AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Service Star 100? Dunno...

Niet iedereen finished the job, ikzelf ook niet, als ik alleen in de lucht hang vs 2 jets en ik disable de eerste, focus ik me al op de andere.
Door andere jets word ik zelden of nooit gelocked en als dat dan het geval is kan ik dat wel makkelijk breken. De locks komen meestal van een heli en daar kan je snel out of range van geraken, dus waarom zou ik dan perce flares nodig hebben :D Kan die chopper toch missiles afvuren en ze slagen in, ben ik gered door mijn extinguisher ;)

Dat is de reden waarom ik deze overweeg om te gaan gebruiken.

Blijf die dogfights moeilijk vinden, heb er vaak ook geen zin in hoor.

Voor vliegtuigen bedoel je? :P

Hmm, nooit last van crashes eigenlijk. Weet je zeker dat je dan alles kwijt bent? Meestal als je client crashed op PC dan onthoudt het spel je score wel en krijg je alles nadat de ronde voorbij is.

Ik speel op ps3 éh, met een freeze staat je beeld vast en kun je niets meer doen, dan moet ik mijn ps3 afzetten en terug opstarten, dus ben ik alles kwijt.
Als je uit een potje gekicked wordt, slaagt hij het uiteraard wel op. Maar daar heb ik niet zoveel last van.

Gister een ongekend k*t potje rush op Noshahr canal. Een of andere Duitser die een Z11 had gehijacked rapete onze spawnplek gewoon. Als je met een bootje het schip uit wou stond de Tunchunka vanaf de kade je anus te lubricaten voordat die helicopter het af kon maken. Gast had iets van 100 kills gehaald voordat hij eindelijk werd neergehaald, nog nooit zoiets meegemaakt. Niks lockte op die kerel, echt walgelijk. Very mad yes.

Gister een ongekend k*t potje rush op Noshahr canal. Een of andere Duitser die een Z11 had gehijacked rapete onze spawnplek gewoon. Als je met een bootje het schip uit wou stond de Tunchunka vanaf de kade je anus te lubricaten voordat die helicopter het af kon maken. Gast had iets van 100 kills gehaald voordat hij eindelijk werd neergehaald, nog nooit zoiets meegemaakt. Niks lockte op die kerel, echt walgelijk. Very mad yes.

Mooi verwoord haha 'anus te lubricaten' :roflol:

Wat ik dan niet snap is dat hij nog zoveel kills heeft kunnen maken. Het gebeurd misschien 2x en dan grijp je toch massaal naar je stingers/javelins?

Wat ik dan niet snap is dat hij nog zoveel kills heeft kunnen maken. Het gebeurd misschien 2x en dan grijp je toch massaal naar je stingers/javelins?

Heeft weinig nut als je een engineer bij je hebt zitten, daarnaast heb je ook nog flares of iets, en je raakt met een stinger heel snel buiten range.

Stingers zijn vrij nutteloos, die hadden wel iets beter gemaakt mogen worden met die nieuwe patch als je 't mij vraagt.

Heeft weinig nut als je een engineer bij je hebt zitten, daarnaast heb je ook nog flares of iets, en je raakt met een stinger heel snel buiten range.

Stingers zijn vrij nutteloos, die hadden wel iets beter gemaakt mogen worden met die nieuwe patch als je 't mij vraagt.

Ik zeg toch ook massaal. Als jij met 5 engineers ofzo met zijn allen op die gast gaat, schiet je um echt wel uit de lucht

RPG op zijn kloten en bye bye :p
Trouwens 1 inpact van een stinger/igla is ook direct disable, je moet al 2 engi's hebben om je dan nog deftig recht te houden na de patch.
Die repair torch is fel generft.

Ik haal toch met enige regelmaat heli's naar beneden in m'n 1tje...kwestie van timing en gokken op een domme zet van de piloot.

**** de ****truck... punkbuster error... kan niet spelen.

Gast was echt insane goed. Level Asian. 1 burst en hij had je. Geen uitzondering.

Verder vloog hij telkens te laag en te dichtbij om te locken, 1 keer een lock gehad van 25 keer dat ik dood ging. Ook rpg's, soflam, uit de helicopter schieten geprobeerd maar die gast was gewoon te snel met schieten. Had ook eigenlijk half half verwacht dat het filmpje op het internet zou staan binnenkort. Verder was het andere team erg goed en mijn team verschrikkelijk k*t.

Repair tool generfed maar EOD bot niet?

Ik haal toch met enige regelmaat heli's naar beneden in m'n 1tje...kwestie van timing en gokken op een domme zet van de piloot.

Ja maar iemand die 100 kills maakt in een potje zonder dat iemand hem uit de lucht knalt weet meestal wel van wanten :p

---------- Post added 10 April 2012 at 13:33 ----------

RPG op zijn kloten en bye bye :p
Trouwens 1 inpact van een stinger/igla is ook direct disable, je moet al 2 engi's hebben om je dan nog deftig recht te houden na de patch.
Die repair torch is fel generft.

Dat bovenste is mij echt nog nooit gelukt, telkens NET mis, alleen leuk als iemand een heli op de grond heeft gezet om te repairen :D

Gast was echt insane goed. Level Asian. 1 burst en hij had je. Geen uitzondering.

Verder vloog hij telkens te laag en te dichtbij om te locken, 1 keer een lock gehad van 25 keer dat ik dood ging. Ook rpg's, soflam, uit de helicopter schieten geprobeerd maar die gast was gewoon te snel met schieten. Had ook eigenlijk half half verwacht dat het filmpje op het internet zou staan binnenkort. Verder was het andere team erg goed en mijn team verschrikkelijk k*t.

Had het laatst zelf ook. Dat is echt ****ing irritant. Dat je het dan nog volhoudt nadat iemand je zo vaak killt. Ik ben er dan al gauw klaar mee. Uiteindelijk had die mij 3x ofzo gekillt maar ik had hem wel en zijn engineer ook :p

Ja maar iemand die 100 kills maakt in een potje zonder dat iemand hem uit de lucht knalt weet meestal wel van wanten :p

---------- Post added 10 April 2012 at 13:33 ----------

Dat bovenste is mij echt nog nooit gelukt, telkens NET mis, alleen leuk als iemand een heli op de grond heeft gezet om te repairen :D

Ik heb er echt al veel neer gehaald met rpg, voor de patch was het vaak disable -> crash en kill, nu instant kill :D
Met tank schiet ik ze nu ook met de main gun uit de lucht.

EOD bot gebruik ik echt nooit :p
Nooit echt nuttig gevonden lol
Ik erger me soms wel aan die repair torch nerf, nu moeten we met 2 telkens repairen en terug instappen.

Stingers zijn nu veel beter/sneller?

Ik haal nu steeds heli's neer met stingers doordat ik snel weer een 2e lock krijg nadat ze m'n eerste schot met flares ontweken hebben maar nog in range zijn. Voorheen duurde het zo lang om weer een lock te krijgen dat ze weer flares klaar hadden staan voor ik weer kon schieten.

ik weet niet of het aan de patch ligt maar ik heb inmiddels al 4 jets uit de lucht geknald met een tank... wist niet dat een tank zo'n enorme AA capaciteit had.

Bah, wilde even stats bekijken van een lekker potje net, geen battle report :@

Terug
Naar boven