XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Mijn flares doen het gewoon nog perfect in de jet hoor, ik word enkel neer gehaald door mini gun als ik neer ga.

Heb regelmatig dat als ik hoor dat er missiles op me af komen, dat ik flares doe en het geen effect heeft. Misschien toch eens die extinguisher proberen, die houdt je tenminste in leven als er gekke dingen gebeuren :p

Sinds ik alle unlocks heb voor jets gebruik ik wel gewoon weer heat seekers btw ipv rocket pods, met rocket pods haal ik meer punten maar met heat seekers gewoon meer kills, voornamelijk choppers omdat mannetjes het vaak vertikken eruit te springen, had gister zo 10 kills in een kort potje, met rocket pods blijft het altijd maar op disabled.
 
gisteren voor eerst in jet gezeten,
wat een ramp was dat, duurde even tot ik het vliegen onder de knie had. verder heb ik alleen de mini gun en de flares doen heeel moeilijk, missles blijven toch op me af komen ...
 
gisteren voor eerst in jet gezeten,
wat een ramp was dat, duurde even tot ik het vliegen onder de knie had. verder heb ik alleen de mini gun en de flares doen heeel moeilijk, missles blijven toch op me af komen ...

Ik weet nog mijn eerste 30 keer in een jet :roflol: wat een ramp was dat.

Als je eenmaal heat seekers hebt gaat 't toch wel gemakkelijker, ook al zei iedereen van niet.
 
Ik weet nog mijn eerste 30 keer in een jet :roflol: wat een ramp was dat.

Als je eenmaal heat seekers hebt gaat 't toch wel gemakkelijker, ook al zei iedereen van niet.
Hmm, heatseekers hebben op het moment eigenlijk alleen nut tegen helikopters, maar als je een beetje de minigun onder controle hebt schiet je ze daar ook erg makkelijk mee neer.

Voor de patch hadden heatseekers ook niet super veel nut aangezien je ze makkelijk kon ontwijken met bochten.

Ben benieuwd hoe ze zijn straks als er een fix is voor hoe heatseekers op het moment werken, misschien dat ze dan wel nuttig zijn.

Maarja, dan moet je weer rocket pods inleveren.. ook weer zo iets. :p
 
Ik vloog de aller eerste keer gewoon buiten de map en ik geraakte er niet terug in :o :p

De betere piloten in mijn clan, gebruiken ATG missiles, die kerels scoren punten gelijk zot. Alles in de lucht wordt aangevallen met de minigun.
 
Ik vloog de aller eerste keer gewoon buiten de map en ik geraakte er niet terug in :o :p

De betere piloten in mijn clan, gebruiken ATG missiles, die kerels scoren punten gelijk zot. Alles in de lucht wordt aangevallen met de minigun.

Guided missiles bedoel je? Wel irritant indd als je te ver vliegt dat je dan blijft hangen, duurt zo lang ook voordat je weer kan bewegen.
 
Air to ground missiles, zal wel guided zijn ja, ik heb het nog nooit gebruikt :p Maar zit ook niet zo vaak in jets, niet echt mijn ding, maar heb er wel alles op unlocked.
 
Vind die missiles niet zo goed werken omdat veel mensen in de tanks IR Smoke hebben geselecteerd. Opzich wel leuk als ze die niet gebruiken, leuke explosie :o

Ik zou wel wat meer vuur willen zien bij explosies :)
 
Air to ground missiles, zal wel guided zijn ja, ik heb het nog nooit gebruikt :p Maar zit ook niet zo vaak in jets, niet echt mijn ding, maar heb er wel alles op unlocked.

Misschien keer gebruiken, als het 1 hit kill is en je kan van super ver locken dan is het misschien wel nuttig, zelfde als rocket pods maar dan hittezoekend, en tanks hebben geen flares :p

Vind die missiles niet zo goed werken omdat veel mensen in de tanks IR Smoke hebben geselecteerd. Opzich wel leuk als ze die niet gebruiken, leuke explosie :o

Ik zou wel wat meer vuur willen zien bij explosies :)

IR Smoke kom ik zelden tegen, vind reactive armor zelf veel belangrijker.
 
Ik gebruik standaard IR smoke anders word ik heel vaak opgeblazen worden.
 
Pff dat vliegen vind ik zo moeilijk (op PC speel ik), hoe kan ik dat het snelste leren? Want heb het echt al veel geprobeerd maar krijg dat ding maar niet onder controle en binnen een minuut ben ik al neergehaald.
 
Pff dat vliegen vind ik zo moeilijk (op PC speel ik), hoe kan ik dat het snelste leren? Want heb het echt al veel geprobeerd maar krijg dat ding maar niet onder controle en binnen een minuut ben ik al neergehaald.
Snelheid onder controle houden moet je eerst leren.

Telkens rond de 305-310 snelheid zitten als je bochten maakt, dan maak je de scherpste bochten. Air radar + rocket pods gebruiken.
 
Wat ruil je ervoor in dan?

Scoop (inzoomen) - IR of smoke.

Smoke is defensief, de andere twee wat offenciever.
Ik verkies smoke, zeker nog de tanks sneller kapot gaan.
De andere twee mis ik ook totaal niet eigenlijk.
 
Scoop (inzoomen) - IR of smoke.

Smoke is defensief, de andere twee wat offenciever.
Ik verkies smoke, zeker nog de tanks sneller kapot gaan.
De andere twee mis ik ook totaal niet eigenlijk.

Thermal optics dus? Dat is wel minder.
 
Welk wapen voor support is nou goed voor long en close range? RPK doet echt beduidend minder schade en de M27 is ook niet al te best meer :(
 
LMG's liggen me zo niet, ik gebruik vaak de MP7 op support.

Vind die lmg's enkel leuk om in rambo style, hipfire te flanken :D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 12:37 ----------

Thermal optics dus? Dat is wel minder.

yup, mis ik echt niet eigenlijk, bijna nooit gebruikt.
 
Na de patch ren ik weer rond met een m249 met extended mag en foregrip, 14 sterren ofzo :p Voorheen de m36 maar die is flink generfd. Met c4 of claymores afhankelijk van de map.
 
Back
Naar boven