Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

je krijgt m per email he harry :D

Ja ik checkte het via m'n mail, ik dacht die link is broken want een gedeelte was niet linked, dus copy/paste naar m'n browser. Daarna checkte ik telkens in mijn account en copy/paste via daar. Toch maar weer via e-mail gewoon op die "broken link" klikken en blijkbaar niet broken.

t672fq.gif
 
Echt jamme dat niemand op de ps3 kwam joinen :(
K/d is al van 1.60 naar 2.00 en SPM is al over de 300 gegaan!
En wat chopper ownage :D
 
Heb net even gespeeld op de PC, met wat extra ram denk ik dat het wel aardig draait. Er is alleen wel één heel irritante bug waarbij je blijft schieten, meerdere malen gehad nadat ik uit een straaljager sprong.
 
iemand tips voor het quick joine van een server, speel op xbox en doe altijd rush quick match alleen kom ik altijd in dezelfde maps vooral damavand peak en dat vind ik echt een kt map, metro vind ik fakking vet maar daar kom ik weer nooit. En als ik dan metro als start map kies is het 9vd10x bijna voorbij en gaan we naar nieuwe maps ;P
 
iemand tips voor het quick joine van een server, speel op xbox en doe altijd rush quick match alleen kom ik altijd in dezelfde maps vooral damavand peak en dat vind ik echt een kt map, metro vind ik fakking vet maar daar kom ik weer nooit. En als ik dan metro als start map kies is het 9vd10x bijna voorbij en gaan we naar nieuwe maps ;P

Een server zoeken met 24/7 metro?
 
Ben al heel het weekend bezig met een afstudeervoorstel :roflol: BF3 bemoeilijkt dat nogal :P
 
Laatste tijd met een maat op teamspeak en dan die heli. Dikke scores altijd, iets van 80.000 punten in 1,5 uur.
 
Ik zit meestal op een operation firestorm 24/7 server. Hij piloot, ik gunner en dan is hij al rockets aan het schieten op een tank bijvoorbeeld en dan knal ik dat ding kapot met een tv missile.

Ook heel vaak dat mensen uit een heli springen vlak voordat ze dood gaan, maar dan krijg je de destroy punten nog wel. :p

Zit telkens rond de 25-30 vehicles destroyed per potje. (1000 tickets)
 
Ahja ik speel op ps3 servers waar alle maps voorbij komen en speel ook nogal eens rush. Vandaar :P Wel vet samen ownen vanuit een heli.
 
Voeg me maar toe aan het lijstje :)

PC/MC H3adsh0t/JOC-rubberman/Ja

Ben tevens baas van echt kleine clan/team, check out @http://www.team-joc.com
Heb een TeamSpeak 3 server en een MWI CoD private server ter beschikking indien iemand geïnteresseerd is :p
Waarschijnlijk komt daar binnenkort nog een BF3 Dedicated server bij :p
 
Voeg me maar toe aan het lijstje :)

PC/MC H3adsh0t/JOC-rubberman/Ja

Ben tevens baas van echt kleine clan/team, check out @http://www.team-joc.com
Heb een TeamSpeak 3 server en een MWI CoD private server ter beschikking indien iemand geïnteresseerd is :p
Waarschijnlijk komt daar binnenkort nog een BF3 Dedicated server bij :p

site werkt niet :p

je kan altijd op mijn server voorlopig spelen :p

http://battlelog.battlefield.com/bf...3358-462a-9897-57e9023588ad/Timko-s-Conquest/
 
ok jongens, voeg me maar toe voor ps3: robinvdb1989
 
Bro,s wie wil mij toevoegen op de pc ik heb echt hard matties nodig in deze game want de meeste gasten spelen zwaar kaas.

Mijn nickname is Thalameus
 
Oke dan net de single player uitgespeeld op ps3 ben nu benieuwt naar de multiplayer iemand een goede tutorial of moet ik maar gewoon gaan beginnen en spreekt het een beetje voor zich zelf?
 
Oke dan net de single player uitgespeeld op ps3 ben nu benieuwt naar de multiplayer iemand een goede tutorial of moet ik maar gewoon gaan beginnen en spreekt het een beetje voor zich zelf?
Gewoon beginnen, niet teveel rushen en in de buurt van squad-members blijven. Wat is je PSN trouwens? Kunnen we een keertje samen knallen :D
 
Back
Naar boven