Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Bezoekers in dit topic

Over een jaar ben ik echt wel buffer dan de meeste normale lui hoor :roflol:

Maar buff volgens DBB standaard zal ik nooit worden omdat dat mijn streef niet is..

Gemiddelde dbber is ook niet buff
 
Wat is überhaupt de reden dat je ex niet wordt opgeroepen? Waarom in hemelsnaam niet? De Officier van Justitie heeft van jullie toch wel gehoord dat zij aanwezig moet zijn als jij je onschuld wilt aantonen?
 
Wat is überhaupt de reden dat je ex niet wordt opgeroepen? Waarom in hemelsnaam niet? De Officier van Justitie heeft van jullie toch wel gehoord dat zij aanwezig moet zijn als jij je onschuld wilt aantonen?

Omdat het traumatisch voor haar zou zijn en hij achtte het niet nodig omdat ze een duidelijke verklaring had afgelegd. Omdat hij niet ons op de hoogte had gesteld van zijn beslissing konden wij hem niet uitleggen dat er geen bal klopt van haar verklaring en dat wij haar daarom wilde horen. Tijdens de rechtszaak zelf kon dit niet omdat haar familieleden dan wisten waarover we haar willen horen.

Maar goed, verder hierover graag in de privé sectie :p . Kan er overigens niet diep op ingaan verder maar goed.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 09:44 ----------

Gemiddelde dbber is ook niet buff

Haha wel buffer dan mij :fa:
 
Na het gezeur afgelopen tijd teruggevallen op 64.5 kilo :( .

Hoe meer stress hoe meer aversie tegen vast voedsel dus heb eens zitten kijken wat ik per dag makkelijk weg kan stouwen om toch aan mijn kcal behoefte te komen.

Kwam uiteindelijk op 1 pak chocolademelk, 1 pak melk, 1 bak aardbijen kwark.. Samen 1900 kcal. Avond eten 500 kcal dus 2400. 2 whey/oats shakes en zit al op 3200 kcal. 's middags nog een maaltijd en handje pinda's en zit al richting de 4000 kcal.

Verre weg van een goed schema maar op deze manier moet het ieder geval lukken om aan mijn kcal te komen zonder dat ik na een paar happen al geen zin meer heb in eten. Ga wel proberen zoveel mogelijk chocomelk niet te hoeven drinken door ander eten te pakken maar met mijn lichaamsgewicht/lichaamstype denk ik dat kcal belangrijker is dan clean eten.

Nu doorknallen en hopen dat de 70 kilo lukt voor het einde van het jaar:)
 
Koop havermout. Die van b&f bjjvoorbeeld ( heel fijn gemalen). Maak hierelke dag een shake van en je bent al iets gezonder bezig.

Epic bulk shake recept;
:150-200 gr Oats,400-500 ml melk, halve scoop whey, halve scoop casseine, eetlepel chocopoeder (nesquick) eetlepel pindakaas. Blender in en naar binnn kiepen doe handel. Als ik het me goed herinner is dit ongeveer 1400 kcal
 
Koop havermout. Die van b&f bjjvoorbeeld ( heel fijn gemalen). Maak hierelke dag een shake van en je bent al iets gezonder bezig.

Epic bulk shake recept;
:150-200 gr Oats,400-500 ml melk, halve scoop whey, halve scoop casseine, eetlepel chocopoeder (nesquick) eetlepel pindakaas. Blender in en naar binnn kiepen doe handel. Als ik het me goed herinner is dit ongeveer 1400 kcal

Haha ik heb daar 2 van in dat 'schema'. Doe zelf 250 ml melk, 50g oats en schep whey. Totaal was ongeveer 400 kcal per shake dacht ik..

Maar kun je wel 150-200 gr oats per 500ml oplossen? :P
 
Haha ik heb daar 2 van in dat 'schema'. Doe zelf 250 ml melk, 50g oats en schep whey. Totaal was ongeveer 400 kcal per shake dacht ik..

Maar kun je wel 150-200 gr oats per 500ml oplossen? :P

Die ultra fine oats wel ja. Is ook gewoon prima te doen.
 
Die ultra fine oats wel ja. Is ook gewoon prima te doen.

Haha ok :p nu doe ik daar 50 gram per 250ml van in. Op zich drinkt dit ook prima weg, kan ook gewoon 1 extra shake pakken en dan maar 2 ipv 4 glazen chocolademelk (.5 liter) per dag drinken.

Nouja, zometeen ga ik lasagne maken, denk dat t in totaal wel bijna 4000 kcal is voor die hele schaal. Met een beetje geluk stouw ik 1/4 in 1x weg :p
 
Na het gezeur afgelopen tijd teruggevallen op 64.5 kilo :( .

Hoe meer stress hoe meer aversie tegen vast voedsel dus heb eens zitten kijken wat ik per dag makkelijk weg kan stouwen om toch aan mijn kcal behoefte te komen.

Kwam uiteindelijk op 1 pak chocolademelk, 1 pak melk, 1 bak aardbijen kwark.. Samen 1900 kcal. Avond eten 500 kcal dus 2400. 2 whey/oats shakes en zit al op 3200 kcal. 's middags nog een maaltijd en handje pinda's en zit al richting de 4000 kcal.

Verre weg van een goed schema maar op deze manier moet het ieder geval lukken om aan mijn kcal te komen zonder dat ik na een paar happen al geen zin meer heb in eten. Ga wel proberen zoveel mogelijk chocomelk niet te hoeven drinken door ander eten te pakken maar met mijn lichaamsgewicht/lichaamstype denk ik dat kcal belangrijker is dan clean eten.

Nu doorknallen en hopen dat de 70 kilo lukt voor het einde van het jaar:)

70kg over 7 weken als je nu 64 weegt? waarom? wil je soms buiten een uberecto ook nog eens skinnyfat zijn?

Staar je niet blind op kg's maar op kwaliteitsmassa ;)
 
70kg over 7 weken als je nu 64 weegt? waarom? wil je soms buiten een uberecto ook nog eens skinnyfat zijn?

Staar je niet blind op kg's maar op kwaliteitsmassa ;)

Haha, klopt.. Paar dagen geleden zat ik op 66 kilo. 66-70 in 2 maanden met mijn lengte moet wel haalbaar zijn als ik flink doorpak. Wil wel mijn bf zo rond de 10-12% houden dus ben niet van plan 4 kilo vet te pakken :p
 
70kg over 7 weken als je nu 64 weegt? waarom? wil je soms buiten een uberecto ook nog eens skinnyfat zijn?

Staar je niet blind op kg's maar op kwaliteitsmassa ;)

6kg in 7 weken gaat ook niet lukken
dan mag ie 1k kcals per dag overschot hebben
 
6kg in 7 weken gaat ook niet lukken
dan mag ie 1k kcals per dag overschot hebben

Haha, na een goede refeed zit ik wel weer op 66/67 :p 3 kilo spier en 1 kilo vet is ongeveer 20.000 kcal over ongeveer 50 dagen is dat 400 kcal overschot per dag.

Maar zal inderdaad wel lastig zijn, gewoon kijken hoe ver ik kom :)
 
Hoe lang ben je? Toch niet 185 ofzo he?
 
Beetje zielig om dan te lachen, hij kan er zelf niet veel aan doen (hij doet er alles aan om te gainen). Een beetje hetzelfde als lachen om iemand die MBO doet.

inb4 shitstorm
 
Beetje zielig om dan te lachen, hij kan er zelf niet veel aan doen (hij doet er alles aan om te gainen). Een beetje hetzelfde als lachen om iemand die MBO doet.

inb4 shitstorm

:roflol: Sommige mbo-ers zijn anders wel lachwekkend. Simpele logica soms :o

Ach, zelfs met mijn gewicht heb ik nog steeds een betere fysiek dan 50% van nederland :p
 
:roflol: Sommige mbo-ers zijn anders wel lachwekkend. Simpele logica soms :o

Ach, zelfs met mijn gewicht heb ik nog steeds een betere fysiek dan 50% van nederland :p
Dat ligt eerder aan het land denk ik :trollface:


In België heeft 90% een beter fysiek dan jij :trollface:



not srs
Semi srs
 
wanneer ga je beginnen met kuren denk je?
 
Back
Naar boven