XXL Nutrition

Het grote DBZ topic

nu bij afl 87 :D
ben benieuwd wanneer goku super saiyan word, ik gok dat het niet lang meer zal duren

Ik keek enkele jaren terug ook vaak DBZ. Was toen een jaar of 11? schat ik, dus snapte er zo nu en dan niet veel van. Heb een jaar terug alle episodes weer gekeken. Blijft mooi :D

DBZ is gewoon epic.

Naruto is ook wel vet, vooral de manga op dit moment, de Anime gaat eindelijk weer verder na al die fillers.

• Topic Starter Topic Starter
Wie speelt er btw ook DBZ games? Heb zelf alleen budokai 2 gehad. Mooi spel, mja qua gameplay en graphics inferieur aan wat er nu op de markt is natuurlijk.

tig toch een dbz topic, waarom dan al die vage niet dbz dingen

wie kijkt er nog naar?:
Naruto Shippuden
Bleach
One Piece
...

lekker ontopic

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

trouwens. vroeger toen dacht ik dat freeza een wijf was.. zeg nou eerlijk.. dat hoofd in zijn laatste transformatie..

lekker ontopic

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

trouwens. vroeger toen dacht ik dat freeza een wijf was.. zeg nou eerlijk.. dat hoofd in zijn laatste transformatie..

Ook echt iets om over na te denken :rolleyes:

Wie heeft er een foto van die generaal van het leger, die hond, die je o.a. in de Cell Saga ziet? Die vind ik namelijk onwijs veel op Johan Derksen lijken :roflol:

Laatst bewerkt:
nogmaals dit is het DBZ topic niet het manga topic

on topic: DBZ is VET :D

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Ook echt iets om over na te denken :rolleyes:

Wie heeft er een foto van die generaal van het leger, die hond, die je o.a. in de Cell Saga ziet? Die vind ik namelijk onwijs veel op Johan Derksen lijken :roflol:
is die niet ook burgemeester
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nogmaals dit is het DBZ topic niet het manga topic

on topic: DBZ is VET :D

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

is die niet ook burgemeester
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha die ja, maar dan een normale pic aub :roflol:

Terug
Naar boven