AndroidHealthClinic

Loting 5 Nederlandse Clubs Uefa Cup

Ik denk dat je AC Milan niet moet onderschatten, als je kijkt wat voor namen er in de selectie zitten, moeten ze zeker weten de UEFA Cup winnen.

Op papier imo de beste van de clubs in de poules.

Italiaanse clubs boeit de UEFA cup totaal niet. Competitie is belangrijker. Ze komen gewoon elke wedstrijd met een b-elftal op de proppen, om zo hun sterren rust te geven.

Neemt neit weg dat hun b-elftal vaak nog beter is dan de sterkste opstelling van de meeste andere clubs. Maar de cup winnen doen ze zeker niet.

Met 18 goals in 7 wedstrijden zijn ze veruit de meest productieve ploeg van heel de premier leage, de zwaarste leage in Europa. Het gaat idd heel slecht met the citizens.:rolleyes: Vorige week 3 punten weggegooid tegen Liverpool, anders stonden the Citizens op een verdienstelijke 6e plaats. Zeggen dat City niet door de poule komt getuigt van zeer weinig voetbalkennis.

Waar heb ik het over niet door de poule heen komen :o Ik heb het over de knockout fase. Dat niet door hebben getuigt van heel veel retardness.....

En 7 gespeeld 4 verloren is inderdaad verdienstelijk :o Je hoeft geen voetbalkenner te zijn om te zien dat dat gewoon slecht is.....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Met opvallende namen bouw je geen goed team. Man City gaat roemloos ten onder in de 1e knockout fase imo.

Waar heb ik het over niet door de poule heen komen :o Ik heb het over de knockout fase. Dat niet door hebben getuigt van heel veel retardness.....

En 7 gespeeld 4 verloren is inderdaad verdienstelijk :o Je hoeft geen voetbalkenner te zijn om te zien dat dat gewoon slecht is.....

Ah kijk aan, dat maakt je nog dommer dan ik al d8 dan. Zou je stellen dat City niet door de poule heen zou komen, dan wist je op zijn minst nog wie de tegenstanders waren, namelijk: Twente, Santander, PSG en Schalke. Nu ga je er gemakshalve van uit dat City in zijn eerste knock-out match onderuit zal gaan. Terwijl je totaal geen notie hebt wie de tegenstander van City dan zal zijn. Dat getuigt pas van retardness.

Meest scorende ploeg uit Engeland, 18 goals in 7 wedstrijden, en dan durven zeggen dat ze slecht zijn. Hoe geniaal ben je dan? Zaten verder 2 verlies partijen bij tegen Chelsea en The reds. Die mag je verliezen als City zijnde. Hoewel het tegen The reds gewoon 3 punten voor City had moeten zijn. Maar ja, thats football.

Of zoals Hughes tegen zijn co-managers in de Premier Leage zij, toen hij een van de beste voetballers ter wereld (Robinho) naar City haalde: "Say hello to my little friend..."

Ah kijk aan, dat maakt je nog dommer dan ik al d8 dan. Zou je stellen dat City niet door de poule heen zou komen, dan wist je op zijn minst nog wie de tegenstanders waren, namelijk: Twente, Santander, PSG en Schalke. Nu ga je er gemakshalve van uit dat City in zijn eerste knock-out match onderuit zal gaan. Terwijl je totaal geen notie hebt wie de tegenstander van City dan zal zijn. Dat getuigt pas van retardness.

Meest scorende ploeg uit Engeland, 18 goals in 7 wedstrijden, en dan durven zeggen dat ze slecht zijn. Hoe geniaal ben je dan? Zaten verder 2 verlies partijen bij tegen Chelsea en The reds. Die mag je verliezen als City zijnde. Hoewel het tegen The reds gewoon 3 punten voor City had moeten zijn. Maar ja, thats football.

Of zoals Hughes tegen zijn co-managers in de Premier Leage zij, toen hij een van de beste voetballers ter wereld (Robinho) naar City haalde: "Say hello to my little friend..."

Ik denk gewoon dat City tegen iedere tegenstander die ook de volgende ronde haalt , onderuit gaat. Die naam kan dan nog niet bekend zijn maar deze ploeg wordt teveel onder druk gezet van buitenaf.

Verder kun je lullen wat je wilt maar 9 punten uit 7 wedstrijden is gewoon niet goed boor een ploeg die met de top mee zou willen doen.

Succes is voor AC Milan 2 a 3 jaar uitgebleven en de achterban schreeuwt om resultaten, dus ik denk dat ze de UEFA cup wel serieus zullen nemen en gewoon het A-elftal zullen opstellen, dus met de grote namen:

Shevchenko,

Kaka,

Ronaldinho,

Ronaldo.

Pato bedoel je. Ronaldo speelt niet meer bij Milan, en hij is ook nog niet fit.

Terug
Naar boven