- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad.
Zonder een stoornis hoor je er niet bij tegenwoordig, gewoon een stil kind of een pleurisjong zijn is niet meer mogelijk.

Daar zijn verschillende gradaties in hePddnos is wel ****ed om te hebben lijkt mij, ken iemand die t heeft![]()

Oh ik wil best zeggen dat ik een boel verdoet heb
Maar dat is mede doordat ze pas op het laatste moment met allemaal k*t argumenten kwamen waardoor ik niet door mocht naar VWO.. Ze kwamen er mee dat ze niet eens wisten dat ik door naar vwo wilde terwijl we in de 2e al gevraagd hadden of havo -> vwo mogelijk was anders was ik toen wel naar vwo gegaan.
Hadden ze zich gewoon netjes gehouden aan de afspraken had ik allang mijn vwo diploma gehad.
Ach EricR heeft ook geen opleiding gedaan en is toch mooi moderator op DBB geworden.
![]()

Hou het bij die eerste zin en vergeet alle excusen die erna komen. Dat is voor jezelf een stuk beter.
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:33 ----------
De poep begint echt te worden![]()

Van wie denk je dat ik hem overgekocht heb
Eigenlijk niet maar goed, zaten paar irl vrienden op het forum en heb niet de behoefte dat die lui gaan zeiken of ze er in mogen rijden
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 16:49 ----------
Je bent me trouwens niet serieus aan het na checken he?![]()
Nah dat is wel de oorzaak.. Tot 2 weken voor mijn diploma uitreiking heb ik gedacht dat ik door kon naar het vwo..
T is belangrijk te weten wat je verdoet hebt maar ook de reden waarom.![]()
oei... je valt nu wel een beetje door de mand...
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:37 ----------
Zoek geen excusen en doe wat je moet doen.
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:42 ----------
Succes met VWO vind het wel goed dat jij je er voor inzet nu.
had een 7 voor bio, best apart aangezien ik bij beide practica samen werkte met iemand die er geen bal verstand van had, zat ze constant te verbeteren.. Hadden die een 8 en een 7.7
had gewoon betere tekening dan die lui en precies het zelfde er bij staan..Dan moet de HBO-opleiding wel aansluiten bij de desbetreffende Universitaire opleidingdoe je op je 22e nog vwo? je kan toch ook havo afmaken, dan één jaar hbo-opleiding en dan doorstromen naar universiteit? iig dat is mij verteld door mijn leraren.

doe je op je 22e nog vwo? je kan toch ook havo afmaken, dan één jaar hbo-opleiding en dan doorstromen naar universiteit? iig dat is mij verteld door mijn leraren.

doe je op je 22e nog vwo? je kan toch ook havo afmaken, dan één jaar hbo-opleiding en dan doorstromen naar universiteit? iig dat is mij verteld door mijn leraren.
Dan moet de HBO-opleiding wel aansluiten bij de desbetreffende Universitaire opleiding![]()
Nope.
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:58 ----------
Dan nog niet. Je moet een soort toelatingcoïtusamen doen. Of deelcertificaten halen.
Hou het bij die eerste zin en vergeet alle excusen die erna komen. Dat is voor jezelf een stuk beter.
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:33 ----------
De poep begint echt te worden![]()
Jawel, als de opleiding aan sluit kan het wel.. Hbo chemie kun je gewoon naar universitair chemie doorstromen.
Als je een niet aansluitende studie wilt moet je inderdaad deelcertificaten halen voor de vakken welke nodig zijn voor je studie..

Dan mag je mij uitleggen hoe het kan dat ik een HBO laboratorium studie gedaan heb en niet direct kon doorstromen naar een UNI laboratorium studie
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:11 ----------
wat wil je daar mee zeggen? he? heh? kom dan? wat moet je?

I Xyzyx I ontwikkelt zich tot een soort sniperx, alleen met sniperx kon je nog lachen.
I Xyzyx I ontwikkelt zich tot een soort sniperx, alleen met sniperx kon je nog lachen.