XXL Nutrition

Het grote DBZ topic

Huh? Ik was vrij zeker dat hij de koning van alle sectoren was.
Wanneer Piccolo zijn kasteel overneemt, maakt hij een tv uitzending naar de hele wereld en slaan over de hele wereld alle criminelen toe omdat ze toestemming hebben van de nieuwe koning. Hij krijgt ook giften van over de hele wereld tijdens zijn feest (tijdens hetwelke Piccolo toeslaat).

Even die episode bekijken, maar ik ben vrij zeker van mijn zaak. 1 bron die dat tegenspreekt, wil niet veel zeggen... Ik kom er zo meteen op terug :)

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

De exacte woorden zijn:

"The world presently ruled by the king is divided into 43 blocks. And this is King Castle, where the king lives."

Misschien dat ze in de gedubte versie nog maar eens het verhaal verdraaid hebben, maar dit komt uit de originele Japanse versie, dus lijkt me dat dat ook is hoe het echt zit.

hmm, lijkt me niet logies dat er 1 koning is die de hele wereld regeert.
dan zou dit moeten zeggen dat dit de koning van alle koningen is ofzo aangezien er nog meer zijn. zo is er de koning uit de film Curse of the Blood Rubies. maar dit is in alternatieve setting dus daar kan je over twijfelen. maar de ox-king bv. bezit ook over land en volk. niet alleen zijn berg maar ook als goku gaat trouwen heeft i aardig wat volgelingen. en dan hebben we nog Emperor Pilaf die ook over land bezit. ik heb de originele Japanse versie niet gezien dus daar kan ik weinig over zeggen. zitten nog aardig wat verschillen in. toch blijf ik lekker bij de Engelse versie. goeie ouwe tijd.

Tja, maar de ox king staat toch ook echt onder de echte koning. Denk dat je hem meer als een soort burgemeester moet zien met een coole naam.
En emperor Pilaf, heeft die land ??? Welk dan? Dat stukje waar zijn kasteel op staat? Dan ben ik ook koning over het stuk waar mijn huis staat :p

(btw: er zitten wel meer vreemde dingen in de DB wereld, het is en blijft een verhaal he :p)

het kan idd een vd Dragonball films zijn waarin chaozu keizer is ja. Er zijn geloof ik 4 DB films, 12 DBZ films en 3 GT? en dan heb je nog een film, die hoort niet echt ergens bij en die heet "the plan to destroy the super-saiyans" ;) Ik heb opzich alles op dvd (zelf gedownload allemaal vroeger, amar niet alles in geweldige kwaliteit)

Als ik nu alles wil zien, dan ga ik naar www.watch-dragonball.com
Alleen de films, die moet je downloaden denk ik/

Mooiste ep van de serie, vind ik dan :D

[Link niet meer beschikbaar] 2de filmpje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Free the future vind ik ook een mooie episode. Enige verdoete eraan is dat de vreselijke tekenstijl. Heb gelezen dat DBZ door meerdere tekenaren is gemaakt i.v.m. tijdnood.

De beste aflevering is als goku aankomt op planeet namek

Free the future vind ik ook een mooie episode. Enige verdoete eraan is dat de vreselijke tekenstijl. Heb gelezen dat DBZ door meerdere tekenaren is gemaakt i.v.m. tijdnood.

Weet ik nog zo net niet, wat ik wel goed opmerk is dat afl 105 en 106, totaal anders getekend zijn, dus de aflevering dat Trunks Frieza killed en de aflevering dat ie King Cold killed, kijk maar eens.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Dat verschilletje is wel iets groter dan datgene waar jij het over had, bij Free The Future stoor ik me er totaal niet aan, maar ep 106 is gewoon hoekerig en lelijk.

Android~Cell saga, beste DBZ periode :)

dit is voor mij echt t grootste kippenvelmoment in de serie, samen met de ultieme schreeuw van Gohan vs Cell, bij beide scenes ook geweldige muziek

Indd, die moet je dan niet in de Japanse versie horen, dat is hetzelfde als koffie drinken die koud is :mad:

Terug
Naar boven