MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik kan geen servers vinden op de Xbox360, heeft iemand hier ook last van?
 
Vanaf heden ook in bezit van een rented server , voor de ps3 gamers: aankomend weekend een ranked eventje

Wat kost zo'n server huren nog dan? Wat heb je er verder allemaal voor nodig?
 
Kun je in game zelf zien wat het kost.

Ik heb men setup voor assault terug te pakken.
M16a3 weer in de kast opgeborgen, ik ga nu voor de AEK met
grip en underbarrel (geen scoop), beest :D

Ik gebruikte hem vroeger met supressor, nu dan maar underbarrel.
****ing goeie fire rate 900rounds/min en met die grip en underbarrel, is de recoil echt goed te beheersen.

Men laatste potje van derjuist:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/39736354/4/247358335/
 
Heb ik net een update gehad van 1 gig, komen ze er doodleuk mee dat ik back to karkand van 1300 mb ook nog ff opnieuw moet downloaden... The **** is going on?
 
vanaf een minuutje of 8 ofzo begint de simulator, zo gamen lijkt me echt grandioos :cool:

Server kosten staan bij in game store, hebt er verder niets voor nodig.
 
Wel tof gedaan.

Ga nu eens in een heli :trollface:
 
Gisteren in een potje sterf ik gewoon uit het niets en ik kreeg de melding:

Killed by admin :eek:

Ineens zit ik in de tegenpartij, was net bezig aan een sterke killstreak.
Aan deze zijde zaten we 150tickets achter met niet echt heel lang te gaan.
Epic comeback en het potje gewonnen met 3 tickets over :D
Iedereen was elkaar aan het revive in dat potje, echt super teamwork.
 
vanaf een minuutje of 8 ofzo begint de simulator, zo gamen lijkt me echt grandioos :cool:

Server kosten staan bij in game store, hebt er verder niets voor nodig.
beter join je the army ;P. hebbe van die simulators die je om je lijf doet, soort van laser schieten zeg maar en kun je ook zien of je geraakt word. nog echter ^^
 
Ik kan geen servers vinden op de Xbox360, heeft iemand hier ook last van?
je moet ff kes 1200 punten kopen en naar de shop gaan in het spel en die mappen downloden dan kan je weer spelen.
 
je moet ff kes 1200 punten kopen en naar de shop gaan in het spel en die mappen downloden dan kan je weer spelen.

ja ik weet het al, ik moest ff die update van rent a server downloaden en toen had ik weer servers. thanks anyway :)
 
Gisteren in een potje sterf ik gewoon uit het niets en ik kreeg de melding:

Killed by admin :eek:

Ineens zit ik in de tegenpartij, was net bezig aan een sterke killstreak.
Aan deze zijde zaten we 150tickets achter met niet echt heel lang te gaan.
Epic comeback en het potje gewonnen met 3 tickets over :D
Iedereen was elkaar aan het revive in dat potje, echt super teamwork.

Ik kreeg gister 2x uit het niet bad luck, 1 daarvan was ik lekker aan het chillen als piloot in de scout chopper en ineens kreeg ik bad luck.
 
was net lekker bezig met me noob killstreak, had er al 5 dood, staat er opeens dat ik niemand had gekilled en dat ik zelf 2x dood was :(
 
Ja admins focken je soms, als je hun irriteert en ze kunnen alles met je uithalen, tja, geef ze eens ongelijk, ook al is het triest.
 

Nice, ik had gisteren een potje in game al 25000 punten, freezed mijn ps3, klote want dan ben ik alles kwijt. Tegen dat ik terug opgestart was, was dat potje afgelopen, dus het was zo goed als gedaan.

Sinds de patch heb ik dat weer vaker voor, in het begin van bf3 kwam het ook vaker voor. Dat ze dat maar snel terug in orde maken.

Sinds de patch is cover ook wel een gewenste perk, wat een suppresion bij alle wapens :o
 
wtf man ga eens op mijn account alles uitspele ;P
Voor vliegtuigen bedoel je? :P
Nice, ik had gisteren een potje in game al 25000 punten, freezed mijn ps3, klote want dan ben ik alles kwijt. Tegen dat ik terug opgestart was, was dat potje afgelopen, dus het was zo goed als gedaan.

Sinds de patch heb ik dat weer vaker voor, in het begin van bf3 kwam het ook vaker voor. Dat ze dat maar snel terug in orde maken.

Sinds de patch is cover ook wel een gewenste perk, wat een suppresion bij alle wapens :o
Hmm, nooit last van crashes eigenlijk. Weet je zeker dat je dan alles kwijt bent? Meestal als je client crashed op PC dan onthoudt het spel je score wel en krijg je alles nadat de ronde voorbij is.
 
Voor vliegtuigen bedoel je? :P

Hmm, nooit last van crashes eigenlijk. Weet je zeker dat je dan alles kwijt bent? Meestal als je client crashed op PC dan onthoudt het spel je score wel en krijg je alles nadat de ronde voorbij is.

ja, ik wil ook servis star 100 ermee ;P
 
Back
Naar boven