- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom ga je eigenlijk naar school? Je hebt toch een erfenis van je makker?
Anders kan ik later geen gouden badkuip + beeld van mezelf betalen.
Kan makkelijk als je weet hoe je met geld om moet gaan.
Hoe is het eigenlijk met de Audi A4 van je pa?

Wat heb je toch een rijke fantasie.Van wie denk je dat ik hem overgekocht heb
Eigenlijk niet maar goed, zaten paar irl vrienden op het forum en heb niet de behoefte dat die lui gaan zeiken of ze er in mogen rijden
---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 16:49 ----------
Je bent me trouwens niet serieus aan het na checken he?![]()
Wat heb je toch een rijke fantasie.
Nee hoor, gewoon wat dingetjes die ik gekregen heb via pm.

Best wel grappig eigenlijk dat je zo ontzettend veel moeite doet om te bewijzen dat ik fake zou zijn.
Dan te bedenken dat ik in 1 x de vloer met je aan kan vegen door foto van auto + mij + lepel + foto van kenteken bewijs hier te posten
Jammer alleen dat ik het eigenlijk best wel leuk vind, de frustratie van mensen dat ze zo ver gaan mijn complete internet geschiedenis na te gaan pluizen. Hoe goed moet mijn leven dan wel niet zijn dat mensen de moeite doen dat te ontkrachten![]()
Zoveel moeite was het niet hoor. Gewoon een link posten die ik via pm heb gekregen. Ik heb weleens dingen gedaan die meer moeite kostten.
Ik ben benieuwd, maar ik weet wel zeker dat we die foto nooit gaan zien.
Niet overdrijven he. Je bent 22 en je bent nog steeds bezig met de middelbare school.

Onzin. Als je het echt belangrijk vindt om je master te halen, dan kan dat gewoon, ongeacht hoeveel je ouders verdienen. Je kunt bijlenen. Investeren in je eigen toekomst heet datIdd, wou dat ik ook zo veel kansen had gehad. Heb mijn eerste richting die ik gekozen heb door omstandigheden gefaald, en daarna wilden mijn ouders me -na op mijn knieën te hebben gesmeekt - maximum nog een bachelor financieren (wat ik dan wel gehaald heb). Ben nu aan het werk en studeer na mijn uren voor een master wat verschrikkelijk duur is. Alleen wonen + studies + onvoorziene kosten en je kan de eindjes nog maar amper aan elkaar knopen. Ik zal blij zijn mocht ik me ooit een rijtjeshuis kunnen aanschaffen, maar denk dat het maximum voor mij het goedkope appartement zal zijn dat ik 3jaar geleden heb gekocht. Sommige mensen hebben het toch veel makkelijker dan anderen en kunnen maar flaters blijven begaan en lachen dan met iemand zijn mentaliteit die besluit op zijn 18de aan de slag te gaan. Mocht JIZZYX uit een minder rijk gezin zijn dan was hij met zijn mentaliteit nu al aan het werk, zonder diploma. Het erge is dat ze dan nog doen alsof ze het van het zijn en weten wat het leven inhoudt.

Ook onzin, bijna niemand heeft op zijn 22ste een master op zak. Ook niet op zijn 23ste.Dude je bent 22. Je hoort normaal al minimaal een master op zak te hebben (uitgaand van een 4 jarige wo opleiding). Het is gewoon duidelijk dat je het niet aan kan. No hard feelings brah.

Onzin. Als je het echt belangrijk vindt om je master te halen, dan kan dat gewoon, ongeacht hoeveel je ouders verdienen. Je kunt bijlenen. Investeren in je eigen toekomst heet dat
Ook onzin, bijna niemand heeft op zijn 22ste een master op zak. Ook niet op zijn 23ste.
Wel grappig om te zien dat I Xyzyx I hier wordt gebashed omdat hij op zijn 22ste nog VWO aan het doen is. Ja, het is nogal laat, en ja, hij had dat diploma allang in de pocket kunnen hebben, maar hij gaat er tenminste voor. Anderen nemen de moeite niet om hun HAVO te halen en komen aanzetten met een MBO niveau 2, 3 of 4 en doen dan alsof zij zo goed bezig zijn geweest. Correctie, ik wil niet beweren dat je dan niet goed bezig bent geweest, maar vervolgens iemand bashen die nog de moeite neemt om zijn VWO te halen, is wel heel triest. Wie het laatst lacht, lacht het best, en dat is I Xyzyx I, die straks een bachelor of science in zijn broekzak kan steken.
is dit topic nou nog steeds open
iemand noemenswaardige cliffs/rellen van afgelopen paar pagina's ?