AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Wtf heb je nou aan destruction in close quarters? Krijg je alleen maar usas frag en rpg noobs die alles boven je opblazen enz
 
Lame inderdaad.. ga ik zeker niet kopen. Sowieso omdat ik het niet waard vind en om een statement te maken.
 
Wtf heb je nou aan destruction in close quarters? Krijg je alleen maar usas frag en rpg noobs die alles boven je opblazen enz

Wat is destruction? Een nieuwe specialization?

Lame inderdaad.. ga ik zeker niet kopen. Sowieso omdat ik het niet waard vind en om een statement te maken.

Alsof iemand zich druk maakt om jouw statement :rolleyes:
Je vindt BF3 sowieso al niks, dus dan zou ik em indd niet kopen.

Mij lijkt het wel wat dat close quarters, geeft weer een ander element aan het spel ala counter-strike, gewoon snelle reactie opbouwen, wat een shooter dus echt moeilijk maakt.
 
idd als het je niet boeit koop het dan niet en zaag er niet over, niemand verplicht je. het is eens wat anders zo'n kleine map, ideaal om wat agressie af te knallen zonder rond te moeten kijken naar tanks en choppers
 
pc jongens, pc, daar kan je je servers zelf personaliseren :p heb er nu zelf een scriptje opdraaien dat als je iemand teamkilled dat je die kan straffen met een death of vergeven :p
speel je pc?? hoe heet je :)
 
added :) nu 5 mense van dbb in lijsje. miss keer platoon make ofzo lijkt me wel lache ^^. speel anders altijd alleen en dat vind ik fakking saai
 
added :) nu 5 mense van dbb in lijsje. miss keer platoon make ofzo lijkt me wel lache ^^. speel anders altijd alleen en dat vind ik fakking saai

Mwah, ik niet hoor, ik speel wel beter als ik alleen speel, omdat je met mic toch lichtelijk afgeleid bent.

Maar het is wel veel leuker om met mic te spelen ja.
 
Mwah, ik niet hoor, ik speel wel beter als ik alleen speel, omdat je met mic toch lichtelijk afgeleid bent.

Maar het is wel veel leuker om met mic te spelen ja.
heb nog geen mic gebruikt maar ik vind als ik alleen speel ik me snel verveel. weet niet of ik beter speel maar mario is beter dan mij dus meestal leef ik dan ietsje langer ;P
 
heb nog geen mic gebruikt maar ik vind als ik alleen speel ik me snel verveel. weet niet of ik beter speel maar mario is beter dan mij dus meestal leef ik dan ietsje langer ;P

Dan ik :p
 
ja iedereen mag me toevoegen, mijn kd is ruk omdat ik gewoon suck in kills maken en veel tdm speel met men maten die veel beter zijn, maar in conquest en rush haal ik bijna altijd de top
 
Oke nice brah
Zelf speel ik nooit tdm alleen voor medals en assignments verder speel ik altijd conquest.
 
Ik gebruik die medpacks ook erg vaak voor mezelf, houd me echt langer in leven.
Telkens kunnen rushen/flanken aan 100% heeft zo zijn voordelen :)

Ik speel assault nog een beetje zoals de medic class in BC2 (alleen had je daar dan LMG's en geen assault guns).
 
He he jah dat ben ik man ga je straks nog los gozer heb een gunner mattie nodig
 
Back
Naar boven