MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

He he jah dat ben ik man ga je straks nog los gozer heb een gunner mattie nodig
ofc hele week niks te doen dus kan maximlaal game ;P mag niet sporte gvd en geen school meer hihi
 
Owkee die luxe heb ik helaas niet moet gewoon werken en ga wel trainen.

Heb je een blessure ofzo dat je niet meer mag sporten?
 
Owkee die luxe heb ik helaas niet moet gewoon werken en ga wel trainen.

Heb je een blessure ofzo dat je niet meer mag sporten?
probleme met hart, maar is wss niks mag alleen zolang nog niet zekr is niet sporte

btw iemand een idee wrm mijn toetsebord ineens raar doet vraagtenen krijg ik dit /
plus teken krijg ik ook niet
alleen met rechter shift krijg ik wel ?+ en likner shift niet dus kan niet fatoenelijk sprinte op bf
 
Typt hij niet in qwerty ipv azerty of visa versa?
Instelling van je toestenbord terug even goed zetten.
 
Typt hij niet in qwerty ipv azerty of visa versa?
Instelling van je toestenbord terug even goed zetten.
qwerty is toch gewoon het normale/ ik heb gewoon nederlands americaans ofzoiets zover ik weet wat iedereen heeft zeg ma alleen een paar letters doen het niet zoals het moet en had al opgezhcot dat je alt en shift moest inhoude maar werkt dus niet

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:15 ----------

het is net of de linker shift gewoon kapot is ;/

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:15 ----------

het is net of de linker shift gewoon kapot is ;/
 
In belgië is azerty over het algemeen populair.
Ik heb ook al eens gehad dat het om 1 of andere rare reden verandert was en dan staan de letters en symbolen op een andere plaats.
Maar de shift knop verandert normaal wel niet
 
In belgië is azerty over het algemeen populair.
Ik heb ook al eens gehad dat het om 1 of andere rare reden verandert was en dan staan de letters en symbolen op een andere plaats.
Maar de shift knop verandert normaal wel niet
ja is weer noremaal dus hoop dat het zo blijft ff omgezet van nl naar en internationaal onderin taakbalk zeg ma en opnieuw opstarte en is weg du hope dat het zo blijft
 
ja is weer noremaal dus hoop dat het zo blijft ff omgezet van nl naar en internationaal onderin taakbalk zeg ma en opnieuw opstarte en is weg du hope dat het zo blijft

Als dat weer gebeurt ctrl + shift indrukken.
 
Iemand al eens BF3 met 3D scherm gespeeld?
 
Denk niet dat er iemand is die dat heeft :roflol:
ooit wel eens gehoord van vriend, die deed zombies black ops op een 3d scherm alleen kan niet vertelle hoe het er uit zag(ps3)
 
Verkapt "kijk-mij-is-een-3d-scherm" hebben
 
Back
Naar boven