Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Wedden dat ik jouw 30 van de 30 keer volpomp omdat jouw stickjes mijn muis niet kunnen bij houden :D

Hehe vaak loopt degene voor je en als ie een keer achter je loopt kun je zelfs tegen een ps3'er niks doen.
 
18 -3 zonder moeite, het was geen uitzondering en stond telkens bovenaan
Lol nice hoe krijg je dat voor elkaar? Met BC2 ging het me makkelijk af maar BF3 vind ik toch moeilijk met al die prone campers die tussen vuilnis of lijken liggen, en ik wordt meestal 10 keer gekilled terwijl ik spawn en m'n scherm nog zwart is, of verblind wordt door flashlights van m'n team. :fuu:
 
Lol nice hoe krijg je dat voor elkaar? Met BC2 ging het me makkelijk af maar BF3 vind ik toch moeilijk met al die prone campers die tussen vuilnis of lijken liggen, en ik wordt meestal 10 keer gekilled terwijl ik spawn en m'n scherm nog zwart is, of verblind wordt door flashlights van m'n team. :fuu:

Ik weet dat het arrogant klinkt, maar het zit me wel mee dat ik geen moeite heb met wennen aan controls, Dus ik kan me 100% focussen op de game. Verder vermijdt ik de plekken waar veel geraped word en ben ik echt een loner op de map. Ik doe heel veel met mijn map ook tussendoor. Als ik geschiet hoor kijk ik om me heen en op de map: is het dichtbij: actie ondernemen en snel een tactiek bedenken die beter wordt elke keer dmv trial and error. En als het niet in de buurt is dan trek ik mn oude plan voort. Verder voorspel ik altijd al waar ik ze ga zien of tegen komen dmv trial and error (iedereen pakt altijd dezelfde routes) en de mapposities en flag captures. Zo zijn er nog honderd dingen waar ik rekening mee houd en mee wegen in mijn tactische keuzes e.d. maar ik vind dat onnodig en teveel om uit te tikken op mn smartphone.
 
Slap excuus voor: Ik ben niet goed genoeg om me aan te passen. Ik speel zowel als in MW1, BC2, MW2 en ook BF3 de sterren van de hemel :)

@ mcm: Gister met keun zitten gamen bij mij thuis. Ik was aan.. 18 -3 zonder moeite, het was geen uitzondering en stond telkens bovenaan want capturen moet ook gebeuren! En met die scout helicopter word ik elke minuut beter. Heb ik al tanks mee gesloopt, amfibie voertuigen andere jets en talloze mannetjes :D
We zijn vanmiddag voor het trainen nog wel online!

Nice baas. 18-3 is wel heel netjes, ik ben vaak wat meer rambo maar als ik op dreef ben en mn team is redelijk (als in een team wat een linie kan bewaren en waar je op kan rekenen zonder dat er de hele tijd vijanden uit plekken komen die teammaten zouden moeten coveren) sta ik meestal wel op 1.5/2 k/d. Speel nu voornamelijk support in infanterie-situaties, zeker met foregrip en mobiel zijn moet ik nog wennen aan de gun. Heb bijna de m60 vrijgespeeld dus dan ga ik ze allemaal vergelijken, guns uitproberen gaat ook vaak ten koste van k/d :P
Ik heb een headset inmiddels dus cant wait!!

Hehe vaak loopt degene voor je en als ie een keer achter je loopt kun je zelfs tegen een ps3'er niks doen.

Ja hehe, t is een realistische shooter. Als je in je rug word gepompt door een m60, ump of m16 draai je je in t echt ook niet ff snel om om terug te schieten ;)

Lol nice hoe krijg je dat voor elkaar? Met BC2 ging het me makkelijk af maar BF3 vind ik toch moeilijk met al die prone campers die tussen vuilnis of lijken liggen, en ik wordt meestal 10 keer gekilled terwijl ik spawn en m'n scherm nog zwart is, of verblind wordt door flashlights van m'n team. :fuu:

Dat spawnen ben ik ook slecht in, te veel instant-deaths. Ff de tijd voor nemen om goed te spawnen, sowieso niet op gasten spawnen die schieten. (Doe ik in de praktijk wel dus :roflol:)
 
ik moet het toegeven ik suck gewoon :p iemand tips om sneller te aimen :p
 
Ik vind BF3 ook veel moeilijker om te spelen, bij COD:BO had ik een k/d van 2.48, hier een k/d van nauwelijks 2.0..

Toch vind ik BF3 veel leuker om te spelen.. veel realistischer. Als je ooit gekilld wordt door een camper heb je er veel minder moeite mee als bij COD, omdat bij BF3 de camper vaak wel een doel heeft om daar te campen (objective beschermen etc.).

Man ik wil weer spelen, om 3 uur trainen en dan weer die hard game xD
 
Ik vind BF3 ook veel moeilijker om te spelen, bij COD:BO had ik een k/d van 2.48, hier een k/d van nauwelijks 2.0..

Toch vind ik BF3 veel leuker om te spelen.. veel realistischer. Als je ooit gekilld wordt door een camper heb je er veel minder moeite mee als bij COD, omdat bij BF3 de camper vaak wel een doel heeft om daar te campen (objective beschermen etc.).

Man ik wil weer spelen, om 3 uur trainen en dan weer die hard game xD

Ah joh, een training skippen kan best :p
 
Slap excuus voor: Ik ben niet goed genoeg om me aan te passen. Ik speel zowel als in MW1, BC2, MW2 en ook BF3 de sterren van de hemel :)

@ mcm: Gister met keun zitten gamen bij mij thuis. Ik was aan.. 18 -3 zonder moeite, het was geen uitzondering en stond telkens bovenaan want capturen moet ook gebeuren! En met die scout helicopter word ik elke minuut beter. Heb ik al tanks mee gesloopt, amfibie voertuigen andere jets en talloze mannetjes :D
We zijn vanmiddag voor het trainen nog wel online!

Dan ligt het misschien aan mijn versie van de PS3 want dit is werkelijk niet te spelen terwijl ik met MW2 totaal geen problemen heb met het richten op een target mbv een controller. Maar goed zoals ik al eerder zei, meerdere mensen hebben er last van en Dice is er een patch voor aan het maken.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 12:54 ----------

Waar héb je het over, dat mannetje wat je neerknald speelt toch op de zelfde console man :roflol

Jonge waar heb jij het over, dit is een individueel probleem en dat heeft niets te maken of je tegenstander op hetzelfde platform speelt. Denk eerst even na voor je reageert.
 
Kwa skills neem ik console gamers ook niet meer serieus. Maat van me, ook altijd op zijn xbox, zeggen hoe die owned in shooters. Eindelijk heeft hij een degelijk pc gekocht. En toen konden we samen gamen. Laat me niet lachen. Hij had de reflexen als een slak en aim van een schele. :D. Op tourneys enzo is het ook al lang bewezen. Console is voor noobs. Makkelijk en casual fun hebben. Niks mis mee. Maar ga het aub niet hebben over skills. :roflol:
 
Kwa skills neem ik console gamers ook niet meer serieus. Maat van me, ook altijd op zijn xbox, zeggen hoe die owned in shooters. Eindelijk heeft hij een degelijk pc gekocht. En toen konden we samen gamen. Laat me niet lachen. Hij had de reflexen als een slak en aim van een schele. :D. Op tourneys enzo is het ook al lang bewezen. Console is voor noobs. Makkelijk en casual fun hebben. Niks mis mee. Maar ga het aub niet hebben over skills. :roflol:

lol wtf? Jij zegt nu toch echt hetzelfde. Op een console heb je wel degelijk een skills hoor, maar als je console gewend ben en op de pc gaat spelen, dan hebben je console skills niets meer van doen. Dat is hetzelfde als jij nu op een console zou spelen als je skills hebt op de pc.

Er is een heel groot verschil in spelers op de console. Overigens bij battlefield heb je het niet over 'skills' als je alleen praat over aimen zoals men gewend is bij een twitchshooter als CoD. Bij BF is dekking, positie, flanken etc. veel meer van belang.. en ook dat zijn skills :)
 
Lol nice hoe krijg je dat voor elkaar? Met BC2 ging het me makkelijk af maar BF3 vind ik toch moeilijk met al die prone campers die tussen vuilnis of lijken liggen, en ik wordt meestal 10 keer gekilled terwijl ik spawn en m'n scherm nog zwart is, of verblind wordt door flashlights van m'n team. :fuu:
IR scope nemen :) zie je ieder die verstopt zit liggen !
 
IR scope nemen :) zie je ieder die verstopt zit liggen !

Wel in grote maps haha, ik had pas IR scope op mijn M4 op metro.
Instant fail lol.. snel naar A-91 geswitcht :o
 
Mmm dit word mijn bf-weekendje :)
 
Wel in grote maps haha, ik had pas IR scope op mijn M4 op metro.
Instant fail lol.. snel naar A-91 geswitcht :o

A-91 gebruik ik ook als engineer maar dat kreng heeft zo weinig range :( Net die nieuwe g36c ofzo vrijgespeeld, morgen maar eens checken.

Mmm dit word mijn bf-weekendje :)

Whaha nice, van mij ook. Mn broertje komt logeren dus we zullen een beetje afwisselen ;)
 
maandag zie ik peanut de deur opendoen om naar school te gaan, ongeschoren, handen voor zijn priemende ogen om het zonlicht terug gewoon te worden
 
maandag zie ik peanut de deur opendoen om naar school te gaan, ongeschoren, handen voor zijn priemende ogen om het zonlicht terug gewoon te worden
:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 15:49 ----------

Whaha nice, van mij ook. Mn broertje komt logeren dus we zullen een beetje afwisselen ;)
Dan komt de mic mooi van pas :D
 
maandag zie ik peanut de deur opendoen om naar school te gaan, ongeschoren, handen voor zijn priemende ogen om het zonlicht terug gewoon te worden

Lol, komt me bekend voor.
 
Back
Naar boven