- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dan net de single player uitgespeeld op ps3 ben nu benieuwt naar de multiplayer iemand een goede tutorial of moet ik maar gewoon gaan beginnen en spreekt het een beetje voor zich zelf?

Begin maar gewoon met spelen. Op het begin bakte ik er echt helemaal niks van en gaat nu al wat beter, al zitten er wel potjes bij dat echt niks wil lukken.
Ik irriteer me trouwens wel aan dat je soms buiten het gebied komt ofzo, dan staat er gewoon een vijandelijke tank en mag ik er niet komen? Slaat helemaal nergens op. Of bij Rush had ik een mooie flank route gevonden, mag ik daar ook niet komen. Maak het dan gewoon dicht met een hek ofzo
Als er 1 team heel goed is en de ander zuigt krijg je last van spawn killers net als bij de vorige delen, is alleen maar een goede toevoeging geweest.Begin maar gewoon met spelen. Op het begin bakte ik er echt helemaal niks van en gaat nu al wat beter, al zitten er wel potjes bij dat echt niks wil lukken.
Ik irriteer me trouwens wel aan dat je soms buiten het gebied komt ofzo, dan staat er gewoon een vijandelijke tank en mag ik er niet komen? Slaat helemaal nergens op. Of bij Rush had ik een mooie flank route gevonden, mag ik daar ook niet komen. Maak het dan gewoon dicht met een hek ofzo
ik heb altijd dat alle noobs in de voertuigen gaan en dat ik weer te voet moet, waardoor ik weer een faal score krijg.
sneller zijn of wachten op een voertuig , op mappen zoals caspian border of kharg island moet je helemaal niet zomaar beginnen lopen.
Die cod gasten die lullen over 'ik loop alleen maar in bf en kom niemand tegen' zijn gewoon noobs die wss vanuit hun spawn beginnen lopen. Als ik op mappen zoals caspian borde/kharg island/operation firestorm spawn en er staat geen voertuig dan wacht ik gewoon.

Moet ook maar net geluk hebben dat je in een samenspelend team zit, anders gewoon vrienden zoeken/maken en met deze samen spelen.Oh op die manier, wel irritant als die tank daar de hele tijd blijft staan en mensen killed maar ik heb um wel gekregen, snel in het verboden gebied, c4 erop en opblazen
Begin het wel leuker te vinden als in het begin maar heb soms niet het idee alsof ik echt aan teamplay doe wat wel jammer is.

ik heb bf op xbox maar ga binnekort wss halen op pc als die er komt, de pc dan. alleen iemand idee hoe dat zit mdat ik nu een bf account heb ofzoiets of ik dan opnieuw moet beginnen of alle stats er nog zijn + of ik de back to karkand expansion omdat ik de limited edition op xbox heb ook op de pc iemand een idee??