XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

vergeet PDDNOS niet

Nee dat heb ik niet :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:23 ----------

Pddnos is wel ****ed om te hebben lijkt mij, ken iemand die t heeft :o

Dyslexie is gewoon falen met dubbele letters en dt foutjes. Beperkt niet heel erg veel eigenlijk..

Oh ik wil best zeggen dat ik een boel verdoet heb :roflol:

Maar dat is mede doordat ze pas op het laatste moment met allemaal k*t argumenten kwamen waardoor ik niet door mocht naar VWO.. Ze kwamen er mee dat ze niet eens wisten dat ik door naar vwo wilde terwijl we in de 2e al gevraagd hadden of havo -> vwo mogelijk was anders was ik toen wel naar vwo gegaan.

Hadden ze zich gewoon netjes gehouden aan de afspraken had ik allang mijn vwo diploma gehad.

Hou het bij die eerste zin en vergeet alle excusen die erna komen. Dat is voor jezelf een stuk beter.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:33 ----------

Ach EricR heeft ook geen opleiding gedaan en is toch mooi moderator op DBB geworden.

:trollface:

De poep begint echt te worden :p

Hou het bij die eerste zin en vergeet alle excusen die erna komen. Dat is voor jezelf een stuk beter.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:33 ----------

De poep begint echt te worden :p

Nah dat is wel de oorzaak.. Tot 2 weken voor mijn diploma uitreiking heb ik gedacht dat ik door kon naar het vwo..

T is belangrijk te weten wat je verdoet hebt maar ook de reden waarom. :p

Van wie denk je dat ik hem overgekocht heb :roflol:

Eigenlijk niet maar goed, zaten paar irl vrienden op het forum en heb niet de behoefte dat die lui gaan zeiken of ze er in mogen rijden

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 16:49 ----------

Je bent me trouwens niet serieus aan het na checken he? :roflol:

oei... je valt nu wel een beetje door de mand...

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:37 ----------

Nah dat is wel de oorzaak.. Tot 2 weken voor mijn diploma uitreiking heb ik gedacht dat ik door kon naar het vwo..

T is belangrijk te weten wat je verdoet hebt maar ook de reden waarom. :p

Zoek geen excusen en doe wat je moet doen.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:42 ----------

Succes met VWO vind het wel goed dat jij je er voor inzet nu.

doe je op je 22e nog vwo? je kan toch ook havo afmaken, dan één jaar hbo-opleiding en dan doorstromen naar universiteit? iig dat is mij verteld door mijn leraren.

oei... je valt nu wel een beetje door de mand...

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:37 ----------

Zoek geen excusen en doe wat je moet doen.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:42 ----------

Succes met VWO vind het wel goed dat jij je er voor inzet nu.

Haha ik doe ook wat ik moet doen :p had een 7 voor bio, best apart aangezien ik bij beide practica samen werkte met iemand die er geen bal verstand van had, zat ze constant te verbeteren.. Hadden die een 8 en een 7.7

Mind was blown :o had gewoon betere tekening dan die lui en precies het zelfde er bij staan..

doe je op je 22e nog vwo? je kan toch ook havo afmaken, dan één jaar hbo-opleiding en dan doorstromen naar universiteit? iig dat is mij verteld door mijn leraren.
Dan moet de HBO-opleiding wel aansluiten bij de desbetreffende Universitaire opleiding ;)

Kan..

Alleen kun je niet naar alle opleidingen doorstromen.

Zitten nu ook een paar die hbo propedeuse hebben in de klas omdat die nog deelcertificaten moeten halen. 1 heeft zelfs zijn hbo succesvol afgerond en doet nu alsnog vwo om naar zijn universitaire studie door te kunnen stromen.

Zijn zelfs 4 die ouder zijn dan mij in mijn klas :o

Nope.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:58 ----------

Dan moet de HBO-opleiding wel aansluiten bij de desbetreffende Universitaire opleiding ;)

Dan nog niet. Je moet een soort toelatingcoïtusamen doen. Of deelcertificaten halen. Bepaalde vakken op VWO niveau.

Nope.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 18:58 ----------

Dan nog niet. Je moet een soort toelatingcoïtusamen doen. Of deelcertificaten halen.

Jawel, als de opleiding aan sluit kan het wel.. Hbo chemie kun je gewoon naar universitair chemie doorstromen.

Als je een niet aansluitende studie wilt moet je inderdaad deelcertificaten halen voor de vakken welke nodig zijn voor je studie..

Jawel, als de opleiding aan sluit kan het wel.. Hbo chemie kun je gewoon naar universitair chemie doorstromen.

Als je een niet aansluitende studie wilt moet je inderdaad deelcertificaten halen voor de vakken welke nodig zijn voor je studie..

Dan mag je mij uitleggen hoe het kan dat ik een HBO laboratorium studie gedaan heb en niet direct kon doorstromen naar een UNI laboratorium studie :p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:11 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat wil je daar mee zeggen? he? heh? kom dan? wat moet je?

I Xyzyx I ontwikkelt zich tot een soort sniperx, alleen met sniperx kon je nog lachen.

Dan mag je mij uitleggen hoe het kan dat ik een HBO laboratorium studie gedaan heb en niet direct kon doorstromen naar een UNI laboratorium studie :p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:11 ----------

wat wil je daar mee zeggen? he? heh? kom dan? wat moet je?

Serieus? Welke deelcertificaten moest je halen dan?

Ik kon ieder geval gewoon doorstromen van hbo naar uni met scheikunde.. :p

I Xyzyx I ontwikkelt zich tot een soort sniperx, alleen met sniperx kon je nog lachen.

Sorry, mij boeit het gewoon geen fl**ker wat anderen van mij vinden. :o

Zal wel ff door gaan trainen, krijg ik straks net zo'n epische status als Zyzz. Nu ben ik ook wel in voor een beetje irl trollen alleen is het nou eenmaal niet zo cool als je niet buff bent :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:26 ----------

Ik ook :mad:

Alleen mag ik niet meer deadliften van mijn ouders, wilde net laatste rep er uit drukken maar failde met grip :roflol:

Terug
Naar boven