Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Als je nog zuigt in schieten enzo kan je beter conquest gaan spelen, daar haal je nog punten door op t juiste moment op de juiste plek te zijn. Heb ook een paar potjes tdm gespeeld, mn eerste reactie was echt 'dit is geen battlefield' :D

Dat gevoel heb ik bij TDM ook wel, al speel ik dat meestal als ik niet samen speel met wat maten. Bij TDM kijk ik ook niet naar andere, zoals het hoort enkel kills.

Ik heb dat bij engineer, moet 145000 punten score moet die volgende rank te behalen. Eerst de rest wat bij lvlen. Recon loopt steeds wat achter tegen over de rest.

Er wordt héél weinig gespot, ik ben precies vaak de enige.
De PWD-R vind ik ook wel een geweldig wapen, knalt echt lekker.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zet er wel extented mags op, heb je 30bullets in a round ipv 20.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 19:34 ----------

mmm, die foto doet het niet meer.
 
Conquest LARGE is het echte battlefield.
Heerlijk, van basis naar basis gaan!
 
Dat gevoel heb ik bij TDM ook wel, al speel ik dat meestal als ik niet samen speel met wat maten. Bij TDM kijk ik ook niet naar andere, zoals het hoort enkel kills.

Ik heb dat bij engineer, moet 145000 punten score moet die volgende rank te behalen. Eerst de rest wat bij lvlen. Recon loopt steeds wat achter tegen over de rest.

Er wordt héél weinig gespot, ik ben precies vaak de enige.
De PWD-R vind ik ook wel een geweldig wapen, knalt echt lekker.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zet er wel extented mags op, heb je 30bullets in a round ipv 20.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 19:34 ----------

mmm, die foto doet het niet meer.

Te weinig gespot ja, zet ik expres tv guided missiles op mijn jet met beam scanning, om enemy vehicles kapot te knallen spot niemand ze :mad:
 
Ik spot altijd alles en.iedereen. Zijn ze makkelijker te volgen en.omdat ik bijna altijd met iron sight schiet is het ook lekker om nog dat oranje puntje te zien zodra hij onder je gun verdwijnt door recoil:)
 
OMFG, ik heb zojuist m'n ziekste kill ooit gemaakt.
Ik deed rush(offense) in Caspian border en ik spawnde net laat want onze attacker deployment was net een paar honderd meter doorgeschoven.
Ik moest 800 meter lopen naar de volgende objective, dus ik begon een beetje te kloten met m'n SMAW.
Toen ik nog 730 meter verwijdert van de objective was schoot ik m'n SMAW richting hun base. En ja hoor, 7 seconde later heb ik op eens een kill met m'n SMAW. :)
 
Laatst bewerkt:
Damn, wel moeilijk dit! Ben alleen mw2 en blackops gewend en dat ging altijd zo easy
 
Damn, wel moeilijk dit! Ben alleen mw2 en blackops gewend en dat ging altijd zo easy

Omdat dat ook easy spellen zijn , daarom ook dat ze zo populair zijn. Je hebt niet echt veel skill nodig.
 
Toch zitten daar superveel slechte lui bij altijd.
Maar hier zal ik ook nog wel beter in worden neem ik aan, heb 1,5uur gespeeld ofzo nu
 
battlefield 3 t.k. voor de ps3 €40 !!

paar keer gespeeld, toch niet mijn ding. pm me maar!
 
Binnenkort toch assault eens levelen, maak toch wel errug makkelijk kills met die m16, zeker na gewend te raken aan LMGs en de G36.
 
welk lvl is iedereen hier ben wel benieuws, ben zelf maar 16 :( dus schiet nog niet echt op.
 
Hoe lang duurde het voor het bij jullie een beetje goed ging? Want ik bakte er gister echt helemaal niks van, niks aan zo.
En hoe kun je die voertuigen en snipers enzo spotten dan?
En weet iemand hoe het zit met die online pass die je erbij krijgt voor als je het spel wilt verkopen of ruilen, kan die gewoon opnieuw worden gebruikt?
 
Spotten doe je met de Q toets en beter worden wordt je vanzelf :P
 
speel op PS3 dus geen Q toets? Spelen jullie elke keer met ''bekenden'' zodat je in een goed team zit en samen kunt werken of ook vaak genoeg alleen?
 
speel op PS3 dus geen Q toets? Spelen jullie elke keer met ''bekenden'' zodat je in een goed team zit en samen kunt werken of ook vaak genoeg alleen?
Select toets om te spotten. En nee ook vaak genoeg alleen.
 
battlefield 3 t.k. voor de ps3 €40 !!

paar keer gespeeld, toch niet mijn ding. pm me maar!

De eerste dag dat ik hem had dacht ik er ook aan om hem weer te verkopen maar ik raad je echt aan om nog even door te spelen. Ik denk dat je snel genoeg gaat inzien dat het echt een ****ing bruut spel is.

edit. btw het is wel echt ****ing moeilijk ja vergeleken met mw2/black ops..
 
Back
Naar boven