- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof ik bang ben van een een gayfag zonder zelfvertrouwen:Wtf denk je daniel is me mattie **** jou come at me phaggot
Ruud0111 zei:Joopie zei:
3.5/10 jij?
Dat was voor zijn tijd he.alsof je kans maakt: je weet wel, Jopie is Zwaardeman!!!!
Van wie heb je dat gehoord dan, pathologische leugenaar dat je d'r bent.Ik had gehoord dat hij een afgekeurde nederlandse 'huis'man was, die zijn vrouwtje slaat en dochter raped omdat hij moelijke jeugd heeft gehad![]()
Sad but true helaas, ik gunde hem het ekt
Zozo.
After.
Sukkel.
Confirmed.
Sterker nog, zoiets in je handtekening zetten nodigt uit tot het stellen van vragen, als je dan wel onzin gaat lopen posten op een forum maar de vragen over training en politiek en wetenschap links laat liggen die zwaarder zijn dan maak je je ten duidelijkste schuldig aan dwaling. Als vooraf bekend is dat hij een domme aap is waar nooit wat zinnigs uitkomt krijgt hij nooit berichten per PM, dit is onrechtmatig. Als hij niet zo'n anoniem lafbekje was dat zijn personalia verhult zou ik hem juridisch aanpakken en schadevergoeding laten betalen inclusief kosten voor rechtsbijstand die ik uiteraard zo hoog mogelijk wil hebben.Joopie heeft in dit geval wel gelijk. Als daniel20 in zijn handtekening zet: "Vragen via P.M. mag.", dan moet hij dit ook doen. Een waarschuwing/tijdelijke ban is bij deze wel op zijn plaats.
Nee, topic gaat over 'daniel20'. Ik ben al zo beroemd, meer aandacht heb ik niet nodig.
Schizofrenen praten ook altijd in derde persoon.Nah, geen rede voor. Maar ik ga slapen, bart is moe xxx fijne avond
Jij beantwoord die vragen niet eens, maar hebt wel tig posts in dit topic, ik had al een mulitquote en nog blijf je klagen dat ik niks doe. Het minste wat je had kunnen doen is de eer aan jezelf laten nu duidelijk 2/3e van dit forum je weg wil hebben inclusief Big T en EricR.Joopie, hond. Waar ben je man? Eerst uitdagen en nu p*ssy in je mandje blijven liggen? ik wil een epic multi qoute zien
Hij heeft een bord voor z'n kop.EricR voor permban
Big T voor tempban
Ik zie het somber voor je in bartje
Duidelijk een 2011 joindate, noemt iemand met een 2003 joindate een clone van een no-life loser met 10000+ posts sinds oktober 2009.
De PM ging over trainen, politiek en wetenschap, die weiger je te beantwoorden. Ondertussen spam je er lustig op los, maar beroep je je wel op het hebben van geen tijd voor onzin. Ok, je hebt gelijk, ik zal mijn plek moeten leren aanvaarden.was inderdaad al meerdere keren gezegt. Ik PM wel gewoon terug hoor, mits het over normale zaken gaat zoals bb etc.
voor onzin heb ik geen tijd.
Maar, joopie kent zijn plek ondertussen wel haha.

Wat handig dat je oude posts van hem opzoekt, vroeger deed ik dat nog zelf, scheelt een hoop tijd.Jopie300 is gewoon jaloers:
Dat is 28 kg spier binnen 2.5 jaar, doe dat maar eens na "jopie".![]()
Hallo dbb'ers,
Ik ben nieuw op het forum, heb ruim de moeite genomen om de faq en sticky's door te lezen, maar ben er nog niet helemaal achter.
Ik ben deze week begonnen met fitnessen, 3 á 4 x per week, wil voornamelijk aan mijn lichaamsbouw werken, wil wat meer massa kweken, kracht oefeningen, lichamelijk goed eruit zien.
20 jaar
1.90 lengte
63 kilo
? % bf
Eet vrij weinig, ben enigszins wel mager.
Zit wel een test only bij a 500 e5d, maar verder niet veel specialss
brb genen hebben voor 63 kilo bij 190 cm,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,
Jullie zijn allemaal k*t ecto's die ik nooit meer kuddo's geef.
Dat weet je best "daniel 'gezegt' bartje20".Lork is broertje van Joop? ...
en what the **** is een permaban?
Toen ik begon met trainen woog ik 67kg op 192... Ik was 1 en al bot, maar het kan wel!

Ik heb overigens een keer een rode kaart gehad voor zo een topic
alleen ging deze toen over jordybuild
strong selectieve verontwaardiging
Het was geel en kaarten bespreken is in principe ook een kaart.
waar blijven jouw 'not so strong camera angles' dan ?