XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

8 jan 2012

1. M1 ABRAMS/208/6h 14m
2. T-90A/200/6h 2m
3. MI-28 HAVOC/91/3h 21m
4. AH-1Z VIPER/65/2h 49m
5. LAV-25/59/1h 1m

Wel geinig te zien wat het verschil is met toen

1. F/A-18E SUPER HORNET/2282/36h 31m
2. SU-35BM FLANKER-E/1894/35h 36m
3. AH-1Z VIPER/1300/22h 9m
4. T-90A/867/21h 20m
5. M1 ABRAMS/767/19h 50m
 
Vooral veel in de jets gezeten zo te zien, ik denk niet dat ik die medaille al heb (20u jet). Binnekort maar eens terug naar BF3 gaan, ik was wat uitgekeken op het spel en close quorters boeit me geen reet, konde ze daar nu niet wat meer speltypes op voorzien...
 
Damn, verveelt dat niet? :p

Als ik in jets zit, dan wordt ik na twee keer rondjes draaien in een dogfight al gek, en spring ik er maar uit van verveling... mensen neerhalen is wel leuk :p

Ik schiet op infantry en alle voertuigen, dat in combinatie met hoge scores dan blijft het wel leuk. Word wel regelmatig voor cheater uitgemaakt, meestal door noobs natuurlijk, met 77-0 is dat wel ergens te begrijpen. :p Vervelender is als de admin je kicked, je behaalde score is dan ook weg geloof ik.
 
Ik begrijp echt niet hoe ze niet in staat zijn geweest om je neer te halen ???
Als er iemand je meermaals killed wil je toch revanch nemen...
Ik heb zelfs met mijn tank als jets naar de klote geschoten.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:44 ----------

die jets zijn echt onmogelijk te sturen op xbox :(

Lijkt me niet anders dan op ps3 en daar lukt dat toch :)
 
die jets zijn echt onmogelijk te sturen op xbox :(

Zijn er geen joysticks beschikbaar voor de xbox? Anders moet je dat eens proberen.


Ik begrijp echt niet hoe ze niet in staat zijn geweest om je neer te halen ???
Als er iemand je meermaals killed wil je toch revanch nemen...
Ik heb zelfs met mijn tank als jets naar de klote geschoten.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:44 ----------



Lijkt me niet anders dan op ps3 en daar lukt dat toch :)

Revanche nemen probeerde ze wel maar dat lukte niet. Als er 2 pro piloten tegelijk hadden aangevallen dan was het een ander verhaal.
Met een tank neergeschoten worden komt een enkele keer voor, maar ik probeer nu op de loop van de tank te letten, of een steilere duik zodat hij me niet kan bereiken of ik probeer niet te dichtbij te komen als ik laag vlieg.

Vind het zelf nog vrij lastig om een jet neer te knallen met de tank. Het is net of je hem raakt maar blijkbaar niet.
 
Meestal lucky shots :)
Maar heb al wel vaak jets neergehaald met een chopper (solo).
Het is een kwestie van goed timen en de jet mag niet op jou gefocust zijn.
 
Net echt meer dan een uur volgens mij bezig geweest met een conquest rondje 1 tegen 1 tegen zo'n KSA gast, jezus wat duurde dat lang :D uiteindelijk maar geragequit bij 10 tickets hij ownde me keihard
 
Ik schiet op infantry en alle voertuigen, dat in combinatie met hoge scores dan blijft het wel leuk. Word wel regelmatig voor cheater uitgemaakt, meestal door noobs natuurlijk, met 77-0 is dat wel ergens te begrijpen. :p Vervelender is als de admin je kicked, je behaalde score is dan ook weg geloof ik.

Is niet zo, gelukkig niet zeg :p
 
geen zin om terug te lezen; meer mensen die premium hebben gekocht en close quarter spelen?
 
Haha, dus nu kan je met premium ook je stats resetten? hmm lol. interessant.
 
geen zin om terug te lezen; meer mensen die premium hebben gekocht en close quarter spelen?

Ja, is zeker leuk, maar ik speel toch vooral gewoon weer de 'normale' maps, toch meer BF feeling, maar als ik zin heb in CQ is het wel erg leuk, wordt alleen vaak na een tijdje helemaal gek, want je hebt vaak geen moment rust :p
 
ja nice, 48u vol gas spelen, gelijk level of 10 omhoog :D
 
ik twijfel om premium te kopen, ik heb b2k al (had de limited edition voor 35euro) en die krijg je er bij bij premium. Dus feitelijk betaal ik 50euro alleen maar voor close quarters... Kost dus meer dan het originele spel zelf...

Is het 50euro waard?
 
Back
Naar boven