KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg ik ook niet, ik zei hoe donkerder hoe zwaarder het is voor je nieren
Niet dat ze gelijk kapot gaan als je donkere urine hebt maar hoe lichter hoe beter..![]()
Niet persee zwaarder, van rode bietjes krijg je ook donkere urine. De donkerheid van de gele kleur is afhankelijk van je vochtbalans, hoe minder water in je lichaam, hoe meer kleurstof er bij komt bij de afvoer. als je goed gehydrateerd bent en een hoge vochtbalans hebt, heb je dus meer water waar het kleurstof zich mee kan mengen = lichter urine. Feitelijk gezien vind ik het dus geen goede indicatie om de werkkracht van je nieren mee te meten.
oh jij bent er zo een die niks lust...
veel succes dan maar verder![]()
sorry maar je wordt er vierkant uitgeluld. Ik snap dat je verstoorde ego dat niet graag wil zien, maar het zou je sieren om het toe te geven. Je bent gewoon op veel vlakken wat deze sport betreft nog erg nooby en onwetend. Maakt niet uit verder, we zijn hier allemaal om te leren.

Haha rode bietjes is dan weer een ander verhaal.
Daarnaast zorgt een overschot aan water wel degelijk er voor dat je nieren makkelijker afvalstoffen kwijt kunnen. Over het algemeen denk ik dat je wel kan zeggen dat hoe lichter je urine hoe beter het is voor je nieren..
Maar goed, t is inderdaad geen graadmeter voor hoe hard je nieren werken omdat de kleur ook afhankelijk is van kleurstoffen in eten..
---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 12:09 ----------
Haha ik lust wel veel maar ik eet niet met plezier om zo maar te zeggen.. Voor sommige mensen is het echt een opluchting als ze weer mogen eten maar ik kijk er eigenlijk altijd tegen aan.
Nee zysxy hier word je wel ff flink ge-owned door Hoody
Ik bedoelde ook een indicatie van de belasting van je nieren, werkkracht is idd verkeerd verwoord. het komt er op neer dat je nieren niet significant meer belast worden als je vochtbalans even laag is, door inspanning of door 8 uur slaap. wat lichte urine wel kan indiceren is dat je goed gehydrateerd bent. Overschot aan water zorgt ervoor dat je ''sneller'' afvalstoffen kwijt raakt, niet ''makkelijker'', geen extra belasting voor je nieren dus.

alsof je met een kleutertje praat
SINTERKLAAS BESTAAT WEL!!!!

Hmm, ja true.. Ergens zit een punt dat de nieren alle afvalstoffen zonder problemen kwijt kunnen aan t water en dat meer water niet nodig is.
Maar goed, t is wel altijd slim om voor t slapen gaan ff wat extra te drinken.
---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 12:20 ----------
Ah, dan ben ik stout geweest want had geen cadeautjes gekregen![]()

Om diezelfde reden worden mensen 's nachts vaak wakker en denken de meesten dat het is om te plassen, of om te eten. Terwijl je lichaam je eigenlijk wakker maakt om iets te gaan drinken, dat uit zich ook vaak in de vorm van honger, terwijl je eigenlijk dorst hebt. dus als je 's nachts wakker wordt, even naar de keuken lopen en iets drinken![]()

Haha ik drink wel wat in de badkamer, net zo makkelijk
Al heb ik wel eens om 4 uur 's nachts tosti's lopen maken omdat ik honger had
Schijnt trouwens dat op t moment dat je dorst voelt dat je dan al meer dan een liter achter loopt met wat je eigenlijk had moeten drinken..
weet niet helemaal zeker of het klopt tho
Kan kloppen, heb eens gehoord dat als jij je vol voelt na een maaltijd, je eigenlijk 20min geleden al vol was, omdat het 20min duurt voordat de signalen van je maag je hersenen bereikenweet niet helemaal zeker of het klopt tho
![]()

Hmm, zou dat niet van je darmen afkomstig zijn dan? Dat ze zeggen: je hebt genoeg voedingsstoffen gegeten?
Denk dat je t wel merkt wanneer je maag zo vol zit dat hij niet meer uit kan rekken![]()
omdat er een shitload aan nieuwe voedingsstoffen aankomt en daarna richting je darmen gaat, moet er plek vrij komen
Vandaar dat je soms nodig moet poepen nadat je een hele pizza ofzo op heb, het is niet de pizza die je gelijk uitpoept, maar het eten van gister
Als je maag vol zit geeft het juist een signaal naar je darmen om zich voor te gaan bereiden op je stoelgangomdat er een shitload aan nieuwe voedingsstoffen aankomt en daarna richting je darmen gaat, moet er plek vrij komen
Vandaar dat je soms nodig moet poepen nadat je een hele pizza ofzo op heb, het is niet de pizza die je gelijk uitpoept, maar het eten van gister
![]()
Als je maag vol zit geeft het juist een signaal naar je darmen om zich voor te gaan bereiden op je stoelgangomdat er een shitload aan nieuwe voedingsstoffen aankomt en daarna richting je darmen gaat, moet er plek vrij komen
![]()
. Geen idee hoe snel na de wedstrijd, zal wel paar uur zijn maar goed.. 
True, heb dat meestal 's ochtends.. als ik gegeten heb moet ik gelijk kakken![]()
Die furious pete had x gezegd dat hij na een wedstrijd wel hele stukken eten uitkakte. Geen idee hoe snel na de wedstrijd, zal wel paar uur zijn maar goed..
![]()
dat lijkt mij onmogelijk, tenzij zijn spijsverteringssysteem kompleet plat lag
Hele stukken onverteerd eten? dafuqdat lijkt mij onmogelijk, tenzij zijn spijsverteringssysteem kompleet plat lag
![]()

Nee..
http://www.youtube.com/watch?v=yPKh5SROzVA
Kijk wat die eet
Gewoon zoveel voedsel dat zijn darmen t niet kunnen verteren..
dat kan je lichaam niet aan idd.hamburger van 8lb.... dan is het begrijpelijk shitdat kan je lichaam niet aan idd.