MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Haha ik wilde daar mee wachten tot na rechtszaak (31 oktober). Kan me nu toch niet 100% inzetten en heb regelmatig niet de drive om al mijn eten op te eten :o

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:27 ----------

Srs, je vriend heeft je 1,7 miljoen euro gegeven? Waarom gaf ie het niet aan een goed doel en jou 100k ofzo?

Hij heeft het niet 'gegeven'

Daarnaast zijn goede doelen kansloos als je ziet hoeveel geld die directeuren verdienen :roflol:

Wat moest je er voor doen dan?

Hoeveel leverde dat bedrijf eigenlijk op?

Mag je het geld houden of word dat bekend gemaakt in de rechtzaak?

???

Rechtszaak gaat over dat ik mijn ex bedreigd zou hebben.

Maar dat gaat, zoals het er nu uit ziet, eindigen met een ex die een smak geld moet gaan betalen en de politie die uit mag gaan leggen waarom ze alles wat mijn onschuld aantoont bewust uit het dossier gelaten hebben.

Ik vind het maar vaag, je hebt zomaar ff 1,7 miljoen van een maatje gekregen en die wil het zelf niet hebben?

En die ex kwam met die rechtzaak nadat ze gehoord had dat je 1,7 miljoen kreeg?

Al dat liegen. doe je dat dwangmatig, of vind je het gewoon leuk?

???

Rechtszaak gaat over dat ik mijn ex bedreigd zou hebben.

Maar dat gaat, zoals het er nu uit ziet, eindigen met een ex die een smak geld moet gaan betalen en de politie die uit mag gaan leggen waarom ze alles wat mijn onschuld aantoont bewust uit het dossier gelaten hebben.

als jij dan toch zoveel geld hebt.... krijg ik ook wat?

wat is er met je ex??

Ik vind het maar vaag, je hebt zomaar ff 1,7 miljoen van een maatje gekregen en die wil het zelf niet hebben?

En die ex kwam met die rechtzaak nadat ze gehoord had dat je 1,7 miljoen kreeg?

Hij overleed toen hij net 18 was dus hij had er zelf niet zoveel meer aan..

xyzyx trollen doen we alleen op andere fora :trollface:

Die dacht dat het wel grappig was mij geld afhandig te maken en toen ik het terug wilde probeerde ze te voorkomen dat ze het terug moest geven door vals aangifte te doen :roflol:

Inmiddels hebben we het hele dossier binnen en het is om te huilen dat de politie die onzin serieus heeft genomen

Dude geen antwoord? :p hoeveel leverde dat bedrijf op?

Hij overleed toen hij net 18 was dus hij had er zelf niet zoveel meer aan..

Zijn beide ouders waren dus al dood voor zijn 18de? Dan beheerde iemand anders dus zijn geld to zijn 18de?
Je wilt beweren dat zijn familie nooit een probleem heeft gemaakt dat hij zijn geld nalaat aan 2 vrienden?

Terug
Naar boven