AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Haha oke. Ik heb zelf die premium niet, vind 50 euro voor een update nogal overdreven eigenlijk maar volgens mij mis ik wel vanalles.
 
Haha oke. Ik heb zelf die premium niet, vind 50 euro voor een update nogal overdreven eigenlijk maar volgens mij mis ik wel vanalles.

Ja denk wel datje dan wat mist! Vind het wel leuk al die speltypen en verschillenee maps enz
 
End-game is echt master! :) :) :)
 
Moet er nog een extra update installed worden? Morgen vrijaf dus sowieso eens wat knallen :p

yep, je moet 4/5gig installeren, en daarna ben je good-2-go!

Wel even wennen, vooral tanks vs motors = instant lose.
capture the flag is leuk, alleen tegen tanks en heli's ben je gewoon kansloos..beetje jammer, verder wel erg leuke maps.
 
Alles wordt overschreven geloof ik, van die oude 6gig update.
 
lol kreeg ook net een smsje van een gaming buddy dat ctf nice is
 
Mja, ctf is wel nice opzich, alleen ga niet spelen met 64 spelers, want dat zuigt echt hard.

en wat ik al zei, tanks + heli's = instant lose op je motor.
iedereen legt c4 op de flag neer, dus je kunt vrijwel niet winnen...beetje saai, geef mij maar conquest.
 
Mja, ctf is wel nice opzich, alleen ga niet spelen met 64 spelers, want dat zuigt echt hard.

en wat ik al zei, tanks + heli's = instant lose op je motor.
iedereen legt c4 op de flag neer, dus je kunt vrijwel niet winnen...beetje saai, geef mij maar conquest.

Kun je niet gewoon eerst een granaat naar de vlag gooien dan? C4 ontploft > jij pakt de vlag?
 
Kun je niet gewoon eerst een granaat naar de vlag gooien dan? C4 ontploft > jij pakt de vlag?

vs 32 man die staan te campen om the flag? ... ik neem aan dat je nog geen potje hebt gespeeld?
 
Zou mss wel de moment zijn om die rambo assignment te behalen :)
 
naah die heb ik op caspian border al gehaald! :D
 
ok ctf is toch niet je dat :p te veel camping going on

en nee heb die rambo nog niet, , ben er ook nog niet echt voor bezig geweest speel bijna nooit metro
 
air superiorty is best k*t... Jets zijn niet gelijk gemaakt + te veel heatseekers en ze hebben ook niet de moeite genomen om bijvoorbeeld meer flares te kunnen poppen :(
Beetje snel snel iets gemaakt maar verder niet bij nagedacht.

Ctf is indd k*t met 64 maar met 32 valt het best nog mee.
 
hebben nog meer mensen problemen op de xbox?, speel zo goed als alléén metro, telkens na een half uur loopt het spel elke keer vast?
 
Back
Naar boven