XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

ik ben nu 19 jaar heb 2 jaar niv 2 gedaan en makkelijk gehaald dat was van me 17-19de en doe nu 1 jaar ( versnelt traject proberen om niv 3 tedoen ben ik 20

meubelmaker(scheeps)interieurbouwer niv 3

who cares.... ik doe nu niv3 bbl niet altehoog maar dat maakt niks uit, ik weet tog dat weinig mensen mijn beroep kunnen ( gaat er om als je werk leuk vind ) oh leuk geweldig op een kantoortje zitten lekker geld verdienen.. 40 jaar lang...

Heb ook een mbo-3 diploma, allround timmerman. Zijn idd weinig mensen die zoiets kunnen, je moet namelijk wel met je handen kunnen werken en technisch inzicht hebben. Overigens wil ik begin volgend jaar een compleet andere weg inslaan; weer terug naar school om te gaan leren voor vliegtuigonderhoud technicus. :)

meubelmaker(scheeps)interieurbouwer niv 3

Haha, als je goed wordt in je vak kun je er ook veel mee verdienen :p Mensen die goed zijn met hun handen hebben ze eigenlijk altijd wel nodig..

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 07:29 ----------

Hij traint alleen benen :)

Of ben je ook aan het curlen in het squatrek? :eek:

Ik train toch thuis dus curlen in squatrek is wel makkelijk:p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 07:31 ----------

Heb ook een mbo-3 diploma, allround timmerman. Zijn idd weinig mensen die zoiets kunnen, je moet namelijk wel met je handen kunnen werken en technisch inzicht hebben. Overigens wil ik begin volgend jaar een compleet andere weg inslaan; weer terug naar school om te gaan leren voor vliegtuigonderhoud technicus. :)

Wordt je niet half weggeconcurreerd door de polen? Meeste mensen kijken toch eerder naar prijs dan naar kwaliteit.. Zeker als het een bak verschilt en polen over het algemeen best goed werk leveren.

Maar goed, als vliegtuigonderhoud technicus zal dat wel mee vallen :p mag ik hopen dat je je vak goed verstaat

Nee merken we niks, zit over het algemeen op projecten van enkele tonnen, tot een miljoen of meer. Dat soorten klanten willen echt geen polen in dienst. ;)

Ooh dacht dat je met allround bedoelde dat je overal wat aanklust om zo maar te zeggen :p Maar je werkt dan bij een groot bedrijf zeker? Zal inderdaad weinig risico zitten kwa baan kwijtraken als je eenmaal tijd werkt daar..

Wel grappig dit na het lezen van al je posts. Jij gaat dus pas afstuderen tegen je 30ste, en dat als alles meezit. Je bent in principe gewoon een failure en zou ook in een rijtjeshuis belanden als je geen dikke bankrekening had van je papie of erfenis whatever.

Niet dat het me wat boeit hoor, maar dat mensen nog serieus reageren op al die posts van jou mind blown

Idd, wou dat ik ook zo veel kansen had gehad. Heb mijn eerste richting die ik gekozen heb door omstandigheden gefaald, en daarna wilden mijn ouders me -na op mijn knieën te hebben gesmeekt - maximum nog een bachelor financieren (wat ik dan wel gehaald heb). Ben nu aan het werk en studeer na mijn uren voor een master wat verschrikkelijk duur is. Alleen wonen + studies + onvoorziene kosten en je kan de eindjes nog maar amper aan elkaar knopen. Ik zal blij zijn mocht ik me ooit een rijtjeshuis kunnen aanschaffen, maar denk dat het maximum voor mij het goedkope appartement zal zijn dat ik 3jaar geleden heb gekocht. Sommige mensen hebben het toch veel makkelijker dan anderen en kunnen maar flaters blijven begaan en lachen dan met iemand zijn mentaliteit die besluit op zijn 18de aan de slag te gaan. Mocht JIZZYX uit een minder rijk gezin zijn dan was hij met zijn mentaliteit nu al aan het werk, zonder diploma. Het erge is dat ze dan nog doen alsof ze het van het zijn en weten wat het leven inhoudt.

Laatst bewerkt:
Ik wist al toen ik 14 was dat ik dierenarts wilde worden, dat was mijn streef. Inmiddels is het tandarts geworden.

Toen ik na 2 jaar gymnasium naar de havo ging was dat omdat ik dan een jaar langer over het VWO kon doen en dat het dan wat minder snel ging. Liep op dat moment niet zo lekker dus leek ons een betere keuze. Ik kreeg pas na mijn examens te horen dat ik niet door mocht gaan naar het VWO

Dus ja toen wist ik niet meer wat ik moest want mijn uiteindelijke doel was dierenarts (inmiddels tandheelkunde) en daar kun je via het HBO niet komen. Dus toen 2x een foutieve keuze gemaakt, puur omdat ik niet wist wat ik moest.

Maar overduidelijk weet jij het beter dan ik en is na de havo vwo willen gaan doen een slechte mentaliteit :roflol:

Ik wist al toen ik 14 was dat ik dierenarts wilde worden, dat was mijn streef. Inmiddels is het tandarts geworden.

Toen ik na 2 jaar gymnasium naar de havo ging was dat omdat ik dan een jaar langer over het VWO kon doen en dat het dan wat minder snel ging. Liep op dat moment niet zo lekker dus leek ons een betere keuze. Ik kreeg pas na mijn examens te horen dat ik niet door mocht gaan naar het VWO

Dus ja toen wist ik niet meer wat ik moest want mijn uiteindelijke doel was dierenarts (inmiddels tandheelkunde) en daar kun je via het HBO niet komen. Dus toen 2x een foutieve keuze gemaakt, puur omdat ik niet wist wat ik moest.

Maar overduidelijk weet jij het beter dan ik en is na de havo vwo willen gaan doen een slechte mentaliteit :roflol:
:rolleyes:

Btw wel tekenen dat je dat wilt doen: Een k*tbaan met enige voordeel dat je goed verdient. En btw 2 jaar gym stelt niet zoveel voor, en toen al naar havo omdat t wat minder snel gaat?
E na je examen horen dat je niet naar WO mag? Wat een onzin allemaal.

Voor de duidelijkheid, mijn studieleven is ook een grote faal (langstudeerboete), maar ik zeg gwn dat ik zelf heb gefaald.

:rolleyes:

Btw wel tekenen dat je dat wilt doen: Een k*tbaan met enige voordeel dat je goed verdient. En btw 2 jaar gym stelt niet zoveel voor, en toen al naar havo omdat t wat minder snel gaat?
E na je examen horen dat je niet naar WO mag? Wat een onzin allemaal.

Voor de duidelijkheid, mijn studieleven is ook een grote faal (langstudeerboete), maar ik zeg gwn dat ik zelf heb gefaald.

Oh ik wil best zeggen dat ik een boel verdoet heb :roflol:

Maar dat is mede doordat ze pas op het laatste moment met allemaal k*t argumenten kwamen waardoor ik niet door mocht naar VWO.. Ze kwamen er mee dat ze niet eens wisten dat ik door naar vwo wilde terwijl we in de 2e al gevraagd hadden of havo -> vwo mogelijk was anders was ik toen wel naar vwo gegaan.

Hadden ze zich gewoon netjes gehouden aan de afspraken had ik allang mijn vwo diploma gehad.

middelbare scholen zijn nou eenmaal een teringzooi, daar geef ik je gelijk in

True, alleen op slagingscijfers gericht.. Niet op leerling of wat dan ook..

Maar goed, ik had toen naar VAVO moeten gaan ipv naar HBO.

Wait wut? 22 en vwo? :roflol:

35rauu.jpg

Je kan dat dus nauwelijks aan en je wilt nog tandheelkunde doen (6 jaar).

Dude je bent 22. Je hoort normaal al minimaal een master op zak te hebben (uitgaand van een 4 jarige wo opleiding). Het is gewoon duidelijk dat je het niet aan kan. No hard feelings brah.

En dat is dus een ongefundeerde uitspraak want je hebt niet eens de moeite genomen te lezen waarom ik nu nog het vwo doe.

Sorry maar was je ziek of iets? Ik lees alleen de bekende smoesjes van "ik had het te leuk", "ik heb het niet afgemaakt" of "ik ben eraf gekickt". Komt allemaal op hetzelfde neer: ik kon het niet aan.

Sorry maar was je ziek of iets? Ik lees alleen de bekende smoesjes van "ik had het te leuk", "ik heb het niet afgemaakt" of "ik ben eraf gekickt". Komt allemaal op hetzelfde neer: ik kon het niet aan.

Uh, nee ik wilde door naar vwo, mocht niet, 2x hbo geprobeerd, jaar niets gedaan en vorig jaar van vwo afgetrapt omdat ik t te gezellig zou hebben en niet naar maatschappijleer/anw/gym wilde gaan omdat ik dat toch al afgerond had of nutteloos achtte.

Als ik gewoon door had gemogen naar vwo had 2 jaar geleden al mijn vwo diploma gehad. 3 jaar als ik vooraf had geweten dat ik niet van havo naar vwo mocht.

Terug
Naar boven