XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Op de PC kom je er echt niet mee weg om gewoon zo lang te blijven vliegen zonder dat iedereen zich er mee komt bemoeien.

Het is nu zo dat beide jets achter je aan komen op de PC + zo'n 25% van de tegenstanders heeft een stinger die ook achter je aan komen met nog een andere attack heli.

kan je weer zien wat een noobs er op console spelen.

:trollface:
Als ik in de tegen partij zat, had hij ook niet zolang rond gevlogen ;)
Ze kunnen je eens killen, mss ook nog een 2de keer, maar dan spawn je toch idd terug als engi met een stinger.

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 16:44 ----------

Nice vids rybeara, hij heeft zeker wel skills :)
Ik moet zeggen dat hij natuurlijk ook wel mazzel heeft, want als de tegenpartij je uit de lucht wilt hebben dan ga je gewoon :)

Het enige waar ik nog moeite mee heb als chopper bestuurder is om te achterhalen waar nou die missiles vandaan komen als ik gelocked ben. Want ontwijken kan ik wel maar ik wil graag terug schieten anders blijf je vluchten.

Ik zoek ook echt nog een goede gunner partner op de ps3 met headset...

NICE! Er zijn al twee dingen uit het filmpje dat ik ook ga toepassen.. Dat is namelijk:
- Wanneer je flares als pilot nog op 'wait' staat, en je zit alleen in de chopper. Dan snel omwisselen naar de gunner en daar je flares gebruik.
- Zodra ik die heb verdient althans: quick reload wat betreft de missiles. Het is heel goed te zien dat hij gebruik maakt van de korte reload tijd!

Ik vond het ook wel een leuk filmpje :)
Werk je met ingame voice chat? Ik namelijk wel maar erger me er vaak aan. Geen idee of je op ps3 een programma kan draaien tijdens het gamen voor voice chat. Op pc deed ik dat vroeger (lang geleden) met teamspeak.
 
bon, net battlefield gekocht voor ps3, ik kom van een redelijk goed niveau op call of duty mw 2, wat kan ik verwachten online? :)
 
bon, net battlefield gekocht voor ps3, ik kom van een redelijk goed niveau op call of duty mw 2, wat kan ik verwachten online? :)
dat je zelfmoord wilt plegen omdat mw2 poep saai is in vergelijking met bf3 ;P
 
Neu, voel me weer beter en wil gewoon even mensen dood schieten :o
Jij van het weekend ook online te vinden?

Nee met mn band weg tot zondag!

@Ice, wel zin in man! Moeten ze wel ff die mics fixen!
 
Begin eindelijk een beetje kills te maken haha, man man wat duurt het lang voor ik een beetje decent guns unlock
 
kunt ge ergens gwn oefenen om met een vliegtuig te vliegen? heb net de hele tijd rechtdoor gevlogen tot ik ontplofte buiten de map :)
 
kunt ge ergens gwn oefenen om met een vliegtuig te vliegen? heb net de hele tijd rechtdoor gevlogen tot ik ontplofte buiten de map :)

servers filteren op maps met vliegtuigen en weinig players
 
oh btw im in on pc too :)

ik speel onder de naam Z3r0_0n3
 
Iemand op de ps3 die zo nog even gaat knallen? :)
 
ik ben op de PC naam: jackdamnielz
 
Beetje jammer dat die link niet werkt naar mijn key op cdkeyshere. 404
 
je krijgt m per email he harry :D
 
hehe ja beter he :P
ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen.. ik ging in het begin zo fokking vaak dood echt niet normaal...

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 17:08 ----------

misschien leuk om een keer met wat mensen van DBB co-op te doen
 
2300 kills / 1300 vehicles destroyed.

:D
 
Back
Naar boven