MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Als je guided missiles en laser designations hebt voor tank kan dat ook gewoon, mooie ervan is dat ze vaak flares gebruiken vlak voordat jij schiet omdat ze in principe al gelocked worden daarvoor door de designation.

Maarre 1459 kills 0 deaths? Wtf?

Flares halen niets uit op die combo éh, dat laat die missile niet missen ;)
Ik gebruik die combo ook vaak op mijn scout chopper, maakt het wat makkelijker om tanks kapot te krijgen.
 
Flares halen niets uit op die combo éh, dat laat die missile niet missen ;)
Ik gebruik die combo ook vaak op mijn scout chopper, maakt het wat makkelijker om tanks kapot te krijgen.

Welke combo?
 
laiser painter + guided shells.

Moet toegeven dat ik niet warm loop voor deze trailer, maar ik ga hem toch aanschaffen als hij uitkomt:

http://www.youtube.com/watch?v=06Laq0oLQfI&feature=g-all-lik&context=G2ca028dFAAAAAAAAJAA

Dat bedoelde ik niet, bedoelde die CTRIV of iets die voor tank hebt, de derde stoel zeg maar.

Laser painter is indd voor choppers, is dat wat? En welke combo gebruik jij eigenlijk voor choppers? Gebruik nu proximity scan ipv air radar, is wel fijn moet ik zeggen.
 
laiser painter + guided shells.

Moet toegeven dat ik niet warm loop voor deze trailer, maar ik ga hem toch aanschaffen als hij uitkomt:


Ik haal em sowieso, geen zin dat ik met maten zit te spelen of wil spelen en dat ik dingen niet kan omdat ik te beroerd ben om 15 euro neer te leggen voor een expansion wat ik diezelfde dag anders uitgeef aan een paar biertjes.
 
Als je guided missiles en laser designations hebt voor tank kan dat ook gewoon, mooie ervan is dat ze vaak flares gebruiken vlak voordat jij schiet omdat ze in principe al gelocked worden daarvoor door de designation.

Maarre 1459 kills 0 deaths? Wtf?

hahaha nee tickets, geen kd :p
 
hahaha nee tickets, geen kd :p

Oow schrok al :p

Jammer dat je op de ps3 maar zo weinig mensen in een server hebt man, zou wel vet zijn als je daar ook met ze 64en kan spelen.
 
Lijkt me tof als ze met een WW2 uitbreiding komen, maar dat zit er niet in denk ik.

WW2 gevechtsvliegtuigen :o
 
Lijkt me tof als ze met een WW2 uitbreiding komen, maar dat zit er niet in denk ik.

WW2 gevechtsvliegtuigen :o

Dat zou wel vet zijn ja, maar dan moet je een totaal andere game maken voor een paar maps :p
 
Dat zou wel vet zijn ja, maar dan moet je een totaal andere game maken voor een paar maps :p

Gewoon net als dat ze Battlefield Vietnam als uitbreiding hadden. Zou toch moeten kunnen :p
 
Tja, beter dan die mars bullshit indd.

Dat was meer een grapje volgens mij.

"Finally, in winter, we’ll get End Game. The contents of this DLC pack are secret for now, which leaves us with no option but to guess wildly. It’ll contain twelve foot tall mecha-squirrels piloted by slightly smaller squirrels and four new maps set on Mars."
 
Lijkt me tof als ze met een WW2 uitbreiding komen, maar dat zit er niet in denk ik.

WW2 gevechtsvliegtuigen :o
+++ word weer eens tijd voor een ww2 shooter vind ik, en dan keer niet een verhaal van die mariene boys. maar dan gewoon armoured en inf en dogfights lijkt me wel fakking vet
 
bah, trekt me niet die nieuwe mappack.

Grote outdoor gevechten zijn het tofst.
 
Ik haal em sowieso, geen zin dat ik met maten zit te spelen of wil spelen en dat ik dingen niet kan omdat ik te beroerd ben om 15 euro neer te leggen voor een expansion wat ik diezelfde dag anders uitgeef aan een paar biertjes.

Ik ook, zit sinds kort in een clan, los daarvan ben ik nog steeds wel geïnteresseerd. Alleen hoop ik als we de mogelijkheden hebben om zelf servers te lanceren met instellingen, dat we die mappen zonder explosieve ofzo kunnen spelen. Ik vind close quater mappen wel fijn, maar al dat noobtoob shit (rpg-m320-usas+frag) heb ik echt een dikke hekel aan.
 
Ik ook, zit sinds kort in een clan, los daarvan ben ik nog steeds wel geïnteresseerd. Alleen hoop ik als we de mogelijkheden hebben om zelf servers te lanceren met instellingen, dat we die mappen zonder explosieve ofzo kunnen spelen. Ik vind close quater mappen wel fijn, maar al dat noobtoob shit (rpg-m320-usas+frag) heb ik echt een dikke hekel aan.

Haha ja, maar 't hoort erbij he, hoewel je je om frag niet meer druk hoeft te maken. M320 is wel vervelend indd ja, aan de andere kant ruilen ze er wel de revive optie voor in, dus tja. RPG is gewoon kansloos.
 
pc jongens, pc, daar kan je je servers zelf personaliseren :p heb er nu zelf een scriptje opdraaien dat als je iemand teamkilled dat je die kan straffen met een death of vergeven :p
 
Haha ja, maar 't hoort erbij he, hoewel je je om frag niet meer druk hoeft te maken. M320 is wel vervelend indd ja, aan de andere kant ruilen ze er wel de revive optie voor in, dus tja. RPG is gewoon kansloos.

Ze ruilen medpacks in, niet je defibrillator éh :)

Jaja ik weet dat de pc versie beter is :p
Maar ik zit nu eenmaal niet op pc, mijn laptop draait dat niet en een shooter op laptop vind ik zo i zo al k*t, moet ik er nog een usb keybord en muis aanhangen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 15:07 ----------

Info aangaande de guns in de dlc:

http://www.youtube.com/watch?v=jGO5f_9eFr8&feature=g-all-u&context=G23db3cfFAAAAAAAABAA
 
pc jongens, pc, daar kan je je servers zelf personaliseren :p heb er nu zelf een scriptje opdraaien dat als je iemand teamkilled dat je die kan straffen met een death of vergeven :p

Speel ook liever PC, alleen draait mn PC het niet, en heb ook geen zin om om de 2 jaar mn pc te moeten upgraden omdat ie anders de nieuwste games niet draait, met PS ben je gewoon na 1x klaar, graphics boeien me niet zo.

Ze ruilen medpacks in, niet je defibrillator éh :)

Jaja ik weet dat de pc versie beter is :p
Maar ik zit nu eenmaal niet op pc, mijn laptop draait dat niet en een shooter op laptop vind ik zo i zo al k*t, moet ik er nog een usb keybord en muis aanhangen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 15:07 ----------

Info aangaande de guns in de dlc:

http://www.youtube.com/watch?v=jGO5f_9eFr8&feature=g-all-u&context=G23db3cfFAAAAAAAABAA

Oja das waar, dat is misschien wel een goeie dan, med packs zijn toch maar irri omdat iedereen ze dropt, daarom ben ik nu bij bazaar meestal support, als je als enige support ammo kitjes dropt krijg je echt een shitload aan punten.
 
Back
Naar boven