XXL Nutrition

Het Battlefield topic

MW 3 is gewoonweg goddelijk, dus ik denk dat ik meer een COD speler zal zijn omdat het makkelijker en meer arcade is. Story mode net uit, war is on :)

Het enige wat ik aan cod mis is Search and destroy, voor de rest is battlefield x aantal malen beter. Heb de laatste dagen geen tijd gehad om te game, te druk met het werk (kan zelfs maar 3x trainen, mits goede planning). Maar het zal leuker worden in bf3, nu cod uit is, zijn er veel spelers weg die geen benul hebben wat ze moeten doen :D (stelletje campers).

Ik vind het alleen zo jammer dat je met een potje al vaak 20 minuten bezig bent en je dus niet echt 'ff' kan spelen.. En dat ik zo weinig tijd heb om te spelen :p

Veel mensen die CoD MW3 leuk vinden zijn 9 van de 10 keer te slecht voor BF3.

Ik vind het alleen zo jammer dat je met een potje al vaak 20 minuten bezig bent en je dus niet echt 'ff' kan spelen.. En dat ik zo weinig tijd heb om te spelen :p

Doe dan een potje TDM, die zijn zo voorbij.
Ok het is niet hetzelfde als rush en conquest, totaal geen teamplay vereist. Maar je kan wel ff een potje knallen, als je echt weinig tijd hebt ;)

Doe dan een potje TDM, die zijn zo voorbij.
Ok het is niet hetzelfde als rush en conquest, totaal geen teamplay vereist. Maar je kan wel ff een potje knallen, als je echt weinig tijd hebt ;)

Van het weekend al veelste veel gedaan omdat keun dat leuk vond (cod speler).. Wat een baggerzooi is dat. Zit totaal geen structuur in. Teamspel is ver te zoeken en iedereen zit te campen of te sprayen. Tdm is totaal geen BF. Daarentegen vond ik squad tdm wél af en.toe leuk in BC2.

Hey boyz hebben jullie ook nog zo nu en dan last van server lag dacht dat het mssh aan mij video kaart lag maar het is niet altijd.

De eerste dag dat ik hem had dacht ik er ook aan om hem weer te verkopen maar ik raad je echt aan om nog even door te spelen. Ik denk dat je snel genoeg gaat inzien dat het echt een ****ing bruut spel is.

edit. btw het is wel echt ****ing moeilijk ja vergeleken met mw2/black ops..

Ja klopt, ik houd hem toch maar aangezien ik de online code al gebruikt hebt!

Ik bak en snap er soms gwn niks van en het kost veel tijd om dit spel wel onder de knie te krijgen. Maar goed dn heb ik wat te doen voor de komende tijd haha..

Even een vlug vraagje. Zitten er nu zowel PC spelers als PS3 speler tegen elkaar te spelen? Ik was gister weer online aan het knallen, maar sommige schieten zo snel en gelijk raak dat ik flashbacks krijg van ''Soldier of Fortune'' op de PC... :D

-Leon
Sommige spelers hebben de sensitivity ook gewoon hoog staan, is eventjes wennen maar als je er mee kan spelen own je ook meer kont!

zo verslavend gvd, vergeet steeds te trainen en te eten

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.154
Hahaha ja hoor, altijd van die nerds die het normaal weer niet snel genoeg vinden gaan. Kudo's voor het vernken van dat lame ass boosten.

Zo die laatste kende ik niet, die gast vliegt laag hee. Echt on the edge. Vette kills ook steeds, heb ik nog moeite mee als ik chopper vlieg, krijg vaak alleen disables ipv ook de kills, maar die gunnen heeft ook rockets en ik vlieg helaas vaak zonder gunner :(

Mijn maat is de piloot en ik de gunner, met goede communicatie is dat echt ****ing lekker spelen :D Met tanks doen we het andersom, daar ben ik de bestuurder, gewoon sterkte van ons duo uitbuiten ;)

Dit is de link waar ik het filmpje ook vandaan heb, staat nog wat info bij:
[Link niet meer beschikbaar]

Coole shit. De gasten waarmee ik t meest speel (huisgenoot vooral) heeft alleen nog nauwelijks vehicle unlocks :(

Check deze geniale gast. Die zoekt boosters (die gaan met 8 man op squad rush elkaar omstebeurt neerknallen en reviven) en gaat met ze ****en :P

Voor de mensen die niet weten hoe het boosten in zijn werk gaat:

http://www.youtube.com/watch?v=C6qdQuscd-4&feature=feedf

ik vind dat zoo kansloos, hoop dat die lui snel naar cod opt*fen, die boosters.

speel nu veel met an-91 ofzo, harde gun is dat zeg.

Ja idd, supermooi dat die gasten dan hun boostservers gaan lopen ****en :D En die A-91 is chill maar je raakt r geen hond mee op afstand, de G36 die erna komt is echt heel lekker :D

Terug
Naar boven