Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh? Ik was vrij zeker dat hij de koning van alle sectoren was.
Wanneer Piccolo zijn kasteel overneemt, maakt hij een tv uitzending naar de hele wereld en slaan over de hele wereld alle criminelen toe omdat ze toestemming hebben van de nieuwe koning. Hij krijgt ook giften van over de hele wereld tijdens zijn feest (tijdens hetwelke Piccolo toeslaat).
Even die episode bekijken, maar ik ben vrij zeker van mijn zaak. 1 bron die dat tegenspreekt, wil niet veel zeggen... Ik kom er zo meteen op terug
---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------
De exacte woorden zijn:
"The world presently ruled by the king is divided into 43 blocks. And this is King Castle, where the king lives."
Misschien dat ze in de gedubte versie nog maar eens het verhaal verdraaid hebben, maar dit komt uit de originele Japanse versie, dus lijkt me dat dat ook is hoe het echt zit.
Welk dan? Dat stukje waar zijn kasteel op staat? Dan ben ik ook koning over het stuk waar mijn huis staat 
)
Ik heb opzich alles op dvd (zelf gedownload allemaal vroeger, amar niet alles in geweldige kwaliteit) Free the future vind ik ook een mooie episode. Enige verdoete eraan is dat de vreselijke tekenstijl. Heb gelezen dat DBZ door meerdere tekenaren is gemaakt i.v.m. tijdnood.
Paris s*cks, imo emo dude die zn pik insmeert met pindakaas en vervolgens zn hond erbij roept om het eraf te likken.. that type of guy knahmean?!
paris is volgens mij of ecto as f*ck of endo as f*ck...En beta as f*ckParis s*cks, imo emo dude die zn pik insmeert met pindakaas en vervolgens zn hond erbij roept om het eraf te likken.. that type of guy knahmean?!
kan je wel een demotivational poster van maken, maar het klopt wel

lettuce be reality
De beste tekenfilm/anime ooit gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=iIMp5wkHLrc&feature=player_embedded
Lettuce be cereal, dit maakt je so pumped voor de gym
http://www.youtube.com/watch?v=dT8xieb1mmk
die schreeuw op 3.31

Ik was bijna even bang dat het weer een Japanse versie was, maar je mag blijven![]()
dit is voor mij echt t grootste kippenvelmoment in de serie, samen met de ultieme schreeuw van Gohan vs Cell, bij beide scenes ook geweldige muziek

Niks mis met een lekkere ijskoffie.Indd, die moet je dan niet in de Japanse versie horen, dat is hetzelfde als koffie drinken die koud is![]()