AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Zijn beide ouders waren dus al dood voor zijn 18de? Dan beheerde iemand anders dus zijn geld to zijn 18de?
Je wilt beweren dat zijn familie nooit een probleem heeft gemaakt dat hij zijn geld nalaat aan 2 vrienden?

2 vrienden?

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:45 ----------

Weet ik veel :o het bedrijf was al verkocht voor ik hem leerde kennen..

Oh oke.. hoeveel geld had je vriend dan?

Zijn beide ouders waren dus al dood voor zijn 18de? Dan beheerde iemand anders dus zijn geld to zijn 18de?
Je wilt beweren dat zijn familie nooit een probleem heeft gemaakt dat hij zijn geld nalaat aan 2 vrienden?

Waarom zouden ze daar een probleem van maken? Hij was volwassen en had volledig recht over dat geld... Lijkt me niet dat je dan enige kans van slagen hebt.

en er is weer een REL topic erbij!!

hoe kwam je overleden vriend aan dat geld? rijke ouders?

inb4 xyzyx word neergeschoten door dbbers voor zn geld :trollface:

Ja lol :roflol:

Omdat je niet familie oid bent is de vrijstelling dik laag. Maar sowieso is erfenis belasting vies hoog. Mijn oma loopt ook met geld te strooien zodat straks niet alles naar de belasting gaat...

idd, dan ben je dood en dan komen ze je alsnog ff leegtrekken.

70% ofsow van je vermogen.

oh wel triest verhaal dat die ouders en die jongen overleden zijn.. hoe is die vriend van je overleden dan?

14 jarige leeftijd kreeg hij last van zijn rug, bleek een zeldzame onsteking in het ruggenmerg te zijn wat leidde tot verlamming van het onderlichaam en uiteindelijk tot het volledige krachtsverlies in zijn rug waardoor hij alleen nog maar zou kunnen liggen en enkele jaren later zou komen te overlijden. Hij heeft toen besloten dat hij niet zo weg wilde rotten (zijn woorden) en euthanasie gepleegd..

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:56 ----------

inb4 xyzyx word neergeschoten door dbbers voor zn geld :trollface:

:roflol:

Alles staat toch vast dus zoveel valt er niet te jatten

Damn, dat is zeker een triest verhaal.

Ik neem ook aan dat je over zoiets niet gaat liegen dusjah.

Damn, dat is zeker een triest verhaal.

Ik neem ook aan dat je over zoiets niet gaat liegen dusjah.

Haha, ik zou zo foto van hem + zijn graf kunnen plaatsen maar zoveel geef ik niet om DBB eer of wat dan ook. Ik maak me niet druk om wat mensen wel of niet geloven :p

Al die zooi is toch zo na te maken en als ze het uiteindelijk toch geloven dan gaan ze me wel verwend noemen :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 20:01 ----------

ik zoek hem nu op, ookal krijg ik niks, hij moet dood

*huurt Max in voor 1 knuffel per uur*

verwend nest

Terug
Naar boven