MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

ik twijfel om premium te kopen, ik heb b2k al (had de limited edition voor 35euro) en die krijg je er bij bij premium. Dus feitelijk betaal ik 50euro alleen maar voor close quarters... Kost dus meer dan het originele spel zelf...

Is het 50euro waard?
Je krijgt alle volgende DLC ook.
 
ik twijfel om premium te kopen, ik heb b2k al (had de limited edition voor 35euro) en die krijg je er bij bij premium. Dus feitelijk betaal ik 50euro alleen maar voor close quarters... Kost dus meer dan het originele spel zelf...

Is het 50euro waard?

je krijgt veel meer dan alleen CQ. hij loopt door tot 2013 met games / uitbereidingen.

Als je er van houd is het de moeite waard, ik heb BF3 zwart gespeeld dus wilde weer eens wat anders. Stats resetten etc. is leuk om erbij te hebben, maar niet echt veel voordelen.

inb4 echte kenners, die kunnen je wel wat meer vertellen
 
Al iemand hier ondertussen col. 100 ?
 
nah, zit pas op 73 :roflol: heb nog een lange, lange weg te gaan
 
je krijgt veel meer dan alleen CQ. hij loopt door tot 2013 met games / uitbereidingen.

Als je er van houd is het de moeite waard, ik heb BF3 zwart gespeeld dus wilde weer eens wat anders. Stats resetten etc. is leuk om erbij te hebben, maar niet echt veel voordelen.

inb4 echte kenners, die kunnen je wel wat meer vertellen

Ah kijk, dat wist ik niet. Enig idee welke of wat voor type uitbreidingen je er gratis bij krijgt in de komende tijd?
Ah n/m ik google wel even.... ;)
 
Zondag begin ik weer met battlefield, net even gecheck ik ben Col 81, zal wel snel op 100 zitten. Vanaf dat die rented servers er waren op console ging lvlen echt als een speer vooruit.
 
wie speelt hier allemaal op PC?
En is er ook een DBB fun clannetje of een DBB server?

Ik ben echt een pc-gamer, console boeit mij weinig...
 
Weinig BF3 gespeeld de laatste tijd, net GOW3 gekocht :o
Binnenkort toch weer wat BF3 gaan spelen, blijft toch een geweldig spel.
 
wie speelt hier allemaal op PC?
En is er ook een DBB fun clannetje of een DBB server?

Ik ben echt een pc-gamer, console boeit mij weinig...

Ik en mijn nickname = thalameus
 
pff Ik wil premium aanschaffen via battlelog door middel van Ideal. Maar dit lijkt niet te werken, want ik krijg nergens een betalingsscherm te zien. Wil ik daarom paypall gebruiken, maar weet ik mijn wachtwoord niet meer en ook niet de antwoorden op de bijbehorende 2 beveilingsvragen die ik er zelf bij heb gezet. Moet ik contact gaan opnemen met paypall...

Spelen jullie overigens veel CQ of toch voornamelijk weer de oude vertrouwde gametypes?
 
Ik vind die nieuwe mappen echt zuigen en dat komt van iemand die graag close quarters speelt (metro-bazar-seine).
 
pff Ik wil premium aanschaffen via battlelog door middel van Ideal. Maar dit lijkt niet te werken, want ik krijg nergens een betalingsscherm te zien. Wil ik daarom paypall gebruiken, maar weet ik mijn wachtwoord niet meer en ook niet de antwoorden op de bijbehorende 2 beveilingsvragen die ik er zelf bij heb gezet. Moet ik contact gaan opnemen met paypall...

Spelen jullie overigens veel CQ of toch voornamelijk weer de oude vertrouwde gametypes?

Via je browser lukt ideal idd niet had ik ook ... bestel hem in origin :D
 
pff Ik wil premium aanschaffen via battlelog door middel van Ideal. Maar dit lijkt niet te werken, want ik krijg nergens een betalingsscherm te zien. Wil ik daarom paypall gebruiken, maar weet ik mijn wachtwoord niet meer en ook niet de antwoorden op de bijbehorende 2 beveilingsvragen die ik er zelf bij heb gezet. Moet ik contact gaan opnemen met paypall...

Spelen jullie overigens veel CQ of toch voornamelijk weer de oude vertrouwde gametypes?

Speel nog steeds veel conquest large en af en toe tdm, nu dus ook af en toe close quarters.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 02:17 ----------


Idd, leuk om je spm omhoog te halen. Ook voor specefieke classes, bv als je recon spm laag is vergeleken met de rest veel recon doen tijdens dubbel xp weekend:D
 
Ik vind close quarters toch wel een gave uitbreiding hoor! Een beetje het goede van CoD en BF3 in 1 DLC.

Alleen jammer van al die claymore fags die in elk gangetje zo'n ding plaatsen....
 
Back
Naar boven