AndroidHealthClinic

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Kans zit er dik in dat het een Portugese tegenstander wordt (3 ploegen). Hoop niet op weer een oostblok ploeg. Makkelijkst (zover het mogelijk is) zou inderdaad Sporting Braga zijn. Reisafstanden zijn allemaal wel een stukje verder. Villarreal lijkt mij ook wel wat. Spanje (Valencia - Schalke) is mij de vorige keer goed bevallen :D Zonnetje erbij :)

Heb je hem ook weer :roflol: Hoevaak ben je eigenlijk al naar een wedstrijd van ManU geweest?
liever niet, groot aantal goals tegen duitse club
3-1 1-0 als ik het goed heb beiden 1 gewonnen ...waar staat manutd en waar staat liverscum in de epl ook alweer. En hoeveel keer heeft psv de ch league alweer gewonnen 1 keer ???? En zit psv in de champions league???????? Al lang niet meer gezien in een halve finale of kwartfinale en manutd ??????Beertje ??????
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik was niet echt onder de indruk van Caroll. En die heeft nog wel 35 miljoen ofzo gekost.

Uitwedstrijden nationaal pak ik nog wel is mee, maar uitwedstrijden europees komt van alles bij, hotels, vluchten, bier :)

Maar wie weet hoe ver we komen en wie we loten, ik heb er zeker wel wat voor over..

Ja en bang om klop te krijgen zeker ook jij:-)

De wedstrijden:

Real Madrid - Tottenham Hotspur
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Internazionale - Schalke 04

Halve finales:

Internazionale/Schalke 04 - Chelsea/Manchester United
Real Madrid/Tottenham Hotspur - Barcelona/Shakhtar Donetsk

real - barca in de halve finale wat een sensatie word dat

Wel jammer dat de eerste 2 wedstrijden Chelsea-manu zijn en Madrid-spurs. 1 van die wedstrijden moeten we dus missen, waarschijnlijk madrid-spurs.

Die andere 2 wedstrijden zijn niet bepaald entertaining.

Jammer van de loting voor de Nederlandse clubs. Dit wordt nog pittig.

Psv geef ik zeker een kans. Ze spelen ook nog eens eerst uit.

Wel jammer dat de eerste 2 wedstrijden Chelsea-manu zijn en Madrid-spurs. 1 van die wedstrijden moeten we dus missen, waarschijnlijk madrid-spurs.

Die andere 2 wedstrijden zijn niet bepaald entertaining.

Als NOS Chelsea - Man United uitzendt zijn ze lachwekkend bezig. Het idee van de Champions League is dat je tegen ploegen speelt die je normaal niet tegenkomt. Uiteraard kan het gebeuren dat er clubs uit dezelfde competitie tegen elkaar spelen, omdat het gewoon een sterke competitie.

Toch zie ik, en volgens mij een hele hoop mensen, liever Real Madrid - Tottenham. Hoevaak zie je die tegen elkaar spelen? Inderdaad, nooit.

Villareal appeltje eitje, ghehe nee maar wel leuker dan weer een Oostblokker ;)
Madrid Tottenham wordt wel leuk, Bale en Ösil !

Als NOS Chelsea - Man United uitzendt zijn ze lachwekkend bezig. Het idee van de Champions League is dat je tegen ploegen speelt die je normaal niet tegenkomt. Uiteraard kan het gebeuren dat er clubs uit dezelfde competitie tegen elkaar spelen, omdat het gewoon een sterke competitie.

Toch zie ik, en volgens mij een hele hoop mensen, liever Real Madrid - Tottenham. Hoevaak zie je die tegen elkaar spelen? Inderdaad, nooit.
En moest barca -real geloot geweest worden ,zou de nos dan ook lachwekkend geweest zijn deze uit zenden ipv bijv manutdvs shaktar want die ploegen komen elkaar ook nooit tegen .Je bent een hypocriet en btw de nos kiest dit niet het gaat hem over het bedrag van de tv rechten.
En niemand speelt de laatste 3 jaar aanvallend tegen barca my ass ....

http://www.youtube.com/watch?v=yZobrNI2yC4

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Villareal appeltje eitje, ghehe nee maar wel leuker dan weer een Oostblokker ;)
Madrid Tottenham wordt wel leuk, Bale en Ösil !

Bail is de nieuwe giggs niet meer of minder...
http://www.youtube.com/watch?v=EgHi3D7OjNs

Terug
Naar boven