AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ja idd, supermooi dat die gasten dan hun boostservers gaan lopen ****en :D En die A-91 is chill maar je raakt r geen hond mee op afstand, de G36 die erna komt is echt heel lekker :D
Die G36C voor engineer?
 
Heel vet in die attack heli! Nice gespeeld!
 
Ben nu unlocks die ik bijna heb op allerlei wapens aan het vrijspelen in tdm, levert echt veel bonuspunten op! Heb namelijk best veel wapens waarmee ik na nog een paar kills een unlock krijg, levert toch weer 200 punten op gheghe.
 
Ben nu unlocks die ik bijna heb op allerlei wapens aan het vrijspelen in tdm, levert echt veel bonuspunten op! Heb namelijk best veel wapens waarmee ik na nog een paar kills een unlock krijg, levert toch weer 200 punten op gheghe.

Dat is de reden waarom ik al op korte tijd rank 35 was :p
Als ik zonder maten speel, doe ik vaak TDM, dat zijn snelle potjes, veel kills en je speelt alles makkelijk vrij.
 
Ja en als je net je unlock heb lekker k*tten met je handgun, en veel springen :D
 
Ben nu lvl8. Speel vooral graag engineer.

Goeie tip van die unlocks
 
Een paar tips voor de jets: maak gebruik van de vliegruimte die je hebt (veel groter dan het grondgebied) en rem af als je op een heli/jet ga schieten. Dan heb je veel meer tijd en is het een makkie.

Net in minder dan 5 min flares+heatseekers vrijgespeeld terwijl ik eerst totaal niks raakte.
 
Ja das idd een goeie Primo, gewoon gas ff los ook.
 
Idd het vliegruim is veel groter dan grond gebied, pas alleen op als je eruit springt dat je dan binnen de grond linie zit. Anders ben je binnen paar tellen dood.
 
ik faal echt hard met vliegen, met de AA guns haal ik wel iedereen neer muhaha
 
Vandaag nog ff een uurtje kunnen vrijmaken om te gamen, maar ik bakte er geen sikkepit van.
McMetronome, ik heb je aanvraag aanvaard trouwens ;)
 
Eigenlijk echt echt eeecht gewn tijd maar fuuuaaaarrk ik wil vliegen rijden schieten knallen blazen en killen :mad:
 
is er nu een bf3 pc platoon?? ik ga binnekort een pc kope dus hihi
 
HOe aanvaard je trouwens die friend requests?

Ik ze wel maar er staat alleen kopieren enzo
 
Jet heb ik onder controle en pwn ermee.
Tank heb ik onder controle en pwn ermee.
Engineer(bijna 2 service sterren) heb ik onder controle en pwn ermee.
Nu bezig met Support. Wil aardig lukken

to do:

-Chopper
-Sniper

:)
 
hoe werkt dat battlefeed battlelog? snap er niks van en kan niet eens inloggen (ps3)
 
Shit man heb nu SVD met de scope eraf in Team Death Match, pure ownage, is net een long range shotgun
 
Back
Naar boven