AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Oke dan effe wat eten en dan gaan.

oooow je, ik schiet met waterpistolen in vergelijking met de rest

Oke dan net de single player uitgespeeld op ps3 ben nu benieuwt naar de multiplayer iemand een goede tutorial of moet ik maar gewoon gaan beginnen en spreekt het een beetje voor zich zelf?

Gewoon beginnen inderdaad. In het begin zal je vaak worden afgeknald maar daar moet je overheen. Het zal vanzelf wel beter gaan na een tijdje :)

Ik heb nog geen seconde van de single player gespeeld, dat boeid me vaak veel minder dan multiplayer. Zal ik wel eens aan beginnen als men internet het niet doet ofzo :p

In een random squad blijf ik trouwens vaak weg van mijn squadleden.
Tenzij ik assault ben natuurlijk en dan nog (valt echt te zien wie erbij zit, sommige hebben echt no clue).

Begin maar gewoon met spelen. Op het begin bakte ik er echt helemaal niks van en gaat nu al wat beter, al zitten er wel potjes bij dat echt niks wil lukken.
Ik irriteer me trouwens wel aan dat je soms buiten het gebied komt ofzo, dan staat er gewoon een vijandelijke tank en mag ik er niet komen? Slaat helemaal nergens op. Of bij Rush had ik een mooie flank route gevonden, mag ik daar ook niet komen. Maak het dan gewoon dicht met een hek ofzo

Begin maar gewoon met spelen. Op het begin bakte ik er echt helemaal niks van en gaat nu al wat beter, al zitten er wel potjes bij dat echt niks wil lukken.
Ik irriteer me trouwens wel aan dat je soms buiten het gebied komt ofzo, dan staat er gewoon een vijandelijke tank en mag ik er niet komen? Slaat helemaal nergens op. Of bij Rush had ik een mooie flank route gevonden, mag ik daar ook niet komen. Maak het dan gewoon dicht met een hek ofzo

Omdat dat hun spawn is.

Als er 1 team heel goed is en de ander zuigt krijg je last van spawn killers net als bij de vorige delen, is alleen maar een goede toevoeging geweest.

ja precies spawn killers zijn vervelende k*tnoobs :D

Ik spawnkill ook altijd als het allemaal niet snel genoeg gaat.

Was wel lachen als je bij dat goede team hoorde en dan dikke kills kon maken, maar het ging natuurlijk helemaal nergens over, balans was ver te zoeken.

ik heb altijd dat alle noobs in de voertuigen gaan en dat ik weer te voet moet, waardoor ik weer een faal score krijg.

ik heb altijd dat alle noobs in de voertuigen gaan en dat ik weer te voet moet, waardoor ik weer een faal score krijg.

Sneller zijn of wachten op een voertuig , op mappen zoals caspian border of kharg island moet je helemaal niet zomaar beginnen lopen.

Die COD gasten die lullen over 'ik loop alleen maar in BF en kom niemand tegen' zijn gewoon noobs die wss vanuit hun spawn beginnen lopen. Als ik op mappen zoals caspian borde/kharg island/operation firestorm spawn en er staat geen voertuig dan wacht ik gewoon.

sneller zijn of wachten op een voertuig , op mappen zoals caspian border of kharg island moet je helemaal niet zomaar beginnen lopen.

Die cod gasten die lullen over 'ik loop alleen maar in bf en kom niemand tegen' zijn gewoon noobs die wss vanuit hun spawn beginnen lopen. Als ik op mappen zoals caspian borde/kharg island/operation firestorm spawn en er staat geen voertuig dan wacht ik gewoon.

+1

Net effe gespeeld de eerste map ging ik er uit met 2 kills en 30+ deaths ofzo de 2e map kreeg ik het iets meer door en 8 kills 15 deaths ofso nu maar effe gestopt morgen weer eens kijken. Met dolby surround is het in ieder geval een hele ervaring.

Oh op die manier, wel irritant als die tank daar de hele tijd blijft staan en mensen killed maar ik heb um wel gekregen, snel in het verboden gebied, c4 erop en opblazen :p

Begin het wel leuker te vinden als in het begin maar heb soms niet het idee alsof ik echt aan teamplay doe wat wel jammer is.

Oh op die manier, wel irritant als die tank daar de hele tijd blijft staan en mensen killed maar ik heb um wel gekregen, snel in het verboden gebied, c4 erop en opblazen :p

Begin het wel leuker te vinden als in het begin maar heb soms niet het idee alsof ik echt aan teamplay doe wat wel jammer is.
Moet ook maar net geluk hebben dat je in een samenspelend team zit, anders gewoon vrienden zoeken/maken en met deze samen spelen.

Ik zal wel eens wat lui van hier toevoegen en zien hoe dat ie dan.

Ik vind operation Metro nog steeds een k*t map, maar ik heb wel een manier gevonden om toch met een dikke score te eindingen.
Support class, die M247 ofzo met bipod, silencer en iron sight. Sprint en gaan met die banaan, epic sprayer als je in hun rug komt.
Het is dan de bedoeling dat je de trap omhoog rent die het minst druk is. Vervolgens sprint je als een malle door tot dat je in hun rug komt: Sprayen voor je leven.
Had net een potje hier door 28 - 2 met 2 squad whipes :D

Chopper gaat ook elke keer beter en beter. Het kan alleen nog wel wat vaardiger, want ik heb nog steeds veel disables ipv kills wat betreft het tank vervoer..

ik heb bf op xbox maar ga binnekort wss halen op pc als die er komt, de pc dan. alleen iemand idee hoe dat zit mdat ik nu een bf account heb ofzoiets of ik dan opnieuw moet beginnen of alle stats er nog zijn + of ik de back to karkand expansion omdat ik de limited edition op xbox heb ook op de pc iemand een idee??

ik heb bf op xbox maar ga binnekort wss halen op pc als die er komt, de pc dan. alleen iemand idee hoe dat zit mdat ik nu een bf account heb ofzoiets of ik dan opnieuw moet beginnen of alle stats er nog zijn + of ik de back to karkand expansion omdat ik de limited edition op xbox heb ook op de pc iemand een idee??

Ik denk dat je opnieuw gaat moeten beginnen, dat lijkt me het meest logische.
Ik heb um ook op xbox, wrm ga je voor pc kopen?

Terug
Naar boven