AndroidHealthClinic

Het grote boekentopic

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
In deze tijd van internet, mp3's, tv wordt er niet veel meer gelezen, terwijl ikzelf altijd van een goed boek hield, wie nog? Zet hier je recensies en aanbevelingen :yarly:

Het wasbord dieet

leuk boek informatief, vooral info over voeding is goed te doen en boek kost maar 15 euro :).

al met al leuk weg te lezen en staan wat leuke buikspier oefeningen in .

dikke 7

Laatst me vriendin nog het boek: He's just not into you gegeven ;) voor haar verjaardag. Is wel grappig boek!

Laatst bewerkt:
lol das toch geen lectuur..
jongens toch :)

Ik raad alle Dan Browns aan, zijn allemaal lekker

• Topic Starter Topic Starter
zal ik maar beginnen
Dan Brown serie:

De da Vinci code (spoilers)

beetje met de dan brown hype meegedaan en "de da vinci code" gelezen.
vond het vlot geschreven, maar ik begreep de hype erover niet echt, so wat jezus was getrouwd en had kinderen?
Wel de opbouw vh verhaal was interessant, van het louvre tot een zwitserse bank tot ergens in schotland, het bleef boeien

Het Juvenalis Dilemma (Digital Fortress)
Iets voor de neurds onder ons, verhaal gaat over een encryptiemethode die niet te kraken is en als gevolg het verhaal vd NSA (US geheime dienst) die geen getuigen wil.
Vond het vlot en interessant en gaf een goede blik op de methodes vd NSA en die van een huurmoordenaar die niets ontziet.

Nu nog bezig met Het bernini mysterie (angels and demons), soort prequel op de da vinci code, met dezelfde hoofdrolspeler, ook erg boeiend

en hierachter volgt de delta deceptie (deception point)

btw lees mario puzo's Godfather !! :yarly:

hehe heb verder ook alle boeken van Grisham (bekend van de verfilmingen) gelezen en Robert Ludlum (bekend van de Bourne reeks) lees ik ook wel graag

• Topic Starter Topic Starter
was vroega zwaar fan van stephen king natuurlijk & anthony horowitz(kon echt sarcastisch uitkomen - zie het oma complot ;))

Griezelbus reeks :eyebrow:

gooi er ineens Roald Dahl ook bij! lol

Het Juvenalis Dilemma (Digital Fortress)
Iets voor de neurds onder ons, verhaal gaat over een encryptiemethode die niet te kraken is en als gevolg het verhaal vd NSA (US geheime dienst) die geen getuigen wil.
Vond het vlot en interessant en gaf een goede blik op de methodes vd NSA en die van een huurmoordenaar die niets ontziet.

Heb hem laatst ook gelezen, het was een vermakelijk boek. Ik vond het wel iets te typisch amerikaans geschreven.

Ik ben nu aan het lezen:
De 120 dagen van Sodom, geschreven door Marquis de Sade. Over de grillen van 4 nietsontziende libertijnen, die 48 personen gedurende 120 dagen onderwerpen aan hun bizarre uitspattingen.

Staat wel op de literatuur lijst, maar in veel landen ook op de verboden lijst. Ik wilde gewoon eens weten waar alle ophef omtrent dit boek nu eigenlijk om was.

Never mind, de da vinci code was op zich wel nice. Alleen naar het einde toe werd het me een beetje teveel. Die zoektocht enzo was leuk, het hele gedeelte met het schieten en de pistolen was minder.

Ik lees niet veel..ik begin aan een boek en lees hem nooit uit. Hersenschimmen heb ik wel uitgelezen en die vond ik goed. ging over een oude man die ging dementeren. je moet er van houden. Schrijver ben ik ff kwijt..weet nie meer hoe die heet. Ook vind ik van Jan Terlouw, Oosterschelde Windkracht 10 een goed boek. gaat over de stormramp van 1953 in Nederland.

Ik ben nu 'positief' aan het lezen van Filip Meirhaeghe, over zijn dopingperikkelen en zijn leven. Valt best wel mee.

De Da Vinci Code heb ik deze week ook gelezen en ik vind het een goed boek maar niet uitzonderlijk goed, ik heb al betere gelezen. De hype errond versta ik wel, als je tegen de schenen van de kerk en Opus Dei schopt met een annemelijke theorie in romanvorm kan je altijd rekenen op extra publiciteit. Voeg daarbij nog wat rechtszaken en een film en je bent binnen.

Ben momenteel bezig met Hitchhikers guide to the galaxy deel 1 en De Da Vinci Code maar met mondjesmate, ik lees tegenwoordig veelste weinig terwijl het een van de meest ontspannende dingen is die er zijn. Oftewel vooral als ik aan 't schijten ben..

Ik was een groot liefhebber van Fantasy/Science Fiction en Stephen King achtige dingen, heb hier dan ook zowat alle Kings in m'n kast staan.

Ohja, Blauwe Maandagen van Arnon Grunberg is een heerlijk boek, lekker rauw en realistisch over een joods puber/adolescent. Was ook halverwege in Grunberg's De Asielzoeker bezig maar die is mij iets te surealistisch, zou 'm eens uit moeten lezen al was het alleen al omdat ik Grunberg's vertelsT geweldig vind. Lekker direct, rauw en cynisch maar toch sTvol.

Isaac asimov - Nemesis:

ontzettend warrig 3 luik, 1 scenario speelt zich af in een ruimte station wat op de zon afstormt.

1 scenario op een planeet waarbij 3 vormen moeten samen smelten tot 1

en nog een scenario wat ik al vergeten ben :o

Steve Alten - MEG

verhaal over een reuze haai die door een aardverschuiving uit de diepte tevoorschijn komt. :thumbup:

Ik ben nu bezig met

De schaduw van de wind[flinke pegel] van Carlos Ruiz Zafon
heeft zo'n 2,5 miljoen verkocht nu van dit exemplaar. beetje Roman thriller

2 andere dat ik nog gelezen heb detective vrij spannend

Vuil Spel van David Baldacci

Terug
Naar boven