XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Ik ben helemaal niet meer in de BF groove :eek:
Heb end game nog steeds niet afgehaald en hij is al weken uit, haha
Misschien heb ik het spel veel te intens gespeeld het eerste half jaar, maar het was dan ook zo vet :p

Ik ben helemaal niet meer in de BF groove :eek:
Heb end game nog steeds niet afgehaald en hij is al weken uit, haha
Misschien heb ik het spel veel te intens gespeeld het eerste half jaar, maar het was dan ook zo vet :p

Ik had de mappen even gecheckt op een lege server toen end game uit kwam maar vond het niet zo boeiend, verder niet gespeeld.

Nice

haha die c4 glitch is wel sick :roflol:

werkt dat alleen op metro?

meer mensen problemen met inloggen?

Hahaha goeie ouwe Carl, heb nog platinum met dat ding behaald. hardcore server + extra explosives + explosive dmg perk en trollen maar. 'Shoot toward enemy side' en je raakt altijd wel wat :roflol: . De noob-tube van battlefield, maar dan leuker.

meer mensen problemen met inloggen?

Battlelog is een beetje traag, maar ik kan er gewoon op

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
weer gefixt, had ineens last van niet inloggen, daarna kon ik geen server joine, daarna weer wel maar tijdens lade viel die weer uit enzo. maar nu weer gemaakt iig. wel al paar dagen last van dat battlelog...

Dbbl xp?

iemand die mij kan helpen, heb sinds die servers aangevallen zijn door cyber attacks ofzoiets alleen maar problemen.
-Eerst kon ik niet inloggen en was mijn password blijkbaar fout wat dus niet zo was.
-Toen kon ik een server wel joine maar iedere keer fout melding als hij begon te laden.
-Toen kon ik wel laden maar viel het vaker uit.
-En nu als ik server join krijg ik melding van dat ik moet reconnecten, als ik dat doe niks meer aan de hand maar het blijft vervelend
+ mijn stats zijn ineens weg en ik heb geen idee waarom.

Yep ik heb geen inlog problemen maar wel zijn mijn stats en upgrades verdwenen.
Mag hopen dat het word opgelost want ben bijna col 96 en word loco als dit niet word opgelost.
Tis echt vaak problemen de laatste tijd met bf3 word er echt schijtziek van en kan niet begrijpen dat zulke situaties zich voordoen met een spel wat al bijna weer 2 jaar draait.

Terug
Naar boven