XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

6g update eindelijk binnen, zijn nog niet alle server updates gedaan...

damn, ik kan niet wachten tot volgende week! :D
 
damned update
 
Gaat eigenlijk nergens over meer.. 6gig update voor een paar fixes, en dan ook nog een DLC downloaden als je premium hebt straks..

Spel neemt ondertussen iets van 30-35gb in beslag
 
Ik hoop dat die 6GB met fixes oudere bestanden overschrijft :/
 
Ik heb hem nog niet gespeeld, loop er niet echt warm voor, vond de trailer niet echt boeien.
Mijn trainingsmaat al wel en die vond het inderdaad gene vette. En hij is een jet liefhebber.
 
Nice movie.

Ik ben wel erg benieuwd naar de end-game. K*t PC weer..altijd wachten
 
Enige nadeel op PC is dat je moet wachten maar verder heeft het alleen maar voordelen :P

en dat zeg ik als console boy
 
Ik wil vandaag eens end game spelen (pc) en ik vind maar 2 servers... Hoe kan dit nu? Ik begin steeds meer en meer te denken dat ik iets verkeerd 'filter'.. Als ik voor end game naar games zocht in het algemeen kreeg ik nog nooit een volledige lobby vol ???

Dit is toch niet normaal?
 
end game is nog niet uit voor pc........
 
Ik wil vandaag eens end game spelen (pc) en ik vind maar 2 servers... Hoe kan dit nu? Ik begin steeds meer en meer te denken dat ik iets verkeerd 'filter'.. Als ik voor end game naar games zocht in het algemeen kreeg ik nog nooit een volledige lobby vol ???

Dit is toch niet normaal?
HOW+IS+BABBY+FORMED+HOW+_dd2807c662f68980e0b02773572f877f.png
 
verschrikkelijke amateurs in dat andere team :P
 
Klopt.. merendeels van mijn deaths was vanwege domme fouten.. net iets te hebberig zijn en op een rots knallen ofzo lol
 
Ik kan echt voor geen meter met een heli of jet vliegen, respect!
 
Ik speelde bij een maatje gun master maar daar kreeg ik een hele reeks andere wapens als wanneer ik thuis speel, nu probeer ik dat te vinden maar ik heb geen ideee hoe?
 
Misschien heb je hier wat aan?

Gun Master is a gametype introduced in the Close Quarters expansion pack in Battlefield 3. It is available to play on Close Quarters and Aftermath maps. It was revealed through the assignment Hold the Trigger on the Battlelog after the June update for the site.
 
Misschien heb je hier wat aan?

Gun Master is a gametype introduced in the Close Quarters expansion pack in Battlefield 3. It is available to play on Close Quarters and Aftermath maps. It was revealed through the assignment Hold the Trigger on the Battlelog after the June update for the site.

Nee niet echt maar bedankt voor de moeite haha heb al een server gevonden waar de wapens eigenlijk alleen maar sniper wapens zijn
 
Back
Naar boven