XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Atacama desert is simpel als je met een vriend speelt. Allebei engineer en dan chopper pakken. Spawn rapen tot en met. 40 -1 is geen uitzondering. Als ze toch een keer je raken met het anti airgun vlieg je snel even uit het zicht. Tweede man repareert sbel en weer verder! Alleen vliegskills vereist.

Anders met he teamgenoot een tank pakken (liefst vd opponents) en samen alle choppers uit de lucht jassen terwijl de ander de tank blijft fixen. Ondertussen overal twctische AT mines is ook epic scores :) het moet je wel echt tegenzitten wil dit niet lukken..

ohja dit werkt iig in hardcore. Normaal weet ik niet of het werkt..

owjewel jij bent dus zo`n rape nicht!!!! schijt irritant als je de chopper wil pakken in het andere team. :mad:

Dit is echt een -naar mijn mening- de meest irritante en zielige game tactiek die er is. Om deze reden speel ik deze map niet eens meer. Maar ach als je niet kan snipen of schieten, moet je wat.:)
Hahaha. Nee man. Dat heet teamwork. En het lukt alleen met uitstekende samenwerking. Overigens ben ik ****ing pro in shooters als bc en cod. Word vaak hacker, cheater, camper naar mn hoofd geslingerd. Terwijl ik nooit stil sta. Chopper skills zijn ook lastig. Althans ik kwam echt maar een enkeling tegen die kon vliegen als ik. Nu praat ik wel over het verleden waar ik lekker een uurtje of tien kon maken per week.
owjewel jij bent dus zo`n rape nicht!!!! schijt irritant als je de chopper wil pakken in het andere team. :mad:

Ik hoef niet per se te rapen om boven aan te staan, maar die chopper moet toch gebruikt worden. En als ik heb niet pak heb ik een grote kans dat ik word geraped door enemy chopper.. Dan kies ik toch voor een winst!

Hahaha. Nee man. Dat heet teamwork. En het lukt alleen met uitstekende samenwerking. Overigens ben ik ****ing pro in shooters als bc en cod. Word vaak hacker, cheater, camper naar mn hoofd geslingerd. Terwijl ik nooit stil sta. Chopper skills zijn ook lastig. Althans ik kwam echt maar een enkeling tegen die kon vliegen als ik. Nu praat ik wel over het verleden waar ik lekker een uurtje of tien kon maken per week.

Ik hoef niet per se te rapen om boven aan te staan, maar die chopper moet toch gebruikt worden. En als ik heb niet pak heb ik een grote kans dat ik word geraped door enemy chopper.. Dan kies ik toch voor een winst!

Alsof je in een spel als battlefield geen chopper mag gebruiken. Sommige mensen willen dat je het 'fair' speelt , alsof je geen stingers of zelf helicopters hebben om je tegen te gaan.

waar zijn je skills dan ? chopper uit de lucht halen is niet eens zo lastig. speel je op de pc trouwens ?

Met chopper spelen is juist zwaar kicken als je skills heb iig en als tegenstander kun je ze makkelijk uit de lucht schieten tenzij je scheel bent.

Met chopper spelen is juist zwaar kicken als je skills heb iig en als tegenstander kun je ze makkelijk uit de lucht schieten tenzij je scheel bent.

nee choppers zijn verdoet (IMO) in bfbc2. BF2 daar waren ze pas hard met die missile voor de gunner

Ja sorry hoor maar ik kan geen respect opbrengen voor iemand die nieuwe spawns neer maait voordat er ook maar iets ondernomen kan worden. Dit soort praktijken hebben MOH Online ook helemaal vergalt.

Kan er best wel tegen maar het is gewoon niet grappig als continue zo'n zielige dwaas boven het deployment moet hangen plus dat ik het luchtafweer ook slecht verdeeld vind in BFBC2 maar ach ieder z'n game, ik disconnect in zo'n geval lekker en zoek een andere server op. :cool:

Jongens heeft iemand BF 3 al ???, zag gisteren op tv reclame met out now, paar winkels gebeld en officiële realease date is pas 27ste/28ste :(

Ja zag em ook. Heb vandaag ff gevraagd bij de gamemania. Wat ze mij vertelden is dat EA nog twijfelt of ze m eerder uit willen brengen. Daarom is de midnight release afgelast. Anyhow, ik krijg een smsje alstie uit is en dan pik ik em op :) Super zin an!

Dit is echt een -naar mijn mening- de meest irritante en zielige game tactiek die er is. Om deze reden speel ik deze map niet eens meer. Maar ach als je niet kan snipen of schieten, moet je wat.:)

Snipen en schieten is een stuk simpeler dan goed een chopper vliegen IMO. Battlefield IS vehicle warfare.

Ja zag em ook. Heb vandaag ff gevraagd bij de gamemania. Wat ze mij vertelden is dat EA nog twijfelt of ze m eerder uit willen brengen. Daarom is de midnight release afgelast. Anyhow, ik krijg een smsje alstie uit is en dan pik ik em op :) Super zin an!

Snipen en schieten is een stuk simpeler dan goed een chopper vliegen IMO. Battlefield IS vehicle warfare.

Tuurlijk is het vliegen een kunst, zeker wanneer je bewegende of terug vurende doelen hebt. Op een spawn point alles neermaaien zonder dat er enige verhicle gebruikt kan worden is gewoon triest... :)

Tuurlijk is het vliegen een kunst, zeker wanneer je bewegende of terug vurende doelen hebt. Op een spawn point alles neermaaien zonder dat er enige verhicle gebruikt kan worden is gewoon triest... :)

Naja als dat t enige punt is waar je kan spawnen (dwz al je squadmates dood en geen andere bases in bezit) dan verdien je een dergelijke behandeling :D

nee choppers zijn verdoet (IMO) in bfbc2. BF2 daar waren ze pas hard met die missile voor de gunner

Je hebt waarschijnlijk gewoon de skills niet anders zou je wel anders lullen.
Chopper is gewoon baas en na flink oefenen kun je er bizar goed mee killen.

Ik heb bf3 via ea store online gekocht maar kon helaas nog niet downloaden.

waar zijn je skills dan ? chopper uit de lucht halen is niet eens zo lastig. speel je op de pc trouwens ?
Nee, op de ps3. PC zou ik zeker beter zijn :p En ik ben echt amper uit de lucht gehaald door CG's of anti air guns. Terwijl ik zelf altijd vrij simpel een tracer dart kan raken of zelfs een chopper kan neerhalen bij conquest C vanaf base. :) Mijn skills zijn nu verstoft. Zoals ik al zei speel ik het niet meer en was dit 1 a 2 jaar terug of weet ik veel wanneer dat spel uit kwam. Ik ben sowieso beter in CoD reeks. Dit kan McMetroman en KEUN wel bevestigen :p
Ja sorry hoor maar ik kan geen respect opbrengen voor iemand die nieuwe spawns neer maait voordat er ook maar iets ondernomen kan worden. Dit soort praktijken hebben MOH Online ook helemaal vergalt.

Kan er best wel tegen maar het is gewoon niet grappig als continue zo'n zielige dwaas boven het deployment moet hangen plus dat ik het luchtafweer ook slecht verdeeld vind in BFBC2 maar ach ieder z'n game, ik disconnect in zo'n geval lekker en zoek een andere server op. :cool:
Spawns neermaaien is ook niet het hoofddoel, gewoon even leuk tussen door. Zodra er word gecaptured ga ik assisteren en de nodige tanks uitschakelen. Of zelfs repairen als dat nodig is. Er zijn inderdaad gasten die non stop boven de spawn base vliegen, maar die haal je toch heel makkelijk uit de lucht ??? Ga lekker met je tracer darts achter een stalen pilaar zitten (zo eentje die niet kapot gaat door een missile) en tracer hem wanneer hij een fout maakt en even 'hovert'. Tadaa. Natuurlijk wel mik skills en timing vereist.

Dit.

Chopper was ik pro in :) desondanks vind ik ze nog steeds verdoet

@Vipo, ja dat is waar, maar wel leuk om loopings te maken

is hij ook te downloaden vanaf morgen op origin of alleen te koop in de winkel?

edit doh nevermind moet eerst het prut uit mijn ogen halen 's morgens, hij is al te preloaden bij origin

Gisteren BF3 gespeeld online nog niet...enkel single player op PC , graphics is zeker de moeite moest beetje wennen want dit is bijna echt , ik kon alles ultra draaien op m'n 580 (1920x1080) kaart komt best wel warm...vandaag eens proberen op mijn 295...wat zeer opvalt in deze versie is de physics.
Je ziet physics overal , mooie explosies , bewegingen van een vlag , je kan bijna alles kapot schieten.
Nog niks negatiefs gezien nu halfweg ver in game , geen vastlopers gehad...1 ding mss sommige missies zijn best wel saai.

Gisteren BF3 gespeeld online nog niet...enkel single player op PC , graphics is zeker de moeite moest beetje wennen want dit is bijna echt , ik kon alles ultra draaien op m'n 580 (1920x1080) kaart komt best wel warm...vandaag eens proberen op mijn 295...wat zeer opvalt in deze versie is de physics.
Je ziet physics overal , mooie explosies , bewegingen van een vlag , je kan bijna alles kapot schieten.
Nog niks negatiefs gezien nu halfweg ver in game , geen vastlopers gehad...1 ding mss sommige missies zijn best wel saai.
Saai in de zin van ''geen **** aan'' of saai in de zin van ''schiet nou is op ik wil gewoon knallen''?

Nee niet bij bc2 maar bij bf2

Terug
Naar boven