Haha en daar ben je ook aanwezig? Word nog een dikke soap..
Gewoon doen!
Ja man, wij moeten getuigen natuurlijk. Beetje drama maken van hoeveel impact het gemaakt heeft op mij en mijn vrienden

Wel faal die kerel, hij was uiteindelijk zelf weg gegaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha en daar ben je ook aanwezig? Word nog een dikke soap..
Gewoon doen!

Ja man, wij moeten getuigen natuurlijk. Beetje drama maken van hoeveel impact het gemaakt heeft op mij en mijn vrienden
Wel faal die kerel, hij was uiteindelijk zelf weg gegaan![]()

Haha, emotionele schade enzo.. Traumatische angst stoornissen opgelopen
Ja dat is een behoorlijke faal![]()

En uiteraard 3/4 jaar niet kunnen werken nadien door opgelopen trauma en daar willen we natuurlijk ook schadevergoeding voor![]()
met een beetje goed kunnen lullen moet dat wel te regelen zijn. 
Ja preciesmet een beetje goed kunnen lullen moet dat wel te regelen zijn.
![]()
. Ik had eerst zoiets van wil gewoon mijn gelijk halen en verder boeit het me niets maar toen kwamen ze dat zij 900 euro schadevergoeding wilden voor iets wat niet gebeurd is. Toen was het niet meer op een normale manier hier uit komen maar legaal zo veel mogelijk schade bij hun aanrichten, smerige geldwolven..
net zo min als de getuigenissen van je "vrienden". Beiden zijn zo vervalsbaar als ze groot zijn. Kom op, wat is het echte bewijs waardoor je advocaat zo zeker van zijn stuk is? Vreemd beeld van de rechtspraak heb jij, iedereen met een half brein zou zo vrijuit kunnen gaan: vriend smsje laten sturen vanuit een andere locatie met je gsm en de kat is in het mandje
of is dat wat je gedaan hebt?Haha gewoon zo kaal mogelijk plukken die paupers, zal ze leren. Ik had eerst zoiets van wil gewoon mijn gelijk halen en verder boeit het me niets maar toen kwamen ze dat zij 900 euro schadevergoeding wilden voor iets wat niet gebeurd is. Toen was het niet meer op een normale manier hier uit komen maar legaal zo veel mogelijk schade bij hun aanrichten, smerige geldwolven..
Ja ze proberen het op allerlei manieren he.. 
zo werkt het dus echt niet
denk jij nu echt dat ze van ieder smsje uit het verleden kunnen zien van waaruit het verstuurd is? you're full of shit, man
nogmaals: dat smsje heeft zelfs geen bewijskrachtnet zo min als de getuigenissen van je "vrienden". Beiden zijn zo vervalsbaar als ze groot zijn. Kom op, wat is het echte bewijs waardoor je advocaat zo zeker van zijn stuk is? Vreemd beeld van de rechtspraak heb jij, iedereen met een half brein zou zo vrijuit kunnen gaan: vriend smsje laten sturen vanuit een andere locatie met je gsm en de kat is in het mandje
of is dat wat je gedaan hebt?

zo werkt het dus echt niet
denk jij nu echt dat ze van ieder smsje uit het verleden kunnen zien van waaruit het verstuurd is? you're full of shit, man
nogmaals: dat smsje heeft zelfs geen bewijskrachtnet zo min als de getuigenissen van je "vrienden". Beiden zijn zo vervalsbaar als ze groot zijn. Kom op, wat is het echte bewijs waardoor je advocaat zo zeker van zijn stuk is? Vreemd beeld van de rechtspraak heb jij, iedereen met een half brein zou zo vrijuit kunnen gaan: vriend smsje laten sturen vanuit een andere locatie met je gsm en de kat is in het mandje
of is dat wat je gedaan hebt?

Ja aanpakken dat tuigJa ze proberen het op allerlei manieren he..
![]()
Haha geloof me, ze gaan hier voor boeten. Niets tegen laag opgeleiden ofzo maar ze moeten niet proberen mijn leven te verzieken..

als dit uberhaubt geen trollverhaal is is het wel duidelijk dat je onschuldig bent. Niemand zou namelijk zo achterlijk zijn om dit op een forum te bespreken als hij ook nog eens schuldig was![]()

Haha financieel gezien zullen ze er voor boeten? Of ook anders gezien?![]()
Zo werkt het wel. Van elk smsje word bijgehouden het tijdstip en via welke mast het verzonden is. Inhoud staat er niet bij, die kan alleen getapt worden als ze live mee kijken.
Daarnaast zijn getuigenissen van vrienden gewoon geldig, ze moeten namelijk de waarheid spreken.
En nee ik heb die t**f niet eens ontvoerd, snap niet waarom de politie pas 2 maanden na dato mij aanhoud terwijl ze gelijk mijn naam genoemd heeft. Maar wees niet bang die lui hebben hun straf wel gekregen![]()
wie heeft je dat dan verteld, man? even serieus nu.
als die meid een beetje een advocaat heeft, dan veegt die hiermee dus gewoon de grond aan... Zij heeft vast ook getuigen... I'm not saying it's fair. Blijkbaar heeft de politie wel bewijzen gevonden tegen jou, anders was er geen aanhouding
Bij onderzoek van de historische printgegevens van de gsm toestellen in gebruik bij verdachte .. .en aangeefster .. bleek echter dat het feit.... bla bla.. en en ander gezien de route die de mobiele telefoon van aangeefster ... heeft afgelegd
hoe dat je advocaat geen som aangeboden heeft om die klacht te laten vallen, als ze nu 900 vragen had hij gemakkelijk het dubbele kunnen bieden om dit niet te hoeven meemaken...
heeft hij dit niet voorgesteld? en wat was je reactie? en die van je ouders dan?