GJM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je geen overschot aan carbs neemt dan ga je hem wel voelen na 1,5 uur idd.
Je traint toch in Haarlem bij dezelfde gym als Kale?

Rogier? Nee ik weet dat jij dat niet bent![]()
Zal verder niet off-topic gaan. Heb je weleens slin PreWO genomen tezamen met HGH? Hoeveel gram carbs neem je per iu? Dat is mij bepalend gebleken mbt vocht en vetopslag.

)Trouwens carbs en HGH zijn een no no mbt insulineresistentie. Dat gevaar is niet aanwezig als je slin tegelijkertijd neemt. Synergie is anderzijds geweldig.
Pas geleden heb ik daar nog wat over gepost geloof ik.

Eiwitpoeders zijn en blijven een bewerkt product met chemische toevoegingen, door die toevoegingen en het feit dat het tevens een lactose product is, ga je vocht vasthouden.
Dat de opneembaarheid van een bewerkt, niet-natuurlijk product, lager is dan bij een natuurlijk product (hoewel pasteurisatie natuurlijk ook een bewerking is) als ei-eiwit is niet zo vreemd.
Dan zal er vast wel iemand komen met tabellen van hoe goed whey wel niet is kwa aminozuurprofiel, maar het feit dat je bij veel whey gebruik de halve dag op de wc zit, zegt wel genoeg... Of niet?
Er is ook geen enkele wedstrijdatleet die hoog in eiwitpoeders zit tijdens wedstrijdvoorbereiding. Ra ra waarom?
Wat nog vreemder is, is dat het vocht heel, heel moeilijk weggaat - vooral bij de midsectie. Ik ben daar door iemand op gewezen en verdomd het is waar; na jaren lang hoog en veel gebruik van eiwitpoeders krijg ik mijn buik na 3 maanden 'off' eindelijk met moeite strakker, terwijl ik op en rond 8% sta - echt niet veel hoger.
Dat schijnt dus een neveneffect te zijn van 'whey misbruik'. Ik kan dit beamen want het gaat bij mij nu ook heeel moeilijk weg. Een prof wees mij hier twee jaar geleden al eens eerder op, had ik toen maar geluisterd - het is makkelijk voedsel he dus word je eigenwijs...
Thx voor de toelichting van de nadelen van eiwitpoeders, goed duidelijk en logisch onderbouwd ook, Koop deze haast nooit omdat er veel meer goedkoper voedsel is dat zeer rijk aan eiwitten is en even makkelijk binnen te krijgen is.Eiwitpoeders zijn en blijven een bewerkt product met chemische toevoegingen, door die toevoegingen en het feit dat het tevens een lactose product is, ga je vocht vasthouden.
Dat de opneembaarheid van een bewerkt, niet-natuurlijk product, lager is dan bij een natuurlijk product (hoewel pasteurisatie natuurlijk ook een bewerking is) als ei-eiwit is niet zo vreemd.
Dan zal er vast wel iemand komen met tabellen van hoe goed whey wel niet is kwa aminozuurprofiel, maar het feit dat je bij veel whey gebruik de halve dag op de wc zit, zegt wel genoeg... Of niet?
Er is ook geen enkele wedstrijdatleet die hoog in eiwitpoeders zit tijdens wedstrijdvoorbereiding. Ra ra waarom?
Dat schijnt dus een neveneffect te zijn van 'whey misbruik'. Ik kan dit beamen want het gaat bij mij nu ook heeel moeilijk weg. Een prof wees mij hier twee jaar geleden al eens eerder op, had ik toen maar geluisterd - het is makkelijk voedsel he dus word je eigenwijs...

Nee ik snap wat je bedoelt maar dit ziet er voor mij echt uit als een echt broscience verhaal.Zeg ik dat Whey chemisch is? Nee, ik zei dat het een bewerkt product is met chemische toevoegingen. Onderbouwing: zie achterzijde verpakking. De effecten die het teweeg brengt zijn natuurlijk van praktische aard. Ik zeg: probeer het zelf eens, wat heb je te verliezen.
Midsectie bedoel ik buik, rug. Ik dacht zelf altijd dat het onzin en bro-science is, maar ondervind dit nu zelf ook. Dus ik snap je twijfel.
Wat Flex heeft gedaan weet ik niet, logisch. Weet wel dat ze heel wat anders doen dan dat ze zeggen![]()