daguici
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd bijzonder om bij dit soort zaken stil te staan vind ik. Zal voor die man zelf ook heel bijzonder zijn geweest denk ik.
Het blijft in ieder geval wel iets bizars hebben dat bijna 100 jaar na dato nog mensen in leven waren die actief waren in WO I. Zeker als je bedenkt dat er 0 personen meer in leven zijn die meededen aan De Olympische Spelen van 1924 en er nog bijzonder weinig atleten in leven zijn die meededen in 1928. Zo lijkt het net alsof oorlog gezonder is dan sport, wat vertekend natuurlijk omdat aan een OS veel minder meedoen dan een wereldoorlog. Maar opvallend is het wel.

Het blijft in ieder geval wel iets bizars hebben dat bijna 100 jaar na dato nog mensen in leven waren die actief waren in WO I. Zeker als je bedenkt dat er 0 personen meer in leven zijn die meededen aan De Olympische Spelen van 1924 en er nog bijzonder weinig atleten in leven zijn die meededen in 1928. Zo lijkt het net alsof oorlog gezonder is dan sport, wat vertekend natuurlijk omdat aan een OS veel minder meedoen dan een wereldoorlog. Maar opvallend is het wel.
Meesten die recent nog leefden van WO1 waren kindsoldaten/ tieners. Check net ff deelnemers van OS '24 uit Nederland en zijn allemaal dikke twintigers toen.
Lijkt mij dat veel soldaten van de 1e wereldoorlog ook gewoon dienstplichtige of geindoctrineerde 17-18-19-20 jarige jongens waren...
Zwaar nationalisme in die tijd...
http://www.youtube.com/watch?v=b3LdMAqUMnM
Dat is later alleen maar erger geworden, WO I en WO II 'vielen' nog enigzins mee qua leeftijd. Vietnam was veel erger met die gemiddelde leeftijd van 19.

Dat vind ik zo'n vreemd getal he, die 1 miljard. Waar komt dat vandaan? Als ik naar die Global Hunger Index ga kijken zie ik daar staan dat het DR Congo op nummer 1 staat. Daar ga ik dus ook nu op in. ALLE mensen uit het DR Congo die ik ken, en ik heb er zeker honderdtallen gezien op familiefeesten, zijn dik. Stuk voor stuk. En niet een beetje mollig, he, maar gewoon echt goed gevuld. M'n vaders ex komt daar vandaan, is er een aantal jaar geleden naar terug gegaan en is dikker geworden dan ooit. Terwijl 2 op de 5 honger zou moeten lijden.en dat gaat iemand anders binnen 100 jaar ook zeggen. Mij boeit het eigenlijk allemaal niet zo. Leuk weetje: alle technologische "vernieuwingen" ten spijt leidt 1 miljard van de wereldbevolking onder ondervoeding, dat is de totale bevolking rond 1800, prachtige vooruitgang![]()
Heb je daar een bron van?Meesten die recent nog leefden van WO1 waren kindsoldaten/ tieners. Check net ff deelnemers van OS '24 uit Nederland en zijn allemaal dikke twintigers toen.
Heb je daar een bron van?
En als je bijvoorbeeld 14-18 was toen de eerste wereldoorlog begon was je al een dikke twintiger tegen de tijd dat de OS van 1924 begonnen. Dit's nogal een vreemde vergelijking natuurlijk.