- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(stelletje campers).Ik vind het alleen zo jammer dat je met een potje al vaak 20 minuten bezig bent en je dus niet echt 'ff' kan spelen.. En dat ik zo weinig tijd heb om te spelen![]()

Doe dan een potje TDM, die zijn zo voorbij.
Ok het is niet hetzelfde als rush en conquest, totaal geen teamplay vereist. Maar je kan wel ff een potje knallen, als je echt weinig tijd hebt![]()
De eerste dag dat ik hem had dacht ik er ook aan om hem weer te verkopen maar ik raad je echt aan om nog even door te spelen. Ik denk dat je snel genoeg gaat inzien dat het echt een ****ing bruut spel is.
edit. btw het is wel echt ****ing moeilijk ja vergeleken met mw2/black ops..
Sommige spelers hebben de sensitivity ook gewoon hoog staan, is eventjes wennen maar als je er mee kan spelen own je ook meer kont!Even een vlug vraagje. Zitten er nu zowel PC spelers als PS3 speler tegen elkaar te spelen? Ik was gister weer online aan het knallen, maar sommige schieten zo snel en gelijk raak dat ik flashbacks krijg van ''Soldier of Fortune'' op de PC...
-Leon
Sommige spelers hebben de sensitivity ook gewoon hoog staan, is eventjes wennen maar als je er mee kan spelen own je ook meer kont!

Even een vlug vraagje. Zitten er nu zowel PC spelers als PS3 speler tegen elkaar te spelen? Ik was gister weer online aan het knallen, maar sommige schieten zo snel en gelijk raak dat ik flashbacks krijg van ''Soldier of Fortune'' op de PC...
-Leon
Heb dat spel 4-5j gespeeld.
Met tanks doen we het andersom, daar ben ik de bestuurder, gewoon sterkte van ons duo uitbuiten 
Check deze geniale gast. Die zoekt boosters (die gaan met 8 man op squad rush elkaar omstebeurt neerknallen en reviven) en gaat met ze ****en
Voor de mensen die niet weten hoe het boosten in zijn werk gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=C6qdQuscd-4&feature=feedf