XXL Nutrition

Het Battlefield topic

hoe werkt dat battlefeed battlelog? snap er niks van en kan niet eens inloggen (ps3)

Werkt bij mij ook niet. Blijkt dat ik al een origin/ea account heb. Als ik wachtwoord vergeten doe dan komt er een pagina met geen opties.

inloggen via ps3 doet het ook niet

ik wil idd ok via pc doen... nieuw ww aangemaakt.... wil ik inloggen komt er te staan... koop eerst het spel...!:S vage shit allemaal

Kzit te twijfelen battlefield of COD :(

FUARK krijg de hele tijd groene flickeringen!

Gister BF3 op een dikke pc gespeeld, helemaal de shit, way better than MW3, wat een graphics :roflol:

Dit spel is gemaakt om online te spelen maat

Het enige wat me tegenhoud is het gebruik van al die machines zoals jets en tanks en choppers....ik haat die hulp van bovenaf...ik wil enkel guns guns guns

Het enige wat me tegenhoud is het gebruik van al die machines zoals jets en tanks en choppers....ik haat die hulp van bovenaf...ik wil enkel guns guns guns

die dingen zijn niet zo irritant en onrealistisch overpowered als in MW hoor, maargoed je kan ook Team Deathmatch doen waar je alleen maar guns gebruikt

die dingen zijn niet zo irritant en onrealistisch overpowered als in MW hoor, maargoed je kan ook Team Deathmatch doen waar je alleen maar guns gebruikt

Now that i already like...is er trouwens een rekruteringstopic omtrent deze game of mw3, ga vannacht redelijk wat volk toevoegen of applyen tot :)

But don't judge me yet. I still sucks big time :D

Now that i already like...is er trouwens een rekruteringstopic omtrent deze game of mw3, ga vannacht redelijk wat volk toevoegen of applyen tot :)

But don't judge me yet. I still sucks big time :D

Its still just a game!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Is er trouwens ook een level up systeem?

Zoals dat je zoveel keer "prestige" ofzo kan gaan?

Je kan tot colonel levelen, dat is level 45 en daarna verder met sterren dus 3 star colonel, 36 star colonel etc tot en met 100. En dat is best ziek. Verder heel veel unlocks.

wat vinden jullie de beste gun?

M4A1 als ik het goed zeg. De eerste van Engineer. wat een beest en totaal geen backfire ofzeuuuu. AEK van assault is 2nd :)

Terug
Naar boven