XXL Nutrition

HGH met of zonder insuline

Bezoekers in dit topic

Vanwaar die drang om te rotzooien met insuline ? Slechts een vraag

Hij gaat voor de echte stoere mannelijke borst look, dat zegt ie toch :dunno:
 
Hehe de 'stoere mannen look "
 
Maak je niet teveel zorgen want ik wordt begeleidt door een 50 jarige ex-bodybuilder.

Hij geeft me feedback over het uiterlijk en of het allemaal wel verstandig is om er ook op latere leeftijd.

Dat antwoord is: neen. Misschien heb je een vettige huid met wat acne maar testosteron is steeds de basis voor bodybuilding. Daarnaast zijn er natuurlijk nog wat supplementen zoals zink. Het belangrijkste zijn de lange uren die ik bijna dagelijks in de fitness moet doen.

Later zul je daar geen spijt van krijgen. :)

De reden is het opkomende HGH buikje. Je hebt maar één lichaam en is niet bedoelt voor experimenteren. Niet alleen de spieren maar ook je organen beginnen te groeien. Zoals de darmen en dus de buik (...)
 
Hoeveel uur zit je in de gym dan?
 
Maak je niet teveel zorgen want ik wordt begeleidt door een 50 jarige ex-bodybuilder.

Hij geeft me feedback over het uiterlijk en of het allemaal wel verstandig is om er ook op latere leeftijd.

Dat antwoord is: neen. Misschien heb je een vettige huid met wat acne maar testosteron is steeds de basis voor bodybuilding. Daarnaast zijn er natuurlijk nog wat supplementen zoals zink. Het belangrijkste zijn de lange uren die ik bijna dagelijks in de fitness moet doen.

Later zul je daar geen spijt van krijgen. :)

De reden is het opkomende HGH buikje. Je hebt maar één lichaam en is niet bedoelt voor experimenteren. Niet alleen de spieren maar ook je organen beginnen te groeien. Zoals de darmen en dus de buik (...)
Die dikke pens bij sommige pro's is vooral door de enorme hoeveelheden vreten. Of denk je serieus dat roelly ineens gestopt is met gh en slin?
 
Die dikke pens bij sommige pro's is vooral door de enorme hoeveelheden vreten. Of denk je serieus dat roelly ineens gestopt is met gh en slin?

is het eigenlijk ooit definitief bewezen wat bubblegut veroorzaakt?
 
is het eigenlijk ooit definitief bewezen wat bubblegut veroorzaakt?
Het blijft precies nog bij speculeren.Slin,GH, veel eten....

Er zijn er die zeggen door veel te eten. Casey Viator in de jaren 80 at 10 000 kcals op een dag zonder bubblegut. En zo waren er nog gasten die veel vraten zonder die gut.
 
Zal er ook wel mee te maken hebben wat je eet. Als ik 6000 kcal aan rijst/kip eet is er niks aan de hand. Eet ik 1 of 2 meals met pasta/havermout of whatever bloat ik als een malle in m'n pens. All about digestion.
 
Mijn organen zijn 1000% gegroeid vanwege de abnormale dosissen insuline die ik heb gebruikt. Zelfs nu ik al meerdere maanden op onderhoud eet en de laatste twee maanden rustig aan het cutten ben is mijn buik nog steeds een stuk groter dan voorheen. Word wel steeds minder gelukkig
 
Roaccutane phaggot, do you know it?

Helaas werkt accutane niet tot nauwlijks wanneer je acne krijgt tijdens de behandeling met HGH.
Misschien omdat onrechtstreeks IGF-1 in de lever wordt aangemaakt en de insuline levels in de cellen ook dalen.
De lever wordt groter door het gebruik van HGH terwijl accutane volgens één bepaalde dokter extreem hoge transaminase waarden in de lever geeft.

Misschien worden de acne puisten net groter als je al last hebt van acne en daarbovenop nog eens groeihormoon gaat gebruiken? Thans, die indruk had ik. Dit is trouwens wetenschappelijk bewezen.
Het is al wat laat nu maar zal de link morgen posten in dit topic.

Ik had niet meer last van backacne maar wel op de borst waren er grotere cysten en vooral goed zichtbaar in de nek.
Als je gevoelig bent aan acne kan ik het zeker afraden.

Accutane (40mg) vlak voor het slapen gaan hielp een klein beetje. Ook mijn huid droogde niet uit ondanks de extreme dosissen accutane die ik heb genomen in de hoop het in de hand te houden. Dat is heel vreemd want roaccutane werkt extreem goed bij mij. 2 weken later is alles normaal gezien weg en veel heb ik er niet van nodig.
 
Opzicht klopt het wel wat ie zegt. Alleen acne komt niet direct van hgh gebruik maar door stijgende IGF levels wel veroorzaakt door HGH gebruik (dat kan hoef niet).
Zelf had ik best wel erg rug acne toen in IGF-1 gebruikte. Ben zelf niet echt gevoelig voor acne maar door gebruik van IGF kreeg ik het best erg en duurde wel ruim half jaar voor dat ik er vanaf was.
Het schijnt ook als je hoge igf-1 waardes hebt in je bloed en dan nog melkproducten consumeerd dat er grote kans is dat je zeer heftige acne kan krijgen. Heb ik ergens ooit gelezen.
 
Opzicht klopt het wel wat ie zegt. Alleen acne komt niet direct van hgh gebruik maar door stijgende IGF levels wel veroorzaakt door HGH gebruik (dat kan hoef niet).
Zelf had ik best wel erg rug acne toen in IGF-1 gebruikte. Ben zelf niet echt gevoelig voor acne maar door gebruik van IGF kreeg ik het best erg en duurde wel ruim half jaar voor dat ik er vanaf was.
Het schijnt ook als je hoge igf-1 waardes hebt in je bloed en dan nog melkproducten consumeerd dat er grote kans is dat je zeer heftige acne kan krijgen. Heb ik ergens ooit gelezen.

Ik heb ooit een impressieve foto gezien op BodySpace van een Hawaiaanse Bodybuilder. Die vertelde dat hij op IG zat en hij zag er zeer gespierd en toch sexy uit.

Klopt het dat je op IG je gains door AAS gebruik makkelijker blijft behouden?

Krijg je eigenlijk last van dat HGH buikje als je voor IG kiest?

Dat van het suikerrijk dieet/melk + insuline + IGF-1 is inderdaad de 'oorzaak' van de cascade reactie die uiteindelijk in heel wat gevallen helse acne geeft. Niks in vergelijking met wat AAS acne.
 
Back
Naar boven