jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt niet hangt af hoeveel er betaald wordt. Bijv op de franse tv kon je verleden week manutd vs marseille niet zien omdat de fransen niet zoveel wilden betalen en was het op andere zenders wel te zien .Btw gisteren toonde canvas liverpool -Braga waar zat de NOS En 2be toonde ook al wedstrijden die de nos niet kon uitzenden .Btw de nos sucks al eens een wielerwedstrijd gevolgd op de nos 0000000000000000,1 op zijn contadors in vergelijking met de vrt .Wij belgen weten hoe wielrennen uit te zenden met veel meer motors en meer camera's en veel meer kennis van zaken van de commentatoren .peace out
---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
Als jij dat weet waarom ga je dan niet gaan wedden met 100k , je zal zeker 50% winst terug krijgen als je de 2 goed hebt .Real speelt zo goed niet .
Dus jij houdt van anti voetbal inter en chelski doorgaan :-)
Met jullie hier valt er niet veel te praten''' get a life bende wankers'''''' en presteer eerst iets in je leven voor je wat zegt ......
**** YOU ALL

Je moeder, ik moet gaan leren niet zo netjes van je omdat hier te schrijven aap!!!!!!!!!!! Ik heb be2 herkansing!!!!

ozil de kikker aahhahaahahha, die gast is zo traag als wat man hatelijk om naar te kijken, als je naar ronaldo kijkt wat een explosie snelheid zulke spelers mag ik wel
fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk nog paar uurtjessssssssssssssss
ozil de kikker aahhahaahahha, die gast is zo traag als wat man hatelijk om naar te kijken, als je naar ronaldo kijkt wat een explosie snelheid zulke spelers mag ik wel