MuscleMeat

Het Battlefield topic

Wat ik zelf erg moeilijk vind is tijdens een dogfight waar er iemand achter je zit, om die af te schudden en het over te nemen, dat lukt me echt niet. Loopings moet je dan zeker al niet doen, dan ben je een vogel voor de kat, dat zie ik er vaak doen als ik achter hun zit. Dat zijn easy targets want dan vliegen ze trager.
- een knop van je toetsenbord instellen op omhoog sturen, dan gaan bochten net iets scherper
- third person view voor het overzicht, cockpit view om te schieten
- leer de optimale snelheid voor zo kort mogelijke bochten te vinden
- als je hem niet meer ziet en niet weet waar hij zit constant verschillende bochten maken ook verticaal maar geen hele rondjes of loopings

Door die toetsenbord instelling verlies ik eigenlijk geen enkele dogfight meer hehe

Ik denk vanavond weer! Gisterenavond was het al een beetje laat en niet veel zin meer :-(

Wat dacht je van boosters? Easy punten in no-time

Oké :p

Welk level ben je nu ondertussen?

Heb trouwens die QBB nogwat voor recon geunlocked, was een assignment, wel geinig wapen als ik 't zo zie. Is dat wat?

Laatst bewerkt:
Oké :p

Welk level ben je nu ondertussen?

Heb trouwens die QBB nogwat voor recon geunlocked, was een assignment, wel geinig wapen als ik 't zo zie. Is dat wat?

Is wel een grappig wapen, heb er een tijdje mee rondgelopen maar zoals ik de patch details las gaat hij wat meer kick krijgen en ik vind al dat hij genoeg kick heeft.

Is een lekker wapen voor metro maar dat zijn er velen, ook goed voor suppressive fire.

Zit nu op rank 63, de laatste tijd even wat aan het unlocken met de recon kit dus gaat allemaal wat minder hard.

Is wel een grappig wapen, heb er een tijdje mee rondgelopen maar zoals ik de patch details las gaat hij wat meer kick krijgen en ik vind al dat hij genoeg kick heeft.

Is een lekker wapen voor metro maar dat zijn er velen, ook goed voor suppressive fire.

Zit nu op rank 63, de laatste tijd even wat aan het unlocken met de recon kit dus gaat allemaal wat minder hard.

Je bedoelt 18 dus van colonel dus, schrok al.

Ben nu effe met die AS VAL aan het k*tten, wel leuk ding, eerste wat ik doe met die nieuwe patch is die extended mag unlocken :D

- een knop van je toetsenbord instellen op omhoog sturen, dan gaan bochten net iets scherper
- third person view voor het overzicht, cockpit view om te schieten
- leer de optimale snelheid voor zo kort mogelijke bochten te vinden
- als je hem niet meer ziet en niet weet waar hij zit constant verschillende bochten maken ook verticaal maar geen hele rondjes of loopings

Door die toetsenbord instelling verlies ik eigenlijk geen enkele dogfight meer hehe

Ik speel op console, trouwens de situatie die ik schets is als je opgejaagd wordt om hem af te wimpelen en de dogfight dus over te nemen, dat vind ik moeilijk.
Jets uitzoeken chasen en afmaken is geen probleem :p
Als hij achter me aan zit, zie ik hem enkel op mijn airradar natuurlijk. Break turn hanteer ik ook al wel op sneller te draaien.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 23:16 ----------

Je bedoelt 18 dus van colonel dus, schrok al.

Ben nu effe met die AS VAL aan het k*tten, wel leuk ding, eerste wat ik doe met die nieuwe patch is die extended mag unlocken :D

Ik heb gisteren 150kills gehaald met die as val, ging redelijk snel, heb wat potjes TDM gespeeld, was erg lang geleden (speel 90% conquest). Voor extended mags moet je 200kills ermee halen, die heb ik ondertussen al.
PDW's alle unlocks al gehaald, idem voor support guns, assault en engineer zo goed al alles unlocked op beide classes nog 1 wapen paar scopes.

Ik speel op console, trouwens de situatie die ik schets is als je opgejaagd wordt om hem af te wimpelen en de dogfight dus over te nemen, dat vind ik moeilijk.
Jets uitzoeken chasen en afmaken is geen probleem :p
Als hij achter me aan zit, zie ik hem enkel op mijn airradar natuurlijk. Break turn hanteer ik ook al wel op sneller te draaien.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 23:16 ----------

Ik heb gisteren 150kills gehaald met die as val, ging redelijk snel, heb wat potjes TDM gespeeld, was erg lang geleden (speel 90% conquest). Voor extended mags moet je 200kills ermee halen, die heb ik ondertussen al.
PDW's alle unlocks al gehaald, idem voor support guns, assault en engineer zo goed al alles unlocked op beide classes nog 1 wapen paar scopes.

Vreemd, want zag in die patch info staan dat er voor de AS VAL een extended mag komt, ik dacht toen nog van "dat wapen wordt vast overpowered".

Mijn favoriete wapens zijn de A-91 en de AS VAL, enige nadeel van de AS VAL vind ik nog die max 21 kogels, verder reload ie wel supersnel en die kogels zijn beresterk, maar dat zijn die van de A-91 ook. Alleen die reload wat langzamer.

Wat is het beste wapen voor recon btw?

M98B had geloof ik meeste damage. Ik vind hem wel chill, dropt volgens mij ook minder snel.

Is dat niet dat wapen waarbij je steeds uit de zoom gaat na 1 schot?

Dat kan verholpen worden door zoon extra die je vrij speelt, moet je x aantal kills voor halen.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 10:24 ----------

Vraagje,

Hoe kan ik BF2 dogtags krijgen in BF3?

Dat kan verholpen worden door zoon extra die je vrij speelt, moet je x aantal kills voor halen.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 10:24 ----------

Vraagje,

Hoe kan ik BF2 dogtags krijgen in BF3?

Gewoon knifen denk ik? Of misschien moet je daarvoor BF2 gespeeld hebben.

Vreemd, want zag in die patch info staan dat er voor de AS VAL een extended mag komt, ik dacht toen nog van "dat wapen wordt vast overpowered".

Mijn favoriete wapens zijn de A-91 en de AS VAL, enige nadeel van de AS VAL vind ik nog die max 21 kogels, verder reload ie wel supersnel en die kogels zijn beresterk, maar dat zijn die van de A-91 ook. Alleen die reload wat langzamer.

kijk hier eens op http://symthic.com/?s=bf3

Nieuwe DLC in juni.

Extended mags komt op as val na de patch ja, maar je moet er wel 200kills mee hebben om dat te unlocken en die heb ik ondertussen al gedaan, maw ik heb de extended mags als de patch uit komt.

Als je wat info mocht hebben over DLC, ik ben ook wel benieuwd :D

Terug
Naar boven