ik gek van die dingen. Gister werd ik gekilled door iemand met een MAV die zelf een MAV op zn dogtag had staan, alsof hij trots is daarmee kills te kunnen maken.
 
Wanneer komt die nieuwe update?
 
ow ok dus ik kan nog veel hoger.
das wel beters dan.
thnx.

Er zijn in totaal 145 rangen en het begint pas vanaf colonel 1 vandaar dus nog 100 rangen ala 230000 punten per rang omhoog!
 
Er waren mensen die binnen 3 maanden level 99 colonel waren, sorry hoor maar dan ben je echt een ****ing nerdo.
 
Back
Naar boven