MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Tsja singleplayer is ook niet t sterke punt, ik moet bekennen dat ik bij een paar CoDs juichend op mn bureaustoel heb gezeten (dat level waar je op t end over die favela rent en naar de chopper springt comes to mind). Denk dat ik de singleplayer voorlopig nog niet ga aanraken iig :)

Zat te denken om eerst de 100 kill star te halen met elk wapen voor ik een betere ga gebruiken. Krijg je dikke bonuspunten voor in bc2 iig, weet iemand of dit mogelijk is in bf3? Wil uiteindelijk alle stars en pins enzo wel halen maar als je level 50 ben terug gaan met t 2e vrijgespeelde wapen van assault om 100 kills te halen is echt k*t, heb ik nu met bc2.
 
OMG kan m afhalen voor ps3 bij gamemania, krijg net mn smsje van mn preorder. Ben benieuwd of de servers al online zijn!
 
Daar gaat t... De grote schoonmaak, mn tentamen, mn sociale leven...
 
Ik wil ook alles verliezen! Maar moet nog 1 dag wachten :(
 
Als je nog iets wil doen voor je sterft: doe het vandaag :D
 
Hahaha, als het goed is krijg ik hem vanavond thuis bezorgd :) was ik morgen maar vrij :(

Ik ben morgen en vrijdag vrij.. maar ik heb volgende week tentamens :fuu:

En school is toch wel wat belangrijker helaas hehe.. srs
 
Limited edition en vette poster in zeh pocket :D
 
Ik heb ook bij gamemania preordered.. had onlangs wel een smsje gekregen:

Hi gamer, in overleg met EA zal de Battlefield3 nachtopening helaas niet doorgaan. Houd gamemania.nl/bf3 in de gaten voor meer info & extra pre-order voordelen!

Maar geen smsje dat hij er al is :/
 
Morgen ook eens langs de gamemania. Flinke stapel oude spellen mee, en hopen dat ik bf dan gratis mee kan krijgen.
 
Morgen ook eens langs de gamemania. Flinke stapel oude spellen mee, en hopen dat ik bf dan gratis mee kan krijgen.

Mijn vriend was net al bij Gamemania geweest.. heeft BF3 al. Ik rij er dadelijk dus ook heen.. dus vanavond ****in nolife BF3 hehe. Vanmiddag al getraint :D
 
Mijn vriend was net al bij Gamemania geweest.. heeft BF3 al. Ik rij er dadelijk dus ook heen.. dus vanavond ****in nolife BF3 hehe. Vanmiddag al getraint :D

pas vannacht om 1u wordt hij unlocked?
 
Is het aan te raden om die limited edition te halen?
 
Mijn vriend was net al bij Gamemania geweest.. heeft BF3 al. Ik rij er dadelijk dus ook heen.. dus vanavond ****in nolife BF3 hehe. Vanmiddag al getraint :D

:gay:

Morgen ook eens langs de gamemania. Flinke stapel oude spellen mee, en hopen dat ik bf dan gratis mee kan krijgen.

Als je 2 oude games inruilt kan je BF3 voor 35 euro meenemen.
 
Back
Naar boven