MuscleMeat

Het gebruik van t4 tijdens een HGH , AAS en insuline cycle.

Als je geen overschot aan carbs neemt dan ga je hem wel voelen na 1,5 uur idd.

Je traint toch in Haarlem bij dezelfde gym als Kale?

Als je geen overschot aan carbs neemt dan ga je hem wel voelen na 1,5 uur idd.

Je traint toch in Haarlem bij dezelfde gym als Kale?

Bij die hardcore gym. Hahaha nee man. Ik ken hem wel overigens irl. :cool:

Haal je me niet door de war met andere kale reus?

Rogier? Nee ik weet dat jij dat niet bent ;)

Zal verder niet off-topic gaan. Heb je weleens slin PreWO genomen tezamen met HGH? Hoeveel gram carbs neem je per iu? Dat is mij bepalend gebleken mbt vocht en vetopslag.

Rogier? Nee ik weet dat jij dat niet bent ;)

Zal verder niet off-topic gaan. Heb je weleens slin PreWO genomen tezamen met HGH? Hoeveel gram carbs neem je per iu? Dat is mij bepalend gebleken mbt vocht en vetopslag.

Ik dacht al :p

Maar ik nam 10gram carbs per iu.
Pre-workout heb ik nog niet geprobeerd. Vond dat nog een beetje scary gezien ik dan die piek aan het eind van me workout zou krijgen, en nog naar huis zou moeten rijden voor dat ik me maaltijd kon eten.
HGH probeer ik altijd te mijden samen met carbs inname. (dont remember wat de beredenering was :D)

Maar als je wilt, please tell wat jou het meest beviel en beste werken met minste vet/vocht opslag....!

5 gram per iu. Helft voor het trainen en de helft tijdens het trainen. Beide shakes met bcaa, eerste shake met creatine en arginine extra erbij.

Ongeveer 15 min na trainen, 1,5 uur na shot, maaltijd met 100-125 gram havermout, banaan en 500 ml ei eiwit gepasteuriseerd.

Dan zit ik op het randje maar word ik niet vochtiger of vetter.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 21:10 ----------

Hoe doe jij het nu?

Trouwens carbs en HGH zijn een no no mbt insulineresistentie. Dat gevaar is niet aanwezig als je slin tegelijkertijd neemt. Synergie is anderzijds geweldig.

Pas geleden heb ik daar nog wat over gepost geloof ik.

Trouwens carbs en HGH zijn een no no mbt insulineresistentie. Dat gevaar is niet aanwezig als je slin tegelijkertijd neemt. Synergie is anderzijds geweldig.

Pas geleden heb ik daar nog wat over gepost geloof ik.

Ja idd, dat was ook de reden besefte ik me al.

Ik ga het geen hierboven even proberen, eerst op low dose 5iu. Als t goed gaat kan ik het wel opbouwen.

Maar 500ml gepasteuriseerde ei-eiwit?? In de plastic platte flessen met groene dop? :cool:
Hoe kan je daar in GODS NAAM een halve liter van op drinken?

Daar naast schijnt de aminostructuur van ei-eiwit helemaal niet "je van het" te zijn toch?

En 100-125gram havermout (dat is iets van 70gram carbs) op hoeveel iu insuline neem je dat?

Gewoon 10iu?

Nu neem ik ongeveer zoiets:
0:00 post workout Shake met 100gram carbs 50gram whey 20gram bcaa/leucine/gluta
0:05 Inject insuline 10iu (in auto voor de gym)
1:00 50 a 75 gram carbs met 30gram eiwitten
2:15 50 a 75 gram carbs met 30gram eiwitten

Meestal eet neem ik tussendoor ook nog wel wat.

Nee op 20IU. Dat doe ik, maar zou ik niet zomaar iemand anders aanraden.

Ei-eiwit is van Ovod'or, Sligro.

Ei-eiwit wordt vele malen beter opgenomen dan al die bewerkte proteïnepoeders hoor ;)

Haal jij je eiwit uit proteïnepoeders post slin? Kan ook wel wat vochtopslag tot gevolg hebben hoor...

Beste sniezel en GjM, ben effe niet meer mee, waarom zouden eiwitpoeders of gepasteuriserende eiwitten een verschil maken mits deze toch minstens 100 ketens aminozuren moeten bevatten anders er toch over een peptide gesproken word. Ik dacht dat beide even goed door het lichaam opgenomen werden en over vocht dat je lichaam opslaagt bij het nemen van eiwitpoeders ???
Zouden jullie in het heel kort even laten weten waarom dit zo een belangrijk verschil uitmaakt en of deze regel enkel van toepassing tijdens gebruik hgh of is het altijd zo dat je naarvenant je eiwitbron je een betere of slechtere opname hebt en bij sommige zelf vochtopslag???

Eiwitpoeders zijn en blijven een bewerkt product met chemische toevoegingen, door die toevoegingen en het feit dat het tevens een lactose product is, ga je vocht vasthouden.

Dat de opneembaarheid van een bewerkt, niet-natuurlijk product, lager is dan bij een natuurlijk product (hoewel pasteurisatie natuurlijk ook een bewerking is) als ei-eiwit is niet zo vreemd.

Dan zal er vast wel iemand komen met tabellen van hoe goed whey wel niet is kwa aminozuurprofiel, maar het feit dat je bij veel whey gebruik de halve dag op de wc zit, zegt wel genoeg... Of niet?

Er is ook geen enkele wedstrijdatleet die hoog in eiwitpoeders zit tijdens wedstrijdvoorbereiding. Ra ra waarom?

Eiwitpoeders zijn en blijven een bewerkt product met chemische toevoegingen, door die toevoegingen en het feit dat het tevens een lactose product is, ga je vocht vasthouden.

Dat de opneembaarheid van een bewerkt, niet-natuurlijk product, lager is dan bij een natuurlijk product (hoewel pasteurisatie natuurlijk ook een bewerking is) als ei-eiwit is niet zo vreemd.

Dan zal er vast wel iemand komen met tabellen van hoe goed whey wel niet is kwa aminozuurprofiel, maar het feit dat je bij veel whey gebruik de halve dag op de wc zit, zegt wel genoeg... Of niet?

Er is ook geen enkele wedstrijdatleet die hoog in eiwitpoeders zit tijdens wedstrijdvoorbereiding. Ra ra waarom?

Het is raar maar waar idd, als je droog en hard wilt worden is witvis 'the way to go'. Zal idd een lactose verhaal zijn, zou wel is een onderzoek daarnaar willen zien als dat gemaakt wordt waarom dat verschil zo groot is.

Wat nog vreemder is, is dat het vocht heel, heel moeilijk weggaat - vooral bij de midsectie. Ik ben daar door iemand op gewezen en verdomd het is waar; na jaren lang hoog en veel gebruik van eiwitpoeders krijg ik mijn buik na 3 maanden 'off' eindelijk met moeite strakker, terwijl ik op en rond 8% sta - echt niet veel hoger.

Wat nog vreemder is, is dat het vocht heel, heel moeilijk weggaat - vooral bij de midsectie. Ik ben daar door iemand op gewezen en verdomd het is waar; na jaren lang hoog en veel gebruik van eiwitpoeders krijg ik mijn buik na 3 maanden 'off' eindelijk met moeite strakker, terwijl ik op en rond 8% sta - echt niet veel hoger.

Haha ja idem hiero, onderkin gaat nog eerder weg dan dat rare vet op mn zij/rug.

Dat schijnt dus een neveneffect te zijn van 'whey misbruik'. Ik kan dit beamen want het gaat bij mij nu ook heeel moeilijk weg. Een prof wees mij hier twee jaar geleden al eens eerder op, had ik toen maar geluisterd - het is makkelijk voedsel he dus word je eigenwijs...

Dat schijnt dus een neveneffect te zijn van 'whey misbruik'. Ik kan dit beamen want het gaat bij mij nu ook heeel moeilijk weg. Een prof wees mij hier twee jaar geleden al eens eerder op, had ik toen maar geluisterd - het is makkelijk voedsel he dus word je eigenwijs...

Wat doe jij nu, heb je whey helemaal uit je voeding geschrapt?

Ik maak 3x per dag mijn eigen shakes in een highpower blender met:
- havermout gemicroniseerd
- zilvervliesrijst voorgekookt, koud
- gepasteuriseerde eiwit
- gekookte kip, koud
- ananas of banana
- rauwe spinazi of broccoli
- cocosolie
- chia zaad en lijnzaad
- kaneel

Ik ben een beetje een moeilijke kauwer en op deze manier kan ik heel wat kcal wegkrijgen. Smaakvol is het niet...

Thx voor de toelichting van de nadelen van eiwitpoeders, goed duidelijk en logisch onderbouwd ook, Koop deze haast nooit omdat er veel meer goedkoper voedsel is dat zeer rijk aan eiwitten is en even makkelijk binnen te krijgen is.

Ik vindt het een vreemde veronderstelling van whey dat het chemish is, of de hoeveelheid schadelijke stoffen zouden minimum zijn, net zoals wij ook geen biologishe kip eten zonder antibiotica ( ik tenminste)
Heb je een onderbouwing , wat bedoel je vocht bij de midsectie? abs? heupen?

Tevens kun je ons niet vergelijken met IFBB pro's of mensen die daar naartoe werken qua nutrition keuze, zelfde voor het 6x per dag eten.

Dronk Flex niet alleen liquad na zijn operatie voor de AC, die stond er alsnog keihard en won het gebeuren.

Zeg ik dat Whey chemisch is? Nee, ik zei dat het een bewerkt product is met chemische toevoegingen. Onderbouwing: zie achterzijde verpakking. De effecten die het teweeg brengt zijn natuurlijk van praktische aard. Ik zeg: probeer het zelf eens, wat heb je te verliezen.

Midsectie bedoel ik buik, rug. Ik dacht zelf altijd dat het onzin en bro-science is, maar ondervind dit nu zelf ook. Dus ik snap je twijfel.

Wat Flex heeft gedaan weet ik niet, logisch. Weet wel dat de pro's heel wat anders doen dan dat ze zeggen ;)

Zeg ik dat Whey chemisch is? Nee, ik zei dat het een bewerkt product is met chemische toevoegingen. Onderbouwing: zie achterzijde verpakking. De effecten die het teweeg brengt zijn natuurlijk van praktische aard. Ik zeg: probeer het zelf eens, wat heb je te verliezen.

Midsectie bedoel ik buik, rug. Ik dacht zelf altijd dat het onzin en bro-science is, maar ondervind dit nu zelf ook. Dus ik snap je twijfel.

Wat Flex heeft gedaan weet ik niet, logisch. Weet wel dat ze heel wat anders doen dan dat ze zeggen ;)
Nee ik snap wat je bedoelt maar dit ziet er voor mij echt uit als een echt broscience verhaal.
Tevens gebruik ik maar 4 scoops op een dag , denk niet dat het een impact heeft , misschien voor iemand die zijn macro's sterk aanvult met whey om als extra proefkonijn te functioneren .

En tja was Flex gebruikt , het zal wel maar het kan met liquad !
Of die achteraf lipo of Helios voor zijn midsectie gebruikt zullen we nooit achterkomen :p

Terug
Naar boven