AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik weet dat het arrogant klinkt, maar het zit me wel mee dat ik geen moeite heb met wennen aan controls, Dus ik kan me 100% focussen op de game. Verder vermijdt ik de plekken waar veel geraped word en ben ik echt een loner op de map. Ik doe heel veel met mijn map ook tussendoor. Als ik geschiet hoor kijk ik om me heen en op de map: is het dichtbij: actie ondernemen en snel een tactiek bedenken die beter wordt elke keer dmv trial and error. En als het niet in de buurt is dan trek ik mn oude plan voort. Verder voorspel ik altijd al waar ik ze ga zien of tegen komen dmv trial and error (iedereen pakt altijd dezelfde routes) en de mapposities en flag captures. Zo zijn er nog honderd dingen waar ik rekening mee houd en mee wegen in mijn tactische keuzes e.d. maar ik vind dat onnodig en teveel om uit te tikken op mn smartphone.
Fair enough, de controls en situational awareness ligt mij ook wel, maar ik denk dat ik nog erg moet wennen aan de maps (waar liggen campers vaak, waar komt men vandaan, waar kan ik veilig lopen, etc).

Ik probeer het nu rustig en realistisch op te pakken, voorzichtig doen alsof ik er echt loop en veel cover gebruiken, even rond kijken, weer een stukje verder, etc. Dus niet rushen als een m60 medic op roids zoals in BC2.

Vind het wel erg vet zo, met anderen samen spelen over teamspeak ofzo lijkt me ook leuk en maakt denk ik ook heel veel verschil omdat je elkaar kunt coveren enzo.
 
Die m60 van bc2 was echt gruwelijk idd :D Heb bijna de m60 in bf3 vrijgespeeld, ben erg benieuwd hoe die is, volgens mij een stuk logger en de m240 is me eigenlijk al te log.

Net in een rushpot hard geowned met een chopper, hij schieten ik vliegen, hij had iets van 10 kills ik 2 en een shitload assists en vehicle disables :D Proximity scanner unlocked ook maar autoloader blijft toch een must vind ik. Welke unlocks gebruiken jullie op choppers en heavy tanks?
 
Voor de MBT optical zoom en guided missile. Heb nu maintenance maar moet daar eigenlijk een andere voor hebben.
 
lol wtf? Jij zegt nu toch echt hetzelfde. Op een console heb je wel degelijk een skills hoor, maar als je console gewend ben en op de pc gaat spelen, dan hebben je console skills niets meer van doen. Dat is hetzelfde als jij nu op een console zou spelen als je skills hebt op de pc.

Er is een heel groot verschil in spelers op de console. Overigens bij battlefield heb je het niet over 'skills' als je alleen praat over aimen zoals men gewend is bij een twitchshooter als CoD. Bij BF is dekking, positie, flanken etc. veel meer van belang.. en ook dat zijn skills :)

Nuff said.
 
kan iemand mij tips geven beter attk heli te vliegen op xbox ;P. snap trouwens ook niet hoe die guided missles werke maar kan ondertusse in de lucht hange, alleen iemand van de grond af schiete lukt me niet :/. weet niet of je het ergens kunt oefene maar als iemand tips heeft zijn de welkom ;) ben uber noob op console
 
Probeer die 2e coop missie.. kan je makkelijk oefenen :D
 
ben het weekend thuis-thuis dus kan de hele tijd niet gamen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij cod werkt dat auto aimen op consoles wel enorm mee, schiet in de buurt en je hebt hem zo i zo. Dat is bij BF3 veel minder van toepassing.

A-91 gebruik ik ook als engineer maar dat kreng heeft zo weinig range :( Net die nieuwe g36c ofzo vrijgespeeld, morgen maar eens checken.



Whaha nice, van mij ook. Mn broertje komt logeren dus we zullen een beetje afwisselen ;)

G36C schiet wel lekker, persoonlijk vind ik hem véél beter dan A-91 (k*twapen).
Iemand tips voor de jets? ik blijf ermee zuigen, vliegen lukt me al iets beter, maar ik scoor geen punten, haha. Heb nog niets vrij gespeeld en moet steeds laag vliegen of loopings doen om die lock on proberen af te schudden :p
En iets op het land ermee afknallen wnn je erover vliegt is ook niet alles :D
 
Bij cod werkt dat auto aimen op consoles wel enorm mee, schiet in de buurt en je hebt hem zo i zo. Dat is bij BF3 veel minder van toepassing.

Dat is alleen in de single player missies hé. In multiplayer is er toch geen autoaim dacht ik?
 
Ik vermaak me wel. Sommige dingen werken helaas echt gewoon nog niet zo chill.

Onder andere het wisselen van accessoires en squads vind ik nog niet zo lekker werken, hopen dat er binnenkort een update voor komt.
 
Lvl 4 bitches, heb maar een week nodig gehad!
 
Dat is alleen in de single player missies hé. In multiplayer is er toch geen autoaim dacht ik?

Ik heb genoeg cod op ps3 gespeeld om te weten dat het daar ook inzit.
Cod4 geweldig game
Waw pover
MW2 redelijk goed
BO pover
MW3 ... filmpjes overtuigen me niet.
 
Net gespeeld met Kane, 48-7 op Seine Crossing :) Die Abakan 98 roeleert.
 
Ik ga eerst een jointje roken met Keun! Denk morgen weer..
 
B4ROS .. add me maar (PC)
 
Voor de MBT optical zoom en guided missile. Heb nu maintenance maar moet daar eigenlijk een andere voor hebben.

Vind die thermal optics wel chill, verder autoloader en coaxial LMG/HMG (denk dat je makkelijker vijanden neersprayt met die LMG dan met de HMG, HMG is op range wel sterker maar voor die momentjes dat vijandige engineers of supports om je tank heen beginnen te rennen heb ik liever een LMG denk ik toch...

Dat is alleen in de single player missies hé. In multiplayer is er toch geen autoaim dacht ik?

Bij cod werkt dat auto aimen op consoles wel enorm mee, schiet in de buurt en je hebt hem zo i zo. Dat is bij BF3 veel minder van toepassing.



G36C schiet wel lekker, persoonlijk vind ik hem véél beter dan A-91 (k*twapen).
Iemand tips voor de jets? ik blijf ermee zuigen, vliegen lukt me al iets beter, maar ik scoor geen punten, haha. Heb nog niets vrij gespeeld en moet steeds laag vliegen of loopings doen om die lock on proberen af te schudden :p
En iets op het land ermee afknallen wnn je erover vliegt is ook niet alles :D

In black ops zit t heel erg, heb af en toe wel eens van "wtf waar gaat mn crosshair heen". En die G36c eens uitproberen dan binnenkort :) En jets zijn lastig om punten mee te scoren vind ik, choppers vliegen is lastiger maar als je dat onder de knie hebt kan je tenminste goed slopen.
 
Back
Naar boven