XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

???

Rechtszaak gaat over dat ik mijn ex bedreigd zou hebben.

Maar dat gaat, zoals het er nu uit ziet, eindigen met een ex die een smak geld moet gaan betalen en de politie die uit mag gaan leggen waarom ze alles wat mijn onschuld aantoont bewust uit het dossier gelaten hebben.
Ah oke, had niet alles gelezen vandaar.

ohohohhhh

ik denk dat irl I Xyzyx I best een chille gast is, hij heeft money en die bitches enz.

ik ben blij met m'n android

btw xyzyx ik heb vernomen dat dat gucci petje nu wel echt is? :P

ectos

btw xyzyx ik heb vernomen dat dat gucci petje nu wel echt is? :P

Nee man die is nep :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 20:21 ----------

ik ook, is veel beter als die apple shit die niet eens normaal met een pc samen kan werken.

Geen mac hebben..

Pauper :trollface:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 20:21 ----------

ik denk dat irl I Xyzyx I best een chille gast is, hij heeft money en die bitches enz.

Ik haat money wh*res en ben echt zo'n beta figuur die alleen een vaste relatie wilt :roflol:

k*t topic

geen mac dus pauper? u trolling?

[Afbeelding niet meer beschikbaar] lol

geen mac dus pauper? u trolling?

Was gein :roflol:

Maar goed, ik heb mac dus bij mij werkt het wel prima..

Daarnaast is iTunes gewoon wennen, het werkt prima als je er eenmaal mee om kan gaan. Probleem is meestal dat mensen andere programma's voor hun muziek gebruiken en dan wordt het vervelend

[Afbeelding niet meer beschikbaar] lol

je moet de foto eerst op internet uploaden voordat wij hem ook kunnen zien en dan die link tussen [afbeelding niet meer beschikbaar] zetten

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 20:26 ----------

Was gein :roflol:

Maar goed, ik heb mac dus bij mij werkt het wel prima..

Daarnaast is iTunes gewoon wennen, het werkt prima als je er eenmaal mee om kan gaan. Probleem is meestal dat mensen andere programma's voor hun muziek gebruiken en dan wordt het vervelend

ja klopt ik moet eerlijk toe geven, ik heb apple ook niet echt de kans gegeven. tijdje met plezier een ipod touch gehad, daarna over gegaan op samsung galaxy s.

je moet de foto eerst op internet uploaden voordat wij hem ook kunnen zien en dan die link tussen zetten

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 20:26 ----------

ja klopt ik moet eerlijk toe geven, ik heb apple ook niet echt de kans gegeven. tijdje met plezier een ipod touch gehad, daarna over gegaan op samsung galaxy s.

Haha toen ik mijn iPhone kocht was er nog niet eens een android toestel. Of misschien net die tmobile g1 ofzo..

Terug
Naar boven