TukkerGlen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Sinds de uitbreiding 307, daarvoor altijd losse kaartjes e.d. in oude vak 10 en vak D, jijzelf?
Vak P (105)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds de uitbreiding 307, daarvoor altijd losse kaartjes e.d. in oude vak 10 en vak D, jijzelf?
liever niet, groot aantal goals tegen duitse clubKans zit er dik in dat het een Portugese tegenstander wordt (3 ploegen). Hoop niet op weer een oostblok ploeg. Makkelijkst (zover het mogelijk is) zou inderdaad Sporting Braga zijn. Reisafstanden zijn allemaal wel een stukje verder. Villarreal lijkt mij ook wel wat. Spanje (Valencia - Schalke) is mij de vorige keer goed bevallenZonnetje erbij
Heb je hem ook weerHoevaak ben je eigenlijk al naar een wedstrijd van ManU geweest?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]3-1 1-0 als ik het goed heb beiden 1 gewonnen ...waar staat manutd en waar staat liverscum in de epl ook alweer. En hoeveel keer heeft psv de ch league alweer gewonnen 1 keer? En zit psv in de champions league
?? Al lang niet meer gezien in een halve finale of kwartfinale en manutd
Beertje
![]()

Uitwedstrijden nationaal pak ik nog wel is mee, maar uitwedstrijden europees komt van alles bij, hotels, vluchten, bier
Maar wie weet hoe ver we komen en wie we loten, ik heb er zeker wel wat voor over..
Wel jammer dat de eerste 2 wedstrijden Chelsea-manu zijn en Madrid-spurs. 1 van die wedstrijden moeten we dus missen, waarschijnlijk madrid-spurs.
Die andere 2 wedstrijden zijn niet bepaald entertaining.
En moest barca -real geloot geweest worden ,zou de nos dan ook lachwekkend geweest zijn deze uit zenden ipv bijv manutdvs shaktar want die ploegen komen elkaar ook nooit tegen .Je bent een hypocriet en btw de nos kiest dit niet het gaat hem over het bedrag van de tv rechten.Als NOS Chelsea - Man United uitzendt zijn ze lachwekkend bezig. Het idee van de Champions League is dat je tegen ploegen speelt die je normaal niet tegenkomt. Uiteraard kan het gebeuren dat er clubs uit dezelfde competitie tegen elkaar spelen, omdat het gewoon een sterke competitie.
Toch zie ik, en volgens mij een hele hoop mensen, liever Real Madrid - Tottenham. Hoevaak zie je die tegen elkaar spelen? Inderdaad, nooit.
Villareal appeltje eitje, ghehe nee maar wel leuker dan weer een Oostblokker
Madrid Tottenham wordt wel leuk, Bale en Ösil !