MuscleMeat

Het grote ek topic

Wat een k*t wedstrijd, maarja 5-3 winst, dus care.

Ergerde me kapot. Die verdediging van Nederland. :roflol:

28arfur.png

Ik zie ons eerlijk gezegd niet winnen tegen Turkije en zeker niet tegen Duitsland. Maar jezus wat hoop ik het :)

Btw ik vind die Hazard soms ook wat overrated, hij maakt 1 goede actie, krijgt zelfvertrouwen en geeft de rest van de wedstrijd geen enkele pass meer.
Daniel Van Buyten, OK hij's wat stuntelig maar hij is wel de meest gemotiveerde Belg van de hele ploeg hoor. Die wil echt winnen voor België.

We konden UIT in Turkije winnen / een punt pakken op basis van het geleverde spel toen. Dus waarom zie je belgië niet winnen van Turkije winnen in een thuiswedstrijd?

Van Duitsland konden we thuis een punt halen, maar ik vrees uit toch wel een afstraffing.

• Topic Starter Topic Starter
We konden UIT in Turkije winnen / een punt pakken op basis van het geleverde spel toen. Dus waarom zie je belgië niet winnen van Turkije winnen in een thuiswedstrijd?

Van Duitsland konden we thuis een punt halen, maar ik vrees uit toch wel een afstraffing.
Duitsland is tegen dan geplaatst, misschien zetten ze dan een b team op het veld :trollface:

Jullie moeten in ieder geval winnen tegen turkije om het in eigen hand te houden. Anders zijn jullie ondanks een overwinning op duitsland alsnog helemaal afhankelijk van puntverlies van turkije.

Goed dat we gewonnen hebben, maar het is al 6 jaar geleden dat we 2 kwalificatiewedstrijden na elkaar hebben kunnen winnen lees ik op sporza :roflol:

Duitsland is tegen dan geplaatst, misschien zetten ze dan een b team op het veld :trollface:

idd, maar Turkije zal 2x mogen spelen tegen een zo goed als geplaatst Duitsland. Turkije en Oostenrijk hebben nog 12 punten te verzamelen en wij maar 9 max. Het gaat tot de laatste dag spannend zijn :D / :(
We moeten nog steeds alles winnen en rekenen op puntenverlies van turkije en Oostenrijk :(

Even ter zijde: Hazard was goed gisteren, maar snap wel waarom hij (nog) geen vaste waarde voor Leekens is. Heb een stuk of 3 keer balverlies van hem gezien waardoor de azerri's (bijna) tot aan onze 16 raakten. Kijk uit naar de dag dat we ons sterkste team kunnen opstellen en geen topspelers met competitieritme-, kaart- en blessureleed hebben (A. VDB, Kompany, Fellaini, Vermaelen). En Van Buyten er uit natuurlijk! Damn seg, hij kon rustig de bal terugspelen maar schopt hem ver voorbij Mignolet in corner... sjans dat het ni op goal was.

Laatst bewerkt:
Turkije heeft al een keer tegen Duitsland gespeeld.
Ik vind dat Hazard er altijd in moet staan, eigenlijk zou de ploeg zelfs rond hem moeten gebouwd worden zoals bij lille. In Frankrijk snappen ze er helamaal niets van waarom hij niet in de basis staat.

Turkije heeft al een keer tegen Duitsland gespeeld.
Ik vind dat Hazard er altijd in moet staan, eigenlijk zou de ploeg zelfs rond hem moeten gebouwd worden zoals bij lille. In Frankrijk snappen ze er helamaal niets van waarom hij niet in de basis staat.

Snap ik ook niet waarom dat niet gebeurt. Maar alleszins zolang we van Buyten niet kunnen omzeilen (wat niet kan omdat Leekens een homorelatie met hem heeft) is balverlies van onze dribbelkoning te dodelijk...

Snap ik ook niet waarom dat niet gebeurt. Maar alleszins zolang we van Buyten niet kunnen omzeilen (wat niet kan omdat Leekens een homorelatie met hem heeft) is balverlies van onze dribbelkoning te dodelijk...

Inderdaad. Stel je voor Vermaelen en Kompany als centrale duo, dat is gewoon Europese top. Maar van Buyten en Leekens :fuu:

The red devils are back, look out for them!

Inderdaad, hazard is een ****ing baas. Als eerbetoon ga ik nu een avatar van hem nemen. :bow2:

Oostenrijk moet nog 2x tegen Duitsland, en zoals ik de duitser ken gaan die gewoon doorspelen, ik zie ze de max aantal punten wel halen.

De turken moeten we gewoon verslaan thuis.
Maar dan zal er wel iemand anders dan Ciman op de rechtback moeten staan, Arda speelt die helemaal naar huis :p
We hebben ginder 2x gescoord dankzij een hele slechte turkse doelman (2x geflaterd), die is ondertss niet meer geselecteerd geweest. Maar bij ons is Bailly ook uit doel :thumb:

Terug
Naar boven