MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik ben nu een illigale versie aan het downloaden. Kijken of hij uberhaupt op de PC draait
 
Lol, als je je AA-gun een beetje goed opsteld schiet je echt alles uit de lucht :P
 
Bwah, ik kan echt voor geen meter precies mikken met een xbox console, met een pc en een muis is dat 20x easier.

Hoeveel keer ik me al niet voor mn kop wou schieten na het op een haar na missen van een mannetje, waarna ie mij neerknalt..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
fuuuuu :fa:

Echt niemand die op de pc speelt :eek: ?

Ik gok dat ik over ongeveer 2 maanden wel ga spelen maar ga nu eerst voor Skyrim.

Kan iemand me vertellen, naast bijvoorbeeld een groter beeld en prettiger zitten, wat de voordelen zijn om een shooter op een console te spelen? Heb zelf 700 uur BC2 achter de rug (gamenerd, I know) en toen ik dat eens op de xbox speelde moest ik een beetje lachen. "Trage" gameplay zo zonder een muis. :o
 
Ik gok dat ik over ongeveer 2 maanden wel ga spelen maar ga nu eerst voor Skyrim.

Kan iemand me vertellen, naast bijvoorbeeld een groter beeld en prettiger zitten, wat de voordelen zijn om een shooter op een console te spelen? Heb zelf 700 uur BC2 achter de rug (gamenerd, I know) en toen ik dat eens op de xbox speelde moest ik een beetje lachen. "Trage" gameplay zo zonder een muis. :o

Geen voordelen, daarom heb ik BF3 ook nog niet gekocht, mn PC draait em niet en shooters op consoles zijn k*t, na mijn jarenlange Counter-Strike, Delta Force, UT etc. ervaring raak je er gewoon niet meer aan gewend om een shooter op een console te spelen. En ook al raak je er nog zo gewend aan dan zal je reactievermogen lang niet zo snel zijn als op een PC, en ik wil gewoon het volledige uit mezelf halen.

Speel maar tegen een goeie console shooter achter je PC als dat zou kunnen, wedden dat je em owned :D

De enige shooter die wel speelbaar was op een console was Goldeneye, maar dat was geen haast-game.
 
Ach ik was vroeger ook meer een pc fan, maar ik vind een ps3 zeker niet minder.

Kom maar op met die ps3 vs pc. In 1 vd 30 gevallen zal ie er misschien een voorsprong door hebben.
 
Ik game liever half onderuitgezakt op de bank met mn benen omhoog terwijl ik naar een big ass tv kijk dan dat ik aan een bureau zit. Bijrijden in een tank met een biertje in je linkerhand enzo :thumbs:
 
Ik game liever half onderuitgezakt op de bank met mn benen omhoog terwijl ik naar een big ass tv kijk dan dat ik aan een bureau zit. Bijrijden in een tank met een biertje in je linkerhand enzo :thumbs:

Hahahahaha, dit komt mij echt heel bekend voor! Best grappig om te lezen!
 
Eindelijk... Ook ik kan nu BF3 spelen.
Op de pc! Nu even ingekomen met Singleplayer.. morgen Multiplayer!

Naam : Hanzaman
 
Kom maar op met die ps3 vs pc. In 1 vd 30 gevallen zal ie er misschien een voorsprong door hebben.
Je weet dat Microsoft dit geprobeerd heeft met hun xboxen maar dat de consolegamers hopeloos werden ingemaakt?
 
ik game liever half onderuitgezakt op de bank met mn benen omhoog terwijl ik naar een big ass tv kijk dan dat ik aan een bureau zit. Bijrijden in een tank met een biertje in je linkerhand enzo :thumbs:
+1
 
Bwah, ik kan echt voor geen meter precies mikken met een xbox console, met een pc en een muis is dat 20x easier.

Hoeveel keer ik me al niet voor mn kop wou schieten na het op een haar na missen van een mannetje, waarna ie mij neerknalt..

Same here, ligt niet aan jou, MW2 is het mikken totaal geen probleem en hier is het gewoon verpest. Battlefield 3 is duidelijk een PC game en geflopt op de consoles.
 
Ik game liever half onderuitgezakt op de bank met mn benen omhoog terwijl ik naar een big ass tv kijk dan dat ik aan een bureau zit. Bijrijden in een tank met een biertje in je linkerhand enzo :thumbs:

Als je echt goed bent in een shooter kan je dit sowieso niet onderuit gezakt doen, conclusie=shooters pc voor mij.

Verder vind ik een console wel beter. Lekker met je dekentje over je heen en met je hoofd op je kussen gamen :thumbs:
 

Heb ik volgens mij nog wel ergens liggen...




En even nog wat, ik heb nu een n560 GTX Hawk van msi.
En tering die kaart is sterk!

Alles op high en ik loop soms 140+ fps, gemiddeld 70-80:eek::o
 
Ach ik was vroeger ook meer een pc fan, maar ik vind een ps3 zeker niet minder.

Kom maar op met die ps3 vs pc. In 1 vd 30 gevallen zal ie er misschien een voorsprong door hebben.


Wedden dat ik jouw 30 van de 30 keer volpomp omdat jouw stickjes mijn muis niet kunnen bij houden :D

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 09:56 ----------

Eindelijk... Ook ik kan nu BF3 spelen.
Op de pc! Nu even ingekomen met Singleplayer.. morgen Multiplayer!

Naam : Hanzaman

Ik ga je toevoegen :)
 
Same here, ligt niet aan jou, MW2 is het mikken totaal geen probleem en hier is het gewoon verpest. Battlefield 3 is duidelijk een PC game en geflopt op de consoles.

Waar héb je het over, dat mannetje wat je neerknald speelt toch op de zelfde console man :roflol
 
Same here, ligt niet aan jou, MW2 is het mikken totaal geen probleem en hier is het gewoon verpest. Battlefield 3 is duidelijk een PC game en geflopt op de consoles.

Slap excuus voor: Ik ben niet goed genoeg om me aan te passen. Ik speel zowel als in MW1, BC2, MW2 en ook BF3 de sterren van de hemel :)

@ mcm: Gister met keun zitten gamen bij mij thuis. Ik was aan.. 18 -3 zonder moeite, het was geen uitzondering en stond telkens bovenaan want capturen moet ook gebeuren! En met die scout helicopter word ik elke minuut beter. Heb ik al tanks mee gesloopt, amfibie voertuigen andere jets en talloze mannetjes :D
We zijn vanmiddag voor het trainen nog wel online!
 
Back
Naar boven